Edward Gierek - człowiek do serca przyłóż

Data: 2009-08-26 00:53:33
Autor: boukun
Edward Gierek - człowiek do serca przyłóż
Nik mnie już o nic nie pytał 1/5 - Edward Gierek (2003) http://www.youtube.com/watch?v=jhxoL_z6UAQ&feature=related
Dlaczego dzisiaj nie ma takich przywódców, co potrafią tak do ludzi wychodzić naprzeciw i być takimi ludzkimi jak Gierek?

boukun

Data: 2009-08-25 21:57:15
Autor: Aron
Edward Gierek - człowiek do serca przyłóż
Data: 2009-08-26 13:09:07
Autor: boukun
Edward Gierek - czlowiek do serca przylóz

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:0a90673a-5ace-4adb-9141-a411a09761c1a13g2000yqc.googlegroups.com...
np. w Radomiu

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wydarzenia_radomskie

aron

W Radomiu, jak i wczesniej, KORniki podzegali, by w koncu na plecach polskich robotników dorwac sie do niepodzielnej wladzy nad Polakami. I dopieli swojego, stanem wojennym i okraglostolowa glajcha...

boukun

Data: 2009-08-26 08:10:00
Autor: jadrys
boukun pisze:
[...]

Ależ są, tylko się nie chcą ujawniać. Wstydzą sie. W dniu dzisiejszym uczciwość jest bardo wstydliwa, niemodna,niepopularna. Dzisiaj można komuś zaimponować tylko tym ile się nakradło, na mataczyło, i oszukało.. takie czasy panie..

Data: 2009-08-25 23:22:24
Autor: Antenka
[...]

Na pewno są, ale dlaczego nie skomentowałeś Aron, tego co zgotował
wasz wspaniały "Edek bez kredek" ??? Zabrakło argumentów o
dobrodziejstwach PRL-u hmm? :DDD
Aron trafił w dziesiątkę z tym linkiem, obnażając obłudę komuszych
kacyków.

Antenka

Data: 2009-08-25 23:36:40
Autor: Antenka
On 26 Sie, 08:22, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

dobrodziejstwach PRL-u hmm? :DDD
Aron trafił w dziesiątkę z tym linkiem, obnażając obłudę komuszych

miało być "nie skomentowałeś Arona"

Data: 2009-08-26 08:38:29
Autor: MH
> [...]

dobrodziejstwach PRL-u hmm? :DDD
Aron trafił w dziesiątkę z tym linkiem, obnażając obłudę komuszych

Znajdź w tym linku słowo "Gierek" ...

MH

Data: 2009-08-26 09:27:10
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

No co zgotował? Wybudował pół Polski... i pół Poznania, m.in. Piątkowo, Rataje to jego dzieło.

Data: 2009-08-26 02:48:33
Autor: Antenka
Edward Gierek - człowiek do serca przyłóż

No co zgotował? Wybudował pół Polski... i pół Poznania, m.in. Piątkowo,
Rataje to jego dzieło.

To mój ojciec wybudował pół Poznania a nie żaden Gierek m.in.:
Piątkowo, Winogrady, Rataje, Klin Dębiecki itd - nadzorując prace
budowlane. Stale narzekał  na niewydajnych patałachów chłopo-
robotników.  Musiał się nieustannie z nimi użerać, bo obiboki  z nich
byli - do pracy przyjeżdżali odpocząć, wiecznie na kacu - bardzo
niewydajny element z tej grupy był.

Antenka

Data: 2009-08-26 15:20:06
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ale jednak z Ich pomocą i za Gierka pożyczki powstały te nowe dzielnice. Oczywiście nie umniejszam tu roli Twojego ojca..

Data: 2009-08-26 12:24:09
Autor: Antenka
On 26 Sie, 15:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Ale jednak z Ich pomocą i za Gierka pożyczki powstały te nowe dzielnice.
Oczywiście nie umniejszam tu roli Twojego ojca..

Pożyczki zostały przeżarte i pewnie zasiliły w znacznym stopniu konta
szwajcarskie czerwonej burżuazji

Antenka

Data: 2009-08-26 21:51:49
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nic nie zostało przeżarte. Za te pożyczki zostało "dobudowane" około 30% Polski. Nawet na tej wsi  gdzie mieszkam obecnie większość domów pochodzi z czasów Gierka.
Natomiast wielce zastanawiające jest to na co idą obecne pożyczki, wszak zadłużenie zagraniczne Polski wynosi już 180 mld.$, a nie budowane jest praktycznie nic.  Czyżby nam unia wyżerała te pieniądze?

Data: 2009-08-26 09:32:41
Autor: Vic
Edward Gierek - człowiek do serca przyłó ż
jadrys пишет:
 Piątkowo,
Rataje to jego dzieło.

Rataje i Piatkowo - perelki architektury. Przepiekne dzielnice. Nie to co te paskudztwa w scislym centrum Poznania, zwlaszcza przy rynku... ;P

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 05:00:29
Autor: Antenka
On 26 Sie, 09:32, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
jadrys пишет:

> [...]

Rataje i Piatkowo - perelki architektury. Przepiekne dzielnice. Nie to
co te paskudztwa w scislym centrum Poznania, zwlaszcza przy rynku... ;P

A na to to już nie miał wpływu - on tego dziadostwa nie zaprojektował.
Pełna zgoda - ta architektura jest koszmarna. On tylko realizował
pomysły komuszych projektantów. ;-) Nie ma jak stary Łazarz....i
secesyjne kamienice

Antenka

Data: 2009-08-26 14:12:09
Autor: boukun

jadrys пишет:

> [...]

Pełna zgoda - ta architektura jest koszmarna. On tylko realizował
pomysły komuszych projektantów. ;-) Nie ma jak stary Łazarz...i

Nie ma to jak blaszane łagry pracy dzisiaj dla Polaków, TESCO, LG itp... szczyt współczesnej architektury...

boukun

Data: 2009-08-26 14:17:22
Autor: Vic
boukun пишет:
Nie ma to jak blaszane łagry pracy dzisiaj dla Polaków, TESCO, LG itp... szczyt współczesnej architektury...

Uwazasz Hute Katowice, Hute Kosciuszko, Hute Batory za piekniejsze od pierwszego lepszego Tesco?

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 14:51:35
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h739r6$5qt$2mx1.internetia.pl...
boukun пишет:
[...]

Błaźnie, co chcesz przeciwstawiać i co kontrować?
W ówczesnym czasie, na tamten okres, to Huta Katowice była szczytem technologicznym i architektonicznym światowej klasy, zobacz 2 minuta 55 sekunda filmu http://www.youtube.com/watch?v=YdsbubW-Bxc&feature=related to nie wina Gierka, że ppogierkowszczyzna, michnikowszczyzna doprowadza wszystko do ruiny i nie potrafi ani nie ma zamiaru niczego co stanowi wartość dla Polaków modernizować. A Nowa Huta to co, sto razy była piekniejsza i nowocześniejsza od zagrzybiałych Katowic. A spodek katowicki, zobacz końcówka pierwszej części, sam w nim kiedyś spałem, odwiedzając w młodych latach dziewczynę z Sosnowca...
Zobacz sobie buraku, 5 minuta 10 sekunda, wypowiadają się Polacy, za Gierka było lepiej http://www.youtube.com/watch?v=YdsbubW-Bxc&feature=related

boukun

Data: 2009-08-26 15:05:52
Autor: Vic
boukun пишет:
Błaźnie, co chcesz przeciwstawiać i co kontrować?

Idioto?, blaznie?, nie przesadzasz? Mam brac z ciebie przyklad i zaczac cie wzorem Piotra tytulowac hausfrauem?

W ówczesnym czasie, na tamten okres, to Huta Katowice była szczytem technologicznym i architektonicznym światowej klasy

Ha, ha, ha. Klasy radzieckiej chyba :)

ppogierkowszczyzna, michnikowszczyzna doprowadza wszystko do ruiny i nie potrafi ani nie ma zamiaru niczego co stanowi wartość dla Polaków modernizować.

Do ruiny to doprowadzili je tworcy. Budujac zaklady, ktore ekonomicznie nie mialy zadnego sensu.

A Nowa Huta to co, sto razy była piekniejsza i nowocześniejsza od zagrzybiałych Katowic.

Nowa Huta jest piekna niczym Welnowiec 15 lat temu.

Zobacz sobie buraku

Czyli jednak ma byc "hausfrau"?
Pytam, bo wcale nie mam ochoty, ale wiesz, na zasadzie wzajemnosci...

za Gierka było lepiej

Opierdalusom, obszczymurom...

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 15:11:38
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h73cm6$fk9$1mx1.internetia.pl...
boukun пишет:
Błaźnie, co chcesz przeciwstawiać i co kontrować?

Idioto?, blaznie?, nie przesadzasz? Mam brac z ciebie przyklad i zaczac cie wzorem Piotra tytulowac hausfrauem?

Już i tak wyszedłeś na takiego samego prymitywa, upodobniłeś się do głupiego Piotrusia dzisiaj całkowicie. Teraz już widzę dwóch najgłupszych na grupie prymitywnych pyskaczy... A teraz tłuki pocałujcie mnie w dupę, ja mam co robić w przeciwieństwie do was pasożydy, niż zająć się pyskówkami z prymitywami.

--
"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

Data: 2009-08-26 15:14:21
Autor: Vic
boukun пишет:
Już i tak wyszedłeś na takiego samego prymitywa, upodobniłeś się do głupiego Piotrusia dzisiaj całkowicie.

Czyli mam sie tak do ciebie zwracac?

 ja mam co robić w przeciwieństwie do was pasoĹźydy, niĹź
zająć się pyskówkami z prymitywami.

Bedziesz oddawal sie pracom porzadkowym oraz tym sposrod prac remontowych, ktore nie wymagaja wiekszej wiedzy i doswiadczenia?

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 15:21:01
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h73d62$fk9$3mx1.internetia.pl...
boukun пишет:
Już i tak wyszedłeś na takiego samego prymitywa, upodobniłeś się do głupiego Piotrusia dzisiaj całkowicie.

Czyli mam sie tak do ciebie zwracac?

Jest mi to scheissegal, co ty z siebie robisz prymitywie. Jeśli tłuku myślisz, że przez to poczujesz się dowartościowany, to rób z siebie prymitywnego błazna jak głupi Piotruś publicznie. Samo podniesienie takiego zagadnienia i pytania świadczy o wartości adwersarza i jego osobowości, który ma jakieś prymitywne uprzedzenia...

Tłuki tak mają, sprowadzają każdą dyskusję do rynsztokowego poziomu...

boukun

Data: 2009-08-26 15:50:42
Autor: Vic
boukun пишет:
Tłuki tak mają, sprowadzają każdą dyskusję do rynsztokowego poziomu...

A sprowadzaja te dyskusje do rynsztokowego poziomu zwracajac sie do rozmowcy: tluku, idioto, blaznie, prymitywie, pasozydzie, itp.

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 21:42:30
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h73fa7$7mt$2mx1.internetia.pl...
boukun пишет:
[...]

Musisz się czytać zanim cokolwiek wyślesz, zgryźliwcu, Vic tak tylko rączki trzymał...

boukun

Data: 2009-08-26 14:20:01
Autor: Vic
Antenka пишет:
A na to to już nie miał wpływu - on tego dziadostwa nie zaprojektował.

Prosci robole raczej nie projektuja... chyba ze altane na dzialce (z tym, ze wtedy projekt pozostaje w glowie "projektanta")

On tylko realizował
pomysły komuszych projektantów.

Kto? Wciaz ten sam Gierek?

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 06:31:25
Autor: Antenka
On 26 Sie, 14:20, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

Prosci robole raczej nie projektuja... chyba ze altane na dzialce (z
tym, ze wtedy projekt pozostaje w glowie "projektanta")

Mój ojciec nie pracował jako robol Vicek - napisałam, że nadzorował
prace. Projektanci...gazerzy. Niektórzy, tak jak mój sąsiad gł.
architekt w pewnym biurze projektĂłw tworzyli chyba w pijackim
widzie :D Widać, że się nie znasz na budownictwie.
Antenka

Data: 2009-08-26 15:48:15
Autor: Vic
Edward Gierek - człowiek do serca przyłó ż
Antenka пишет:
 Widać, Ĺźe się nie znasz na budownictwie.

:)

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 07:19:39
Autor: Antenka
On 26 Sie, 15:48, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

>  Widać, że się nie znasz na budownictwie.

:)

--
plazoVic

Co oznacza ten uśmieszek? Tylko mi nie mów, że jesteś
architektem...  :D

Antenka

Data: 2009-08-26 17:17:41
Autor: raff
[...]

Vic zna sie na wszystkim ;]

R.

Data: 2009-08-26 09:00:16
Autor: Antenka
On 26 Sie, 17:17, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Co oznacza ten uśmieszek? Tylko mi nie mów, że jesteś
> architektem...  :D

Vic zna sie na wszystkim ;]

R.

Aaa...czyli na niczym hihihi :))

Antenka

Data: 2009-08-27 08:17:39
Autor: Vic
Edward Gierek - człowiek do serca przyłó ż
raff пишет:
Vic zna sie na wszystkim ;]

Fajnie by bylo... Niestety tak nie jest :)
Ale zdarzaja sie tacy ludzie, ktorzy sa blisko tego idealu. Znam osobisce faceta, ktory jest jednoczesnie profesorem zwyczajnym nauk technicznych oraz profesorem zwyczajnym nauk ekonomicznych. Ponadto doktoryzowal sie w kilku bardzo odleglych od siebie dziedzinach (m.in. filologia polska i automatyka). A przy tym koles ma zaledwie 60 lat :)

Gdybym znal sie na wszystkim przypuszczalnie nie mialbym czasu tutaj pisywac :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 00:04:12
Autor: Antenka
On 27 Sie, 08:17, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
raff пишет:

> [...]

filologia polska i automatyka). A przy tym koles ma zaledwie 60 lat :)

Gdybym znal sie na wszystkim przypuszczalnie nie mialbym czasu tutaj

To znaczy, że ty jesteś polonistą.

Antenka

Data: 2009-08-27 09:43:45
Autor: Vic
Antenka пишет:
To znaczy, że ty jesteś polonistą.

Ja jestem czlowiekiem techniki :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 01:05:38
Autor: Antenka
On 27 Sie, 09:43, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> To znaczy, że ty jesteś polonistą.

Ja jestem czlowiekiem techniki :)

--
plazoVic

Aaaa inżynier znający się na budownictwie hihi

Antenka

Data: 2009-08-27 11:05:19
Autor: jadrys
Vic pisze:
raff пишет:
Vic zna sie na wszystkim ;]

Fajnie by bylo... Niestety tak nie jest :)

Jesteś nazbyt skromny.

[...]

-- plazoVic

Bliskość ideału, to wg. ciebie dyplomy naukowe? A powiedz mi co ten profesorek zrobić potrafi? Poza teoretyzowaniem oczywiście.. Ma jakieś osiągnięcia?

Data: 2009-08-27 11:42:12
Autor: Vic
jadrys пишет:
Bliskość ideału, to wg. ciebie dyplomy naukowe? A powiedz mi co ten profesorek zrobić potrafi? Poza teoretyzowaniem oczywiście.. Ma jakieś osiągnięcia?

A bardzo duzo. Pewnie nie slyszales, ale koles wymyslil i zaprojektowal pewien bardzo wymyslny element silnika, ktory wykorzystywany jest obecnie powszechnie w silnikach lotniczych czolowych swiatowych firm.
Wiec chyba generalnie cos robic potrafi :)

Byc moze nie potrafi sobie kibla wykafelkowac. Ale od tego ma jadrysow.

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 11:56:47
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 11:42:12 +0200, Vic napisał(a):

[...]

No to nic nie umie, kafelkowanie to podstawa. Gdyby umiał, to mógłby
zostać "wolnym murarzem" i wałkunić w usenecie.
Piotr
PS. Obawiam się, że jadryś też nie umie wykafelkować.

Data: 2009-08-27 12:04:48
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

A to zwracam honor.. Choć nie za bardzo wierzę  Twe słowa... zbyt duĹźo znałem darmozjadĂłw z dyplomami. :-)

PS. Ja też nie potrafię "kafelkować". :-P

Data: 2009-08-27 08:19:54
Autor: Vic
Antenka пишет:
Co oznacza ten uśmieszek? Tylko mi nie mów, że jesteś
architektem...  :D

Usmieszek oznaczal, ze choc nie jestem architektem ani inzynierem budownictwa to jednak mam wielki sentyment do tej dziedziny. Z powodow rodzinnych, podobnie jak ty :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 15:20:23
Autor: jadrys

jadrys пишет:

[...]

Albo przeurocza Wilda... i jej zabudowa..

Data: 2009-08-26 07:18:34
Autor: Antenka
Antenka pisze:

> [...]
> secesyjne kamienice

> Antenka

Albo przeurocza Wilda... i jej zabudowa..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- PokaĹź cytowany tekst -

Zgoda, niektóre kamienice są urocze, ale ja nie chciałabym mieszkać w
tej dzielnicy ;-)

Antenka

Data: 2009-08-26 12:21:34
Autor: Antenka
On 26 Sie, 20:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>>> Antenka

> Zgoda, niektóre kamienice są urocze, ale ja nie chciałabym mieszkać w
> tej dzielnicy ;-)

> Antenka

Ja na Łazarzu teş..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- PokaĹź cytowany tekst -

Remis

Antenka

Data: 2009-08-26 09:57:08
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Wtedy tak się budowało. Myślisz Ĺźe w np. w Belgii czy Francji nie ma blokowisk?  A tak gwoli ścisłości - mieszkanie w tych blokowiskach kosztuje więcej niĹź na starym rynku.

Data: 2009-08-26 13:37:19
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h72psi$6co$3news.onet.pl...
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Stare to zagrzybiałe, Pół Polski to poniemiecka, a pół pogierkowska...
Było kiedyś o tym, w wątku, Świdnica czy-oder Schweidnitz?

boukun

boukun

Data: 2009-08-26 13:21:18
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h72o4b$nq$2news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

I całe 35 tys. Zabobrze w Jeleniej Górze http://boukun.wrzuta.pl/obraz/1TsiYIa9Qmz/zabobrze
i w każdym mieście w Polsce także połowę nowoczesnego miasta...

boukun

Data: 2009-08-26 15:22:03
Autor: jadrys

Antenka pisze:
[...]

Za Gierka wybudowano pół Polski - dzielnic mieszkalnych i zakładów pracy.

Data: 2009-08-26 13:12:47
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bcf7800c-2c05-43c0-90db-9f999787810ck19g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

Za głupia jesteś, żeby wiedzieć, jak długo KORniki przygotowywali grunt, żeby osiągnąć to co osiągnęli.
Jeśli patrząc na powody ówczesnych strajków, to dzisiaj musiano by rżnąć na żywca Kaczyńskich, Tusków itp. żydostwo, ale kto podburzy do buntu, jeśli żydostwo ma i władzę i związki zawodowe w swoich rękach i osiągnęli co chcięli...

boukun

Data: 2009-08-26 08:47:17
Autor: MH
[...]

Miałem przyjemność znać Pana Gierka osobiście. Jako nastolatek wdawałem się z
nim w dyskusje dla niego , powiedzmy trudne. Rozmawiał spokojnie , ciepło ,
kulturalnie..
Potwierdzam Bekon Twoją opinię...

MH

Data: 2009-08-26 09:05:05
Autor: Piotr
Dnia Wed, 26 Aug 2009 08:47:17 +0200, MH napisał(a):

[...]

Znaczy co, z nożem w zębach nie latał, krtani nie przegryzał i nie wył
jak potępieniec?
Rany, co za parada jełopów, he, he...
Piotr
PS. U takiego Chruszczowa w domu kierowca jadał wraz z nim i rodziną,
tak się kacyk pospolitował. I co to ma wspólnego z oceną polityczną
danego furera?

Data: 2009-08-26 09:12:37
Autor: MH
Edward Gierek - człowiek do serca przyłóż

PS. U takiego Chruszczowa w domu kierowca jadał wraz z nim i rodziną,
tak się kacyk pospolitował. I co to ma wspólnego z oceną polityczną
danego furera?

Czy ten kierowca wdawał się w dyskusje i polemiki polityczne z Chruszczowem?
Chyba nie , głupi Piotrusiu ...

MH

Data: 2009-08-26 09:29:25
Autor: Piotr
Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:12:37 +0200, MH napisał(a):

Czy ten kierowca wdawał się w dyskusje i polemiki polityczne z Chruszczowem?
Chyba nie , głupi Piotrusiu ...

Chyba? A Gierek wdawał się w polemiki polityczne z jakimś gołowąsem?
Czy tylko tobie się tak wydawało?
Piotr
Glupków sobie poszukaj w rodzinie ciulu.

Data: 2009-08-26 09:39:14
Autor: Vic
Piotr пишет:
A Gierek wdawał się w polemiki polityczne z jakimś gołowąsem?

A Gierek w ogole wiedzial co to jest polemika? Osobiscie watpie...

GlupkĂłw sobie poszukaj w rodzinie ciulu.

Piotr, zauwazylem ze ludzie spoza Slaska znaja oczywiscie slowo "ciul", ale im glebiej w Polske tym fraza "ty ciulu" ma mniejszy "ciezar gatunkowy" :)
Na Slasku (przynajmniej w moich okolicach) jest bardzo obrazliwe, porownywalne w wydzwieku do "ty chuju", a juz w okolicach Piaseczna odpowiada zwyklemu "ty glupku/baranie"... Zabawne, nie?

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 09:48:58
Autor: Piotr
Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:39:14 +0200, Vic napisał(a):

[...]

Szukając analogi to najbliższy "ciula" jest "kutas". I w takim
rozumieniu go użyłem.
Piotr

Data: 2009-08-26 09:13:21
Autor: Vic
Piotr пишет:
Rany, co za parada jełopów, he, he...

He, he, dla buractwa taki wul, jelop i prostak, za to mocno spoufalajacy sie z pospolstwem to "czlowiek do serca przyloz"... Nie tylko Gierek, jest jeszcze kilka innych przykladow takich pojebow, ktorym buractwo oddaje nabozna czesc, chocby Zietek.

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 13:43:20
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h72o19$cpr$1mx1.internetia.pl...
Piotr пишет:
[...]

Dla jeszcze większego pospólstwa i tłuków, spoufalaniem się z narodem jest, "spieprzaj dziadu", albo, "od niezjedzenia kolacji jeszcze nigd z głodu nie umarł"...
Nóż się w kieszeni otwiera, na współczesnych "przywódców" i ich nie-ludzkość...

boukun

Data: 2009-08-26 09:30:19
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Twoje niechęć do Niego jest zrozumiała - on był z Sosnowca.. Za Kiepurą pewnie też nie przepadasz?

Data: 2009-08-26 09:39:01
Autor: Piotr
Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:30:19 +0200, jadrys napisał(a):

Twoje niechęć do Niego jest zrozumiała - on był z Sosnowca.. Za Kiepurą pewnie też nie przepadasz?

Niechęć? Raczej jest mi obojętny, jeden z wielu kacyków, wcale nie najgłupszy.
Ale pomników bym mu nie stawiał.
Piotr

Data: 2009-08-26 09:56:13
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ja też zresztą nie..  W moich oczach tez nie był "zbawcą" Polski. A sama uczciwość, to jednak na pomnik nie zasługuje.

Data: 2009-08-26 09:40:50
Autor: Vic
jadrys пишет:
Twoje niechęć do Niego jest zrozumiała - on był z Sosnowca.. Za Kiepurą pewnie też nie przepadasz?

Takie zaglebiowsko-slaskie animozje sa dla tlukow i polglowkow. Normalni ludzie nie zawracaja sobie takimi idiotyzmami glowy...

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 09:56:05
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Być może, jednak gdy mieszkałem w Sosnowcu to jakoś bardzo mało widziałem tych normalnych.. ci pierwsi byli w zdecydowanej przewadze.

Data: 2009-08-26 10:01:21
Autor: Vic
jadrys пишет:
Być może, jednak gdy mieszkałem w Sosnowcu to jakoś bardzo mało widziałem tych normalnych.. ci pierwsi byli w zdecydowanej przewadze.

Jak sie czlowiek obraca wsrod zulerni to takie wlasnie ma obserwacje...

--
plazoVic

Data: 2009-08-26 15:24:20
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Być może masz rację.. Zbyt krótko tam mieszkałem żeby poznać i tych normalnych.

Data: 2009-08-26 11:42:47
Autor: Andrzej Kokakolski
Edward Gierek - człowiek do serca przyłóż
No to przyloz i trzymaj mocno. Oburacz.
Daj szanse odpoczac klawiaturze. I psp

AK --

Edward Gierek - człowiek do serca przyłóż