Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?

Data: 2010-12-01 18:06:51
Autor: Cavallino
Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:bda340a3-fe9b-431f-bc3d-ae0493ab90c1f20g2000vbc.googlegroups.com...
Sprawa dotyczy: satelitarny dekoder Cyfry pt. MEDIASAT aka Pioneer BCT
1637.
Satelita HOTBIRD.
Trochę mnie wkurza, że ostatnio liczne kanały (spoza "platformy") są
przenoszone na inne częstotliwości (w/g info dla poprawienia jakości,
bitrate itd.) ale lista kanałów oryginalnie "uaktualniana" przez
Cyfrzany firmaware nie uaktualnia żadnych kanałów spoza swojej tzw.
"platformy cyfrowej"...

Powinni to uaktualniać, może trzeba im zgłaszać, bo im się śledzić nie chce i bazują tylko na sygnałach od abonentów?
Wystarczy mail.

Data: 2010-12-06 08:35:59
Autor: Xian Mi Mao
Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?
On 1 Gru, 18:06, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
U ytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi....@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:bda340a3-fe9b-431f-bc3d-ae0493ab90c1f20g2000vbc.googlegroups.com...
Sprawa dotyczy: satelitarny dekoder Cyfry pt. MEDIASAT aka Pioneer BCT
1637.
Satelita HOTBIRD.

>Troch mnie wkurza, e ostatnio liczne kana y (spoza "platformy") s
>przenoszone na inne cz stotliwo ci (w/g info dla poprawienia jako ci,
>bitrate itd.) ale lista kana w oryginalnie "uaktualniana" przez
>Cyfrzany firmaware nie uaktualnia adnych kana w spoza swojej tzw.
>"platformy cyfrowej"...

Powinni to uaktualnia , mo e trzeba im zg asza , bo im si ledzi nie chce
i bazuj tylko na sygna ach od abonent w?
Wystarczy mail.

O wlasnie dzisiaj przy wlaczaniu pojawilo sie uaktualnienie z Cyfry.
Po jego dokonaniu powrocily takie kanaly jak Russian Music Box oraz
rosyjski kanal biznesowy RBK. Takze poswiecony modzie i urodzie High
Life wskoczyl chyba na wyzszy bitrate bo teraz juz nie przycina tak
jak jeszcze do wczoraj...

Czy to znaczy, ze czytaja te grupe ludzie z Cyfry+? ;)

Jesli czytaja to uprzejmie chcialbym niniejszym zwrocic uwage na fakt,
ze pozostalo jeszcze sporo nieuaktualnionych ("zniknietych") kanalow o
numerach 400-500 (wedlug dotychczasowej listy Cyfry), byly tam takie
erotyczne jakies, czasem falnie bylo sobie wlaczyc, zeby chodzily
sobie w tle jak trzeba bylo sie uczyc po nocach...  Takze np. gdzie
sie podzial ten wloski kanal "MODA"? (Niespelna rok temu byl ponizej
numeru 100 tuz obok FTV, WorldFashion)

 Pozdrawienia dla technikow z Cyfry! ;)

Edytowanie listy kanałów MEDIASAT z FW Cyfry+?