Edzekucja komornicza

Data: 2010-06-21 11:02:46
Autor: flying.robak
Edzekucja komornicza
Czy komornik sadowy może wsiąść żonie na konto lub zająć pensję, żeby
ściągnąć zasądzoną przez sąd w procesie cywilnym jakąś grzywnę mężowi?
http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/grzywna2.JPG
To są jakieś należności sądowe należne Skarbowi Państwa. Czy długo
może komornik i sąd próbować i w ilu procentach ściągać zanim zamieni
na areszt wnioskowany przez dłużnika?
http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/ligeza.JPG
Jeżeli może wsiąść żonie na konto lub pensje, to czy również może
żonie zamienić grzywnę męża na areszt? Czy sąd może zaocznie przywalić
dowolną grzywnę nie badając przychodów rodziny i stanu rodzinnego? Czy
dzieci nie powinny być chronione w takim przypadku w pierwszej
kolejności? Jak duże odsetki może komornik naliczać i koszty od
grzywny 2000 zł? Czy taką grzywnę można powielać, to znaczy
wielokrotnie zasądzać? Być może chodzi o nie zwrócenie powodowi 200 zł
kosztów sadowych z oskarżenia prywatnego. Albo nie odbieranie wezwań i
niestawianie się w drugim procesie w sadzie okręgowym. Dłużnik
przebywał za granicą.

Data: 2010-06-21 23:40:21
Autor: temp
Edzekucja komornicza
On Mon, 21 Jun 2010 11:02:46 -0700 (PDT)
"flying.robak" <memelo@gazeta.pl> wrote:

Czy komornik sadowy może wsiąść żonie na konto lub zająć pensję, żeby
To nie lepiej zapytać na pl..prawo? TU SĄ PODATKI

Data: 2010-06-21 17:07:43
Autor: witek
Edzekucja komornicza
temp wrote:
On Mon, 21 Jun 2010 11:02:46 -0700 (PDT)
"flying.robak" <memelo@gazeta.pl> wrote:

Czy komornik sadowy może wsiąść żonie na konto lub zająć pensję, żeby
To nie lepiej zapytać na pl..prawo? TU SĄ PODATKI

zapytał i na p.s.prawo i wrocław i banki, w paru forach, wiekszość gazet i na swoim własnym blogu.

Data: 2010-06-21 15:37:14
Autor: flying.robak
Edzekucja komornicza

> To nie lepiej zapyta na pl..prawo? TU S PODATKI

zapyta i na p.s.prawo i wroc aw i banki, w paru forach, wiekszo gazet
i na swoim w asnym blogu.

widzę, że jesteś z branży... więc nie możesz inaczej odpowiadać;-)
http://www.jelonka.com/news,single,init,article,28319

Data: 2010-06-21 18:05:39
Autor: witek
Edzekucja komornicza
flying.robak wrote:
[...]

nie jestem z branzy, to ty wyłazisz z każdego kąta, że aż się rzygać chce.

Data: 2010-06-22 00:27:18
Autor: flying.robak
Edzekucja komornicza

nie jestem z branzy, to ty wyłazisz z każdego kąta, że aż się rzygać chce.

a skąd o tym wiesz? i czemu takie odczucia?
bo widać chodzisz krok w krok za mną... i nie tylko.
wniosek - wyłazisz z każdego konta, aż...
taka jest róanica między nami, ża ja robie to oficjalnie i społecznia,
a ty masz w tym interes
dowodzic, że w Polsce panuje ustrój polityczny taki jak w Chińskiej
Republice Ludowej;-)

Data: 2010-06-22 09:45:42
Autor: witek
Edzekucja komornicza
flying.robak wrote:
nie jestem z branzy, to ty wyłazisz z każdego kąta, że aż się rzygać chce.

a skąd o tym wiesz? i czemu takie odczucia?

co mam wiedzieć? że wyłazisz z każdego kąta? przecież to widzę.

[...]

zwiększ dawkę, bo to co bierzesz teraz nie wystarcza.
a niedługo nawet na to nie bedziesz miał kasy z tego co widzę.
zbieraj kasę zbieraj, bo z dnia na dzień wychodzi coraz drożej.

Edzekucja komornicza