Eeee, oni nie mają zdolności honorowej.

Data: 2016-02-13 02:20:02
Autor: stevep
Eeee, oni nie mają zdolności honorowej.
# 1. Redaktor naczelny i wydawca w "wSieci" muszą przeprosić Olejnik
2. Dziennikarka pozwała ich o użycie jej zdjęcia #
Ze strony:
http://skroc.pl/3629a

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-13 16:37:23
Autor: Lepudruk
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.ycqzbos350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

To PiS-owcy najemnicy. Robią co im się każe. Zresztą nie wymagaj kultury od oderwanych od pługa.

--
Lepudruk

Data: 2016-02-13 12:37:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Eeee, oni nie mają zdolności honorowej.
W dniu sobota, 13 lutego 2016 16:38:21 UTC+1 użytkownik Lepudruk napisał:

Robią co im się każe.

Hehe, przeczytałem "rębią co się im każe".
Stokrotkę bym bardzo chętnie ten-tego no..., ale jakieś 20 lat temu.
Dzisiaj pomimo, że nadal jest zakonserwowana w niezłym stanie, ale od niej
wieje jakimś strasznym chłodem przez ekran. Lata jednak coś robią, jak nie na
zewnątrz, to w środku.

Data: 2016-02-13 21:50:04
Autor: Chiron

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:92e04b29-c08e-4f7a-9b82-798603da89ffgooglegroups.com...
[...]

No ale ten chłód- to kwestia faceta. Dziesięciu nei da rady- a jedne ją tak rozpali, że hej!
:-)

--

Chiron

Eeee, oni nie mają zdolności honorowej.