Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?

Data: 2010-12-01 08:54:57
Autor: Xian Mi Mao
Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?
Sprawa dotyczy: satelitarny dekoder Cyfry pt. MEDIASAT aka Pioneer BCT
1637.
Satelita HOTBIRD.
Trochę mnie wkurza, że ostatnio liczne kanały (spoza "platformy") są
przenoszone na inne częstotliwości (w/g info dla poprawienia jakości,
bitrate itd.) ale lista kanałów oryginalnie "uaktualniana" przez
Cyfrzany firmaware nie uaktualnia żadnych kanałów spoza swojej tzw.
"platformy cyfrowej"... Sprowadza się to wszystko więc do tego, że
coraz więcej kanałów po prostu ZNIKA z zsatelity HotBird - pomimo, że
"teoretycznie" są gdzieś indziej niezakodowane na tym smym satelicie.

Przeczytałem na pewnym portalu o edycji listy kanałów przy pomocy
programu komputerowego pt.  "BCT Edit" lub Pioniero. Ale to zdaje się
dotyczyło sytuacji po zamianie firmware na oryginalny (a nie z Cyfry).
Trochę mam problem zdobyć kabel równoległy więc nie mogłem wgrać
oryginalnego FW. Czy z Cyfrzanym FW też można sobie wyedytować listę
kanałów albo wręcz wgrać oryginalną?

Data: 2010-12-01 18:06:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:bda340a3-fe9b-431f-bc3d-ae0493ab90c1f20g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Powinni to uaktualniać, może trzeba im zgłaszać, bo im się śledzić nie chce i bazują tylko na sygnałach od abonentów?
Wystarczy mail.

Data: 2010-12-06 08:35:59
Autor: Xian Mi Mao
Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?
On 1 Gru, 18:06, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
U ytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi....@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:bda340a3-fe9b-431f-bc3d-ae0493ab90c1f20g2000vbc.googlegroups.com...
Sprawa dotyczy: satelitarny dekoder Cyfry pt. MEDIASAT aka Pioneer BCT
1637.
Satelita HOTBIRD.

>Troch mnie wkurza, e ostatnio liczne kana y (spoza "platformy") s
>przenoszone na inne cz stotliwo ci (w/g info dla poprawienia jako ci,
>bitrate itd.) ale lista kana w oryginalnie "uaktualniana" przez
>Cyfrzany firmaware nie uaktualnia adnych kana w spoza swojej tzw.
>"platformy cyfrowej"...

Powinni to uaktualnia , mo e trzeba im zg asza , bo im si ledzi nie chce
i bazuj tylko na sygna ach od abonent w?
Wystarczy mail.

O wlasnie dzisiaj przy wlaczaniu pojawilo sie uaktualnienie z Cyfry.
Po jego dokonaniu powrocily takie kanaly jak Russian Music Box oraz
rosyjski kanal biznesowy RBK. Takze poswiecony modzie i urodzie High
Life wskoczyl chyba na wyzszy bitrate bo teraz juz nie przycina tak
jak jeszcze do wczoraj...

Czy to znaczy, ze czytaja te grupe ludzie z Cyfry+? ;)

Jesli czytaja to uprzejmie chcialbym niniejszym zwrocic uwage na fakt,
ze pozostalo jeszcze sporo nieuaktualnionych ("zniknietych") kanalow o
numerach 400-500 (wedlug dotychczasowej listy Cyfry), byly tam takie
erotyczne jakies, czasem falnie bylo sobie wlaczyc, zeby chodzily
sobie w tle jak trzeba bylo sie uczyc po nocach...  Takze np. gdzie
sie podzial ten wloski kanal "MODA"? (Niespelna rok temu byl ponizej
numeru 100 tuz obok FTV, WorldFashion)

 Pozdrawienia dla technikow z Cyfry! ;)

Data: 2010-12-01 18:22:36
Autor: boxfish
W dniu 2010-12-01 17:54, Xian Mi Mao pisze:
  Czy z Cyfrzanym FW też można sobie wyedytować listę
kanałów

nie (pomijając chyba jeden z tunerków)

albo wręcz wgrać oryginalną?

jaka to ta oryginalna ?

Data: 2010-12-01 22:34:01
Autor: pawell32
W dniu 01.12.2010 17:54, Xian Mi Mao pisze:
Sprawa dotyczy: satelitarny dekoder Cyfry pt. MEDIASAT aka Pioneer BCT
1637.

to na pewno taki model? a nie 1630?

Przeczytałem na pewnym portalu o edycji listy kanałów przy pomocy
programu komputerowego pt.  "BCT Edit" lub Pioniero.

do edycji listy jest media sat editor.
pioniero jest do wgrywania firmware i listy.

  Ale to zdaje się
dotyczyło sytuacji po zamianie firmware na oryginalny

chyba na alternatywny. na oryginalnym nic nie zmienisz

(a nie z Cyfry).
Trochę mam problem zdobyć kabel równoległy więc nie mogłem wgrać
oryginalnego FW. Czy z Cyfrzanym FW też można sobie wyedytować listę
kanałów albo wręcz wgrać oryginalną?

zmieniasz firmware na alternatywny i wgrywasz gotową liste
lub tworzysz własną

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-01 22:43:11
Autor: pawell32
W dniu 01.12.2010 22:34, pawell32 pisze:

do edycji listy jest media sat editor.
pioniero jest do wgrywania firmware i listy.

a dokładniej to Mediasat Editor Studio

Data: 2010-12-02 06:32:35
Autor: Xian Mi Mao
On 1 Gru, 22:43, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
W dniu 01.12.2010 22:34, pawell32 pisze:
> do edycji listy jest media sat editor.
> pioniero jest do wgrywania firmware i listy.

a dok adniej to Mediasat Editor Studio

Tak wiem, wlasnie sobie tam na lakim to wszystko wyczytalem, ale
ciezko sie skapowac bo troche tam jest nielad.
Np. nie wiem po co sa te patches?
Przydalby sie jakis lepszy tam tutorial i instrukcje postepowania...

Poza tym to czy po wgraniu alternatywnego FW mozna nadal odbierac
platforme Cyfry na swoja karte abonencka i jak sie to wtedy robi?

Data: 2010-12-02 17:14:27
Autor: pawell32
W dniu 02.12.2010 15:32, Xian Mi Mao pisze:
Tak wiem, wlasnie sobie tam na lakim to wszystko wyczytalem, ale
ciezko sie skapowac bo troche tam jest nielad.
Np. nie wiem po co sa te patches?
Przydalby sie jakis lepszy tam tutorial i instrukcje postepowania...

napisz do mnie na priv to Ci zrobie

Poza tym to czy po wgraniu alternatywnego FW mozna nadal odbierac
platforme Cyfry na swoja karte abonencka i jak sie to wtedy robi?

jak najbardziej tak

Data: 2010-12-03 00:06:54
Autor: Rocco Lampone
W dniu 2010-12-02 17:14, pawell32 pisze:
W dniu 02.12.2010 15:32, Xian Mi Mao pisze:

Poza tym to czy po wgraniu alternatywnego FW mozna nadal odbierac
platforme Cyfry na swoja karte abonencka i jak sie to wtedy robi?

jak najbardziej tak

Jest już poprawka do modelu 1630 po dodaniu kodowania Nagra MA przez Cyfre?

Data: 2010-12-03 07:31:56
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-03 00:06, Rocco Lampone pisze:

Jest już poprawka do modelu 1630 po dodaniu kodowania Nagra MA przez Cyfre?

16-stki nie miałem ostatnimi czasy, ale 14 i 15 tak.
więc powinno działać.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-03 09:45:33
Autor: Rocco Lampone
W dniu 2010-12-03 07:31, pawell32 pisze:
[...]

Niestety, poprawka od 1530 nie działa w tym modelu, także jeżeli nie ma innej to jednak nie będzie działać Cyfra+ na alternatywnym firmware.

Data: 2010-12-03 11:43:59
Autor: pawell32

http://upload.dvhk.pl/content.php?id=145774

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-03 14:20:27
Autor: Rocco Lampone
W dniu 2010-12-03 11:43, pawell32 pisze:
[...]

No tak, ale to są pliki do 1530 a co zrobić żeby 1630 działało po zmianie kodowania Cyfry+?

Data: 2010-12-03 14:29:31
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-03 14:20, Rocco Lampone pisze:
No tak, ale to są pliki do 1530 a co zrobić żeby 1630 działało po
zmianie kodowania Cyfry+?

sprawdzić ostatniego OFM-a, lub wgrać oryginalny soft.
na 1430 przez jakiś czas wgrywałem oryg, potem pokazał się
alter.
na 1630 trzeba sprawdzić

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-03 14:36:20
Autor: Rocco Lampone
W dniu 2010-12-03 14:29, pawell32 pisze:
[...]

Niestety nie mam kabelka szeregowego do wgrania OFM-a, oryginalny w ogóle nie wchodzi w grę, bo muszę mieć na nim TnK, a do Cyfry ostatecznie mam drugi dekoder. Myślałem że jest może gdzieś taki patch jak do 1430 i 1530 który można wgrać kabelkiem równoległym który mam.

Data: 2010-12-03 15:06:20
Autor: pawell32
W dniu 2010-12-03 14:36, Rocco Lampone pisze:
[...]

tak, sam kabel lpt to za mało.
prawda jest taka, że te dekodery to "przeżytki" i nie piszą
już tak szybko softu jak kiedyś.
zwykle zaczynali od 1430, a kilka dni później było już na pozostałe.

musisz się jeszcze przemęczyć lub zainwestować w coś nowego.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-12-03 15:35:23
Autor: Rocco Lampone
W dniu 2010-12-03 15:06, pawell32 pisze:
W dniu 2010-12-03 14:36, Rocco Lampone pisze:

musisz się jeszcze przemęczyć lub zainwestować w coś nowego.

Dzięki za pomoc, tak zrobię.

Data: 2010-12-02 10:12:28
Autor: zabezp
Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?

do edycji listy jest media sat editor.
pioniero jest do wgrywania firmware i listy.

"BCT Edit" to był pierwszy program do edycji list kanałów, używany z 8 lat temu,bardzo powolny na uwczesnych kompach.

Data: 2010-12-02 06:22:04
Autor: Xian Mi Mao
On 1 Gru, 22:34, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
> Sprawa dotyczy: satelitarny dekoder Cyfry pt. MEDIASAT aka Pioneer BCT
> 1637.

to na pewno taki model? a nie 1630?

O tak, masz racje, przepraszam!
Jak na razie do ogladania tych roznych zagranicznych kanalow
niekodowanych wciaz jest odpowiedni (jesli nie liczyc sprawy tej listy
programow).

> dotyczy o sytuacji po zamianie firmware na oryginalny
chyba na alternatywny. na oryginalnym nic nie zmienisz

Ten do sciagniecia ze wspomnianego  portalu - tojak nalezy nazywac -
"alterntywnym"?
A "oryginalny" FW to ten z Cyfry+? (Sadzilem, ze oryginalny to
producenta czyli od firmy Pioneer...)

Tak, rzeczywiscie, chodzi tez o MES, teraz doczytalem na owym
portalu.

zmieniasz firmware na alternatywny i wgrywasz gotow liste
lub tworzysz w asn

Tak wiec NIE DA SIE wgrac albo edytowac listy kiedy w urzadzeniu
siedzi FW od Cyfry+?
I to dotyczy rowniez programu MES?

Data: 2010-12-02 15:41:19
Autor: Cavallino
[...]

O ile da się wgrać cokolwiek.
Masz aktywny port RS?
Od dawna już Cyfra wycina ten port z płyty głównej w swoich tunerach.

Data: 2010-12-02 07:44:14
Autor: Xian Mi Mao
Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?
On 2 Gru, 15:41, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi....@gmail.com> napisał w wiadomości news:

> [...]

O ile da się wgrać cokolwiek.
Masz aktywny port RS?
Od dawna już Cyfra wycina ten port z płyty głównej w swoich tunerach.

RS232? Jest widoczny w tylnim panelu w tym egzemplarzu, ale czy jest
aktywny to trzeba rozkręcić i sprawdzić? Czyli może być fizycznie ale
nie podłączony?

Data: 2010-12-02 17:15:21
Autor: pawell32
W dniu 02.12.2010 16:44, Xian Mi Mao pisze:

O ile da się wgrać cokolwiek.
Masz aktywny port RS?
Od dawna już Cyfra wycina ten port z płyty głównej w swoich tunerach.

to jest bzdura. dotyczy to phlipsa 6010

Data: 2010-12-02 17:29:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cf7c582$1news.home.net.pl...
[...]

Czyli nie jest bzdura, a co najwyżej nie dotyczy tego modelu, nie sądzisz?

Data: 2010-12-02 21:20:36
Autor: pawell32
W dniu 02.12.2010 17:29, Cavallino pisze:
to jest bzdura. dotyczy to phlipsa 6010

Czyli nie jest bzdura, a co najwyżej nie dotyczy tego modelu, nie sądzisz?

jak nie masz pojęcia to nie mąć!

Data: 2010-12-02 22:57:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4cf7fefb$1news.home.net.pl...
W dniu 02.12.2010 17:29, Cavallino pisze:
to jest bzdura. dotyczy to phlipsa 6010

Czyli nie jest bzdura, a co najwyżej nie dotyczy tego modelu, nie sądzisz?

jak nie masz pojęcia to nie mąć!

Jakbyś nie zauważył tam było pytanie.
Zamiast się rzucać, wystarczy napisać "ten model nie miewa wyciętych portów" i sprawa załatwiona.

Data: 2010-12-02 17:29:11
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

RS232? Jest widoczny w tylnim panelu w tym egzemplarzu, ale czy jest
aktywny to trzeba rozkręcić i sprawdzić?

Powinna być też naklejka OIDP.

Czyli może być fizycznie ale
nie podłączony?

Oczywiście, wycinają kawałek płytki.
Port, jest, ale niepodłączony/

Data: 2010-12-02 21:27:32
Autor: pawell32
Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?
W dniu 02.12.2010 17:29, Cavallino pisze:

Oczywiście, wycinają kawałek płytki.
Port, jest, ale niepodłączony/

a w jej miejsce wstawiają platynowy implant

Data: 2010-12-03 08:05:20
Autor: Xian Mi Mao
On 2 Gru, 21:27, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
W dniu 02.12.2010 17:29, Cavallino pisze:

> Oczywiście, wycinaj kawałek płytki.
> Port, jest, ale niepodłączony/

a w jej miejsce wstawiają platynowy implant

Nie straszcie tak z tą Cyfrą bo jak się wkurzę to wolę raczej kupić
inny dekoder z Allegro niż dalej płaćić daninę Cyfrze...
I tak w sumie rzadko oglądam cokolwiek z ich platformy więc nie sądzę
żeby mi tak strasznie nagle zabrakło tych śmieciowych tefałenów i
polsatów...

Data: 2010-12-03 08:16:45
Autor: Xian Mi Mao
Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?
On 2 Gru, 17:29, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-> > Od dawna ju Cyfra
wycina ten port z p yty g wnej w swoich tunerach.
>RS232? Jest widoczny w tylnim panelu w tym egzemplarzu, ale czy jest
>aktywny to trzeba rozkr ci i sprawdzi ?

Powinna by te naklejka OIDP.

Jaka naklejka? Jakiego typu?

Data: 2010-12-03 21:54:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:9fbecdf9-a578-4185-86fa-9e4d8d3653d9f20g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]
wycina ten port z p yty g wnej w swoich tunerach.
>RS232? Jest widoczny w tylnim panelu w tym egzemplarzu, ale czy jest

Że masz wyrżnięty z płyty port.
Ale Paweł twierdzi, że tak to tylko na Philu 6010 się zdarza, ja nie wiem, mówię co widziałem na oczy, faktycznie to był 6010.

Data: 2010-12-02 17:16:09
Autor: pawell32
W dniu 02.12.2010 15:22, Xian Mi Mao pisze:
Tak wiec NIE DA SIE wgrac albo edytowac listy kiedy w urzadzeniu
siedzi FW od Cyfry+?

nie

I to dotyczy rowniez programu MES?

tak