Edytor tekstu na KU990

Data: 2010-04-29 12:10:18
Autor: bilbo
Edytor tekstu na KU990
Ponowię pytanie: czy kto¶ zna/używa edytor tekstów na LG KU990i?

Potrzebuję softu, którym mogę napisać tekst wielko¶ci kilku kb., a następnie przegrać go na komputer, gdzie zostanie poprawnie odczytany z polskimi literami.

Nigdzie nie mogę czego¶ takiego znaleĽć, choć wydaje się, że oczywi¶cie powinien być

Lech

Data: 2010-04-29 15:44:56
Autor: Piotr M
Edytor tekstu na KU990
Dnia 29-04-2010 o 12:10:18 bilbo <bilbek@wytnijtopoczta.onet.pl>  napisał(a):

Nigdzie nie mogę czego¶ takiego znaleĽć, choć wydaje się, że oczywi¶cie  powinien być

Nie polecę bo nie używam w javie, ale pogrzeb trochę w necie, dla  inspiracji dam Ci linka
http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=edytor+tekstu+java&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-29 18:04:41
Autor: ALEX
Edytor tekstu na KU990
W dniu 29-04-10 15:44, Piotr M pisze:
Dnia 29-04-2010 o 12:10:18 bilbo <bilbek@wytnijtopoczta.onet.pl>
napisał(a):

Nigdzie nie mogę czegoś takiego znaleźć, choć wydaje się, że
oczywiście powinien być

Nie polecÄ™ bo nie uĹĽywam w javie, ale pogrzeb trochÄ™ w necie, dla
inspiracji dam Ci linka
http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=edytor+tekstu+java&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Pozwolę sobie podpiąć się do wątku. Mój KU990 ma jedną wadę: trzyma tylko 1 dzień. Bateria i oryginalna i Blue Star. Tryb oszczędzania prądu włączony, 2G, używany oszczędnie. Nawet kiedyś celowo nic z nim nie robiłem, tylko zalogowany do sieci. I ni chu chu nie chce trzymać dłużej. Też tak macie czy to ja mam jakiś lewy model?

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-04-29 18:51:55
Autor: Arek
Edytor tekstu na KU990
Pozwolę sobie podpi±ć się do w±tku. Mój KU990 ma jedn± wadę: trzyma tylko 1 dzień. Bateria i oryginalna i Blue Star. Tryb oszczędzania pr±du wł±czony, 2G, używany oszczędnie. Nawet kiedy¶ celowo nic z nim nie robiłem, tylko zalogowany do sieci. I ni chu chu nie chce trzymać dłużej. Też tak macie czy to ja mam jaki¶ lewy model?

akurat mam KU990 co do pytania w tytule nie wypowiem się gdyż nie mam pojęcia czy cos takiego jest
co do baterii powiem tak ,mam ten telefon już 1.5roku i bateria trzyma cały czas po naładowaniu około tygodnia ,wykonuję kilka razy dziennie poł±czenie i kilka razy odbieram to wszystko
nie słucham radia ani mp3 sporadycznie zrobię jak±¶ fotkę
bateria oryginalna Lithium Ion 3.7V 1000 mAh

Arek.

Data: 2010-04-29 19:55:56
Autor: bilbo
Edytor tekstu na KU990
napisał(a):

[...]

Dzięki, Piotr, za namiary!
Co do baterii, to przed wybraniem tego modelu komórki naczytałem się sporo o słabych bateriach. Jedni mówili, że krótko trzymają, inni że długo - były duże rozbieżności. U mnie dość długo trzyma - ale jeśli niewiele robię. Przy oglądaniu filmów, graniu w szachy :) korzystaniu z internetu, podładowuję codziennie i chyba to jest norma. Poza tym być może masz na stałe włączonego blutootha - to zwiększa prądożerność.

Lech

Data: 2010-04-29 20:38:14
Autor: Sagittarius
Edytor tekstu na KU990

Użytkownik "ALEX" <kills@spamers.us> napisał w wiadomo¶ci news:hrcamo$lqj$2inews.gazeta.pl...
napisał(a):

[...]

-- ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Jaki masz pokrowiec? Czy z magnesem?
Je¶li tak masz odpowiedĽ:)

Cisn±łem w k±t Krussella z magnesem do tego modelu, jak tylko pokapowałem się w sytuacji :)

Pzdr.
KZ

Data: 2010-04-30 11:51:53
Autor: bilbo
Edytor tekstu na KU990
napisał(a):

[...]

A to też być może się zgadza. Mam pokrowiec z magnesem, ale na razie go nie zmieniam, bo nie przeszkadza mi częste doładowywanie. Poza tym nie jestem pewien, czy z tym magnesem to prawda, bo widzę wyraĽny zwi±zek między używaniem multimediów a pr±dożerno¶ci±. Podczas grania lub ogl±dania filmów bateria siada dużo szybciej.

Lech
--
"Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
¦wietna bajka dla dzieci ze wspaniałymi ilustracjami.

Data: 2010-05-02 19:39:02
Autor: ALEX
Edytor tekstu na KU990
W dniu 29-04-10 20:38, Sagittarius pisze:

Jaki masz pokrowiec? Czy z magnesem?
Je¶li tak masz odpowied¼:)

Cisn±³em w k±t Krussella z magnesem do tego modelu, jak tylko pokapowa³em
siĂŞ w sytuacji :)

A gdzie tam, "skarpeta" na szyi. Oszczędność prądu na maxa a ten dziś pobił rekord: trochę pobawiłem się galerią(jpg) i to wszystko z aktywności fona -> nie wytrzymał nawet *12* godzin i się wyłączył :-( Bateria 700 mAh Blue Star. A w sumie całkiem sympatowy jest.
Cóż widać "skoki w bok" mi nie wychodzą, czas wrócić do Nokii :-)
Podzieli siÄ™ ktoĹ› wraĹĽeniami z uĹĽyszkodniczenia 5800, 5530, 5230?

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-04-29 21:24:46
Autor: wspolna-flaszka.pl
Edytor tekstu na KU990
to ja przy okazji i nie na temat, czy da sie zrobic w javie (i prosze o wskazowki) aplikacje ktora
ni ebedzie sie zamykac w systemach wielozdaniowych jak w LG, Symbianie czy telefonach z androidem po nacisnieciu czerwonej sluchawki (czyli wyjsciu do glownego menu) i bedzie dostepna gdy sie wroci do niej
przez to menu ()tzn bedzie ciagle dzialac) ?  Wiem ze mozna bezposrednio na symbiana utworzyc aplikacje a mi chodzi o taka w javie 'uniwersalna'.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-30 11:54:51
Autor: bilbo
Edytor tekstu na KU990
napisał(a):

[...]

Mam pytanie dodatkowe :) Czy program napisany w javie (powiedzmy, że taki edytor) będzie działał zarówno na PC, jak i dowolnej komórce, która obsługuje programy napisane w javie?

Lech
--
"Czarodziejskie przygody Franka":
www.lomazy.eu/franek