Efekt 500+

Data: 2020-04-12 08:02:38
Autor: Yogi
Efekt 500+
https://www.onet.pl/?utm_source=businessinsider.com.pl_viasg_businessinsider&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=8e7c196b-996c-42ea-bedd-0a358682a081&sid=ca05277f-7c3f-495c-9acc-986177acd173&utm_v=2

"Główny Urząd Statystyczny wstępnie podsumował 2019 r. pod względem
demografii w kraju. Liczba Polaków wobec 2018 r. skurczyła się o ok. 28
tys. osób do 38,38 mln. Co jeszcze gorsze, w zeszłym roku zmarło o 35 tys.
osób więcej, niż się urodziło. To najgorszy wynik od II wojny światowej.
Spadły także wskaźniki dzietności, co oznacza, że o zastępowalności pokoleń
w przyszłości nie może być mowy"

"Niekorzystne zmiany demograficzne w Polsce postępują. Mają one wpływ na
wszystko - społeczeństwo, gospodarkę, czy kulturę. O demografii powinniśmy
mówić jak najwięcej, gdyż to właśnie nasz kraj według ONZ będzie w
najbliższych latach odznaczał się jednymi z najgorszych trendów w tym
zakresie na świecie."

Czyli kolejne pieniądze wyrzucone w błoto!

Oto "efekt" rządów PiS. Y

Data: 2020-04-12 05:17:29
Autor: Alojzy Gąska
Efekt 500+
użytkownik Yogi napisał:

Oto "efekt" rządów balcerka.

https://s6.ifotos.pl/img/001675jpg_qaahrsq.jpg

Data: 2020-04-12 05:20:20
Autor: japanizer
Efekt 500+
On Sunday, April 12, 2020 at 9:17:30 PM UTC+9, Alojzy Gąska wrote:
użytkownik Yogi napisał:

> Oto "efekt" rządów balcerka. https://s6.ifotos.pl/img/001675jpg_qaahrsq.jpg

Efekt rządów kilkudziesięciu lat komuchów, nocnik.
Teraz wielu z nich należy do pistargowicy.

Data: 2020-04-12 05:33:32
Autor: Alojzy Gąska
Efekt 500+
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2020 14:20:21 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Efekt rządów kilkudziesięciu lat komuchów, nocnik.
Teraz wielu z nich należy do pistargowicy.

Zaklinacie rzeczywistość. Tu znajdziecie odpowiedź:
https://youtu.be/yix0QwgWNc8  30-40 minuta

A tu taka teoria spiskowa:
https://wolna-polska.pl/wiadomosci/klub-rzymski-planuja-15-milionow-polakow-2040-r-2016-10

VS dziś z onetu

do końca stulecia ma nas ubyć z obecnych 38 mln rodaków do 24 mln. Za to mata dużo wieżowców w wajśawce, tyle że one należą do zachodu.

Data: 2020-04-12 05:40:48
Autor: japanizer
Efekt 500+
On Sunday, April 12, 2020 at 9:33:33 PM UTC+9, Alojzy Gąska wrote:
> [...]

VS dziś z onetu

do końca stulecia ma nas ubyć z obecnych 38 mln rodaków do 24 mln.

Ruskowi się nie udało, Niemcowi się nie udało, a PiStargowicy się uda.

Data: 2020-04-12 06:35:40
Autor: Alojzy Gąska
Efekt 500+
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Ruskowi się nie udało, Niemcowi się nie udało, a PiStargowicy się uda.

Zaklinacie rzeczywistość.

https://s6.ifotos.pl/img/001675jpg_qaahrsq.jpg

Ostatni raz współczynnik dzietności przekroczył 1,4 w 1998 roku. https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/wskaznik-dzietnosci-w-polsce-najwyzszy-od-20-lat/nh9xtnz

Jak Balcerek załatwił 20 lat temu dołek, nie dziwcie się że dziś luda coraz mniej.

Data: 2020-04-12 06:42:53
Autor: japanizer
Efekt 500+
On Sunday, April 12, 2020 at 10:35:42 PM UTC+9, Alojzy Gąska wrote:
> [...]

Jak Balcerek załatwił 20 lat temu dołek, nie dziwcie się że dziś luda coraz mniej.

To mówicie, że te miliardy wydymane z Polaków przez pistargowicę na program wzrostu rozrodczości nie przynoszą skutku, "bo Balcerowicz"? Wszyscy zdrowi tam u was w ministerstwie (czy skąd tam dziś nadajecie, pisi trollu)?

Data: 2020-04-12 08:02:23
Autor: Alojzy Gąska
Efekt 500+
> [...]

To mówicie, że te miliardy wydymane z Polaków przez pistargowicę na program wzrostu rozrodczości nie przynoszą skutku, "bo Balcerowicz"? Wszyscy zdrowi tam u was w ministerstwie (czy skąd tam dziś nadajecie, pisi trollu)?

Zaklinasz rzeczywistość i rżniesz głupa. Tyle w temacie..

Data: 2020-04-12 09:00:25
Autor: japanizer
Efekt 500+
On Monday, April 13, 2020 at 12:02:24 AM UTC+9, Alojzy Gąska wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Zaklinasz rzeczywistość i rżniesz głupa. Tyle w temacie.

Co jak co, ale w rżnięciu głupa, to nie macie sobie równych, pistargowicki trollu.

Data: 2020-04-12 11:16:10
Autor: z
Efekt 500+
Każdy myślący człowiek wie że pod względem propagandowym PiS to źle rozegrał. Być może bali się nazwać wprost że jest to janosikowe które zabiera wszystkim a daje dzieciatym.

Fakt jest taki że efekty demograficzne (choć nie wiadomo co by było gdyby 500+ nie było) są MARNE

Ale... w kwestii ubóstwa coś się jednak w Polsce zmieniło.
nie nastąpił armagedon gospodarki a kraj jakoś do zrównoważonego budżetu się zbliżał.

Nie sprawdziło się też załamanie na rynku pracy. Ludzie nadal pracują i więcej zarabiają. A pieniądze nie poszły na przepicie tylko na polepszenie życia czy turystykę.
Ludzie nie są debilami jak twierdzi lewactwo. Jak widzą że mogą zarobić więcej i mogą dać w opiekę dziecko do przedszkola to to robią.

Data: 2020-04-12 03:25:14
Autor: japanizer
Efekt 500+
On Sunday, April 12, 2020 at 6:20:02 PM UTC+9, z wrote:
[...]

https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/wzrost-ubostwa-w-polsce-przyczyny-polityka-insight/vdl5pg7

Pomimo socjalu PiS w Polsce wzrosło ubóstwo. 2 mln osób nie stać na zaspokojenie podstawowych potrzeb

https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/w-polsce-wzroslo-skrajne-ubostwo-najnowsze-dane-gus/pcsqevp

Wzrosła liczba osób żyjących w skrajnym ubóstwie, czyli na poziomie minimum egzystencji. W 2018 r. było to 5,4 proc. mieszkańców Polski - rok wcześniej 4,3 proc.
nie nastąpił armagedon gospodarki a kraj jakoś do zrównoważonego budżetu się zbliżał.

Armageddon gospodarki właśnie następuje, nie tylko u nas.
Kraje, które w ostatnich latach wygospodarowały nadwyżki (Niemcy, Czechy) jakoś sobie poradzą.

Data: 2020-04-12 13:08:24
Autor: Sylvio Balconetti
Efekt 500+
Am 12.04.20 um 12:25 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Samoloty z chetnymi do pracy Rumunami laduja juz u nas. Bedzie ich 40 tys. Moze dolacza i Polacy oraz Wegrzy (Orban juz sie wkurza, bo mu roboili zabraknie).

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem, które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić, nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

Data: 2020-04-12 12:35:18
Autor: Zenek Kapelinder
Efekt 500+
Wyjdą na tych Rumunach jak Anglia na pizdziaku. Śpi po klatkach i sra w śmietnikach. Oczywiście to będą ludzie z rumuńskimi paszportami. Ale to będą rumuńscy cyganie, będą i słowaccy, węgierscy.

Data: 2020-04-12 23:34:11
Autor: R u n t
Efekt 500+
W dniu 2020-04-12 o 21:35, CWEL Zenek Kapelinder pisze:
Wyjdą na tych Rumunach jak Anglia na pizdziaku.
zenusiu, rozimiem, że twoje doświadczenia śmietnikowe są bliższe Rumunii niż Anglii. powiem ci zenusiu, obecna Rumunia to nie ten sam kraj co za twoich komuszych czasów. tak wiec zenusiu, rano skoro świt zrywaj się i w obchód po śmietnikach marsz! może się obłowisz czymś czego żreć nie chciały koty?
Śpi po klatkach i sra w śmietnikach.
zenusiu, wierzę w twoje doświadczenia w tym temacie. powiedz no zenusiu, jak te sprawy załatwiasz na rusztowaniu? opowiedz nam zenuiu. oPOwiedz.
Oczywiście to będą ludzie z rumuńskimi paszportami.
nie obrażaj palancie ludzi których nie znasz i którym nie jesteś godny rowa wylizać.
Ale to będą rumuńscy cyganie, będą i słowaccy, węgierscy.
zenusiu, komuszy pomiocie. nie znasz Cyganów. twoja komusza propaganda robiła z nich "szmaciarzy" bo musiała mieć jakiegoś wroga by motłoch mógł czuć się lepszy niż jest. cygan przy tobie to panisko, łajzo jedna!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-12 18:02:34
Autor: R u n t
Efekt 500+
W dniu 2020-04-12 o 11:16, z pisze:
[...]

Bogaci sa bogaci, biedni zbiednieli.
nie nastąpił armagedon gospodarki a kraj jakoś do zrównoważonego budżetu się zbliżał.
nie za rządów PiS.
Nie sprawdziło się też załamanie na rynku pracy. Ludzie nadal pracują i więcej zarabiają. A pieniądze nie poszły na przepicie tylko na polepszenie życia czy turystykę.

Buuuhahahhahhahhahaha!

Ludzie nie są debilami jak twierdzi lewactwo.

niw wiedziałem, że to komuchy nazywali ludzi "gorszym sortem" albo "glistami ludzkimi". nie kombinuj - to byli PiS-owcy.

Jak widzą że mogą zarobić więcej i mogą dać w opiekę dziecko do przedszkola to to robią.
mówisz o czasach minionych.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-12 19:13:04
Autor: z
Efekt 500+
W dniu 2020-04-12 o 18:02, R u n t pisze:
Bogaci sa bogaci, biedni zbiednieli.

Ale podeprzesz się jakimiś statystykami?

Data: 2020-04-12 23:34:07
Autor: R u n t
Efekt 500+
W dniu 2020-04-12 o 19:13, z pisze:
W dniu 2020-04-12 o 18:02, R u n t pisze:
Bogaci sa bogaci, biedni zbiednieli.
Ale podeprzesz się jakimiś statystykami?
wystarczy rozejrzeć się wokół.

--
Runt

All's well that ends well.