Edytor tekstu w javie na komorke

Data: 2011-02-13 16:45:02
Autor: Pawel
Edytor tekstu w javie na komorke
Witam wszystkich

Szukam jakiegos prostego i najlepiej darmowego edytora tekstu na komorke w javie. Mam Sony Ericcsona i to dziadostwo maa takie ograniczenia, ze glowa boli. Nic sie nieda zrobic. Niby to cos ma mozliwosc tworzenia notatek, ale z taka mala iloscia znakow, ze szok, juz nokia z przed kilku lat mogla tworzyc dluzsze notatki.

Jedyne na czym mi zalezy, to zeby mogl podgladac i edytowac pliki txt. Nie potrzebuje zadnych bajerow zwiazanych z formaowaniem tekstu itp.

Edytor tekstu w javie na komorke