Efekt 500+

Data: 2020-09-04 07:24:35
Autor: Runt
Efekt 500+
https://businessinsider.com.pl/finanse/program-500-plus-powiekszyl-sie-za-sprawa-powracajacych-z-emigracji-rodzin-z-dziecmi/84brczx

"Rząd nowelizując ustawę budżetową na 2020 rok, zwiększył pulę pieniędzy przeznaczaną na wypłaty świadczeń z programu Rodzina 500 plus. Wzrost sięga 1,7 mld zł, czyli około 4 proc. ogólnej kwoty przeznaczanej na ten cel."

"Według Instytutu Badań Strukturalnych szacunki wskazują, że w następstwie realizacji programu z pracy mogło zrezygnować około 103 tysiące kobiet."

https://www.money.pl/gospodarka/500-plus-przestaje-dzialac-spada-liczba-urodzen-rosnie-liczba-zyjacych-w-skrajnym-ubostwie-6432465231750785a.html

"500 plus przestaje działać. Spada liczba urodzeń, rośnie liczba żyjących w skrajnym ubóstwie."

Efekt 500+ ? Kolejne miliardy w błoto.

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-04 13:52:32
Autor: _Master_
Efekt 500+
W dniu 2020-09-04 o 07:24, Runt pisze:
"Według Instytutu Badań Strukturalnych szacunki wskazują, że w następstwie realizacji programu z pracy mogło zrezygnować około 103 tysiące kobiet."

Po pierwsze czy to prawdziwe dane?
Po drugie czy to źle?
Po trzecie dla kogo źle?

Pytania się mnożą ;-)

Data: 2020-09-15 12:10:13
Autor: Pisiorowy Escobar
Efekt 500+
w <5f522a82$0$501$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <Master@z.pl>
napisał(-a):

> [...]
> "Według Instytutu Badań Strukturalnych szacunki wskazują, że w > następstwie realizacji programu z pracy mogło zrezygnować około 103 > tysiące kobiet."

poziom dzietności spada
poziom biedy wzrasta

i to koniec dyskusji bo efekt jest wyrażony w czystych liczbach

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-09-15 12:10:36
Autor: u2
Efekt 500+
W dniu 15.09.2020 o 12:10, szpunt pisze:
poziom dzietności spada

nie masz dzieci to fakt

poziom biedy wzrasta

wyemigrowałeś do UK, znowu za chlebem

i to koniec dyskusji bo efekt jest wyrażony w czystych liczbach

ano, masz 0 dzieci

:))))))))))))))))))

Data: 2020-09-15 17:40:37
Autor: Runt
Efekt 500+
W dniu 2020-09-15 o 12:10, PIJACZYNA u2 pisze:
[...]
idz z tym do Kaczyńskiego. ;-)))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))

WON  K A N A L I O !

Data: 2020-09-15 18:22:06
Autor: u2
Efekt 500+
W dniu 15.09.2020 o 17:40, Runt pisze:
[...]

czyli ujadasz szpunt, bo nie masz dzieci i nie masz szans na 500+:)))))))))))))))))))))))

Data: 2020-09-16 08:32:27
Autor: _Master_
Efekt 500+
Nie wie co zrobić bo PO samo licytowało się na rozdawnictwo a jak za kilkanaście lat dojdzie do władzy to nadal będzie musiało utrzymywać 500+

Będą wtedy zapewne tłumaczyć że to normalna europejska polityka społeczna i tak robią rozwinięte państwa ;-)

Data: 2020-09-16 18:22:28
Autor: Runt
Efekt 500+
W dniu 2020-09-16 o 08:32, _Master_ pisze:
Nie wie co zrobić bo PO samo licytowało się na rozdawnictwo a jak za kilkanaście lat dojdzie do władzy to nadal będzie musiało utrzymywać 500+
z fusów czy u2 ci powiedział?
Będą wtedy zapewne tłumaczyć że to normalna europejska polityka społeczna i tak robią rozwinięte państwa ;-)
nie pieprz chłopie. twoje wrózby mnie nie intersują.

Data: 2020-09-17 17:35:16
Autor: _Master_
Efekt 500+
A były wybory w maju? ;-)

Data: 2020-09-17 11:43:01
Autor: Pisiorowy Escobar
Efekt 500+
w <5f60931a$0$552$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 15.09.2020 o 12:10, szpunt pisze:
> poziom dzietności spada

nie masz dzieci to fakt

> poziom biedy wzrasta

wyemigrowałeś do UK, znowu za chlebem

> i to koniec dyskusji bo efekt jest wyrażony w czystych liczbach

ano, masz 0 dzieci

:))))))))))))))))))

leżysz i kwiczysz pachołku :D :D :D

Data: 2020-09-16 08:30:07
Autor: _Master_
Efekt 500+
Zaprezentowanie wykresu z ostatnich kilku lat już Cię przerasta? ;-)

Data: 2020-09-16 18:21:28
Autor: Runt
Efekt 500+
W dniu 2020-09-16 o 08:30, _Master_ pisze:
Zaprezentowanie wykresu z ostatnich kilku lat już Cię przerasta? ;-)

No to zaprezentuj. Przerasta? ;-)))

Data: 2020-09-17 17:36:01
Autor: _Master_
Efekt 500+
Strach Strach Strach...

Data: 2020-09-04 13:53:15
Autor: _Master_
Efekt 500+
https://oko.press/kobiety-odchodza-pracy-powodu-500/

"Rzecz w tym, że DGP nie brał uwagę ogólnej liczby biernych zawodowo kobiet, lecz analizował wyłącznie te z nich, które zostały zaliczone do kategorii niepodejmujących pracy ze względu na ,,obowiązki rodzinne związane z prowadzeniem domu". DGP zaobserwował wzrost liczebności tej kategorii (przy jednoczesnym spadku całej grupy biernych zawodowo kobiet) i wysnuł wniosek, że rośnie liczba kobiet rezygnujących z pracy z powodu 500+.

To śmiałe wnioskowanie. Ponieważ:

osób, które podają taki powód, przybyło od marca do września nie 150 tys. lecz 143 tys.;
co ważniejsze wśród tych osób kobiet jest 101 tys., co czyni liczbę 150 tys. jeszcze bardziej przesadzoną (w ostatniej publikacji DGP przyznał się do pomyłki);
te kobiety deklarują opiekę nie tylko nad dziećmi, ale też nad innymi osobami zależnymi np. starymi rodzicami, chorym rodzeństwem czy babcią;
z podobnym wzrostem (o 91 tys.) mieliśmy do czynienia w analogicznym okresie 2015 roku, kiedy nie było programu 500+;
porównujemy tu jedynie deklaracje dotyczące powodów bierności zawodowej. Nie wiemy, ile osób z taką motywacją przestało pracować, a ile zmieniło zdanie, co do przyczyn swojej bierności."

Data: 2020-09-04 13:54:34
Autor: _Master_
Efekt 500+
https://oko.press/500-plus-wypycha-kobiety-rynku-pracy-robienie-sensacji-wybiorczych-danych-twierdzi-ekspert/

"500 plus wypycha kobiety z rynku pracy? To robienie sensacji z wybiórczych danych - twierdzi ekspert"

Data: 2020-09-04 14:00:08
Autor: _Master_
RUNT! ODSZCZEKUJ ;-)
https://www.obserwatorfinansowy.pl/bez-kategorii/rotator/aktywnosc-zawodowa-i-dzietnosc-kobiet-a-swiadczenia-rodzinne/#fullimg0

"Na podstawie najnowszych danych dotyczących liczby narodzin dzieci można stwierdzić, że wzrost współczynnika dzietności był krótkookresowy. W I półroczu 2019 r. zarejestrowano ponad 182 tys. urodzeń żywych, jest to o ponad 11 tys. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wartości te z jednej strony mogą wynikać ze spadku liczby kobiet w wieku prokreacyjnym, ale z drugiej strony uwzględniają realizację odroczonych zamierzeń prokreacyjnych przez kobiety z wyżu demograficznego."

"W związku z pojawiającymi się opiniami, że świadczenia rodzinne, podnosząc dochód niezwiązany z pracą, obniżają podaż pracy, w II kwartale 2018 r. badanie BAELOtwiera się w nowym oknie rozszerzono o pytanie dotyczące wpływu otrzymywania świadczenia 500+ na sytuację respondentów na rynku pracy. Wyniki pokazały, że ,,dla ponad 90 proc. członków gospodarstw domowych otrzymujących świadczenie 500+ nie miało ono wpływu na decyzje podejmowane na rynku pracy", natomiast ,,wśród osób, które podjęły jakieś działania najczęściej wskazywaną zmianą, dokonaną pod wpływem otrzymywania świadczenia 500+ było podjęcie pracy (76 tys. osób) oraz rozpoczęcie poszukiwania pracy (75 tys. osób)"."

Oj Runt! Długowe będziesz ODSZCZEKIWAŁ ;-)

Data: 2020-09-05 08:11:17
Autor: Runt
z-adek! kobyłka u płota!;-)
W dniu 2020-09-04 o 14:00, zadek _Master_ pisze:
https://www.obserwatorfinansowy.pl/bez-kategorii/rotator/aktywnosc-zawodowa-i-dzietnosc-kobiet-a-swiadczenia-rodzinne/#fullimg0

z-adek, mój temat dotyczył tego, że sztandarowy "projekt" PiS 500+ zakładał wzrost dzietności Polek, a okazało się, że przyrost naturalny zmalał, wzrósł poziom biedy. POtrafisz czytac ze zrozumieniem?
Oj Runt! Długowe będziesz ODSZCZEKIWAŁ ;-)
no i co z-adek? Kobyłka u płota! ;-)))))

Data: 2020-09-05 02:08:25
Autor: obserwator1439
z-adek! kobyłka u płota!;-)
użytkownik Runt napisał:
W dniu 2020-09-04 o 14:00, zadek _Master_ pisze:
> https://www.obserwatorfinansowy.pl/bez-kategorii/rotator/aktywnosc-zawodowa-i-dzietnosc-kobiet-a-swiadczenia-rodzinne/#fullimg0 z-adek, mój temat dotyczył tego, że sztandarowy "projekt" PiS 500+ zakładał wzrost dzietności Polek, a okazało się, że przyrost naturalny zmalał, wzrósł poziom biedy. POtrafisz czytac ze zrozumieniem?

Problem jest nie u p.Z tylko u ciebie. Do tego dzień w dzień rżniesz głupa
zrównując dzietność z przyrostem naturalnym. Dla prostaka wszystko jest proste. Skoro miałeś już tą sprawę wyjaśnianą kilka x i teraz też piszesz głupoty, tzn. zwyczajnie rżniesz głupa/jesteś mało gramotny/polaryzujesz luda
na dwa wrogie obozy. Takie widzę opcje.

Mam na to remedium:
https://www.youtube.com/c/Stanis%C5%82awMichalkiewiczTV/videos
https://www.youtube.com/user/WitoldGadowski/videos

Ogólnie szkoda poświęcać ci nawet 1 minutę. Starasz się bardzo, od
kilku lat zapodajesz tu 6-8 wklejek dziennie, w szczycie z twoim fumflem
wklejek widziałem ok. 20, cała para w gwizdek.

Data: 2020-09-05 13:34:13
Autor: u2
z-adek! kobyłka u płota!;-)
W dniu 05.09.2020 o 11:08, obserwator1439@gmail.com pisze:
Skoro miałeś już tą sprawę wyjaśnianą kilka x i teraz też piszesz głupoty, tzn. zwyczajnie rżniesz głupa/jesteś mało gramotny/polaryzujesz luda
na dwa wrogie obozy. Takie widzę opcje.

o to właśnie chodzi, szpunt to de facto agent z krainy deszczowców:))))))))))

btw wczoraj oglądałem program w TVP Info p.t. Minęła 20. tam przedstawiciel PO, wcześniej Peace, aż zrobił się czerwony z wysiłku kiedy usiłował zawłaszczyć cały czas antenowy dla siebie, a mówił o Czajce, dostał słowotoku, mówił n.p., że nie wolno z Czajki robić sprawy politycznej, tyle że to jest sprawa polityczna, świadczy o beznadziejnym zarządzaniu w Warszawie jego opcji politycznej:)))))))))))))))

Data: 2020-09-06 08:44:49
Autor: Runt
u2 sypie konfetti
W dniu 2020-09-05 o 13:34, pijaczyna u2 pisze:
[...]

POważnie? a ty jesteś agent od sypania konfetti? ;-))))

btw wczoraj oglądałem program w TVP Info

Buuhahhahahahahhaha!
jedynie słuszna stacja dla przygłupów takich jak wy girles.

Data: 2020-09-06 08:46:08
Autor: Runt
obserwator w akcji wspierającej
W dniu 2020-09-05 o 11:08, pajac obserwator1439@gmail.com pisze:
użytkownik Runt napisał:
[...]
POważnie? Znasz -z-eta aż tak dobrze? ;-)))
Do tego dzień w dzień rżniesz głupa
jak sa chetni do "rżnięcia" ;-)
zrównując dzietność z przyrostem naturalnym.
niby gdzie to robie? czytaj ze zrozumieniem ;-)
Dla prostaka wszystko jest proste.
zauważyłem ;-))))
Skoro miałeś już tą sprawę wyjaśnianą kilka x i teraz też piszesz głupoty,
na inwektywy odpowiadam inwektywami, na wykręcanie się od tematu reaguje kpiną! dobrze czy źle? ;-)))
tzn. zwyczajnie rżniesz głupa
jak jest z kogo ;-)
/jesteś mało gramotny/
gramotny? to chyba z sowieckiego. jesteś z czasów PRL? twój czas minął.
polaryzujesz luda na dwa wrogie obozy.
to nie ja polaryzuje. ten "lud" spolaryzował J.Kaczyński&kolesie.
Takie widzę opcje.
to masz problem z postrzeganiem ;-)))
Mam na to remedium:
https://www.youtube.com/c/Stanis%C5%82awMichalkiewiczTV/videos
https://www.youtube.com/user/WitoldGadowski/videos
nie zawracam sobie głowy jakimiś twoimi urojeniami zasłyszanymi na cymbał-radio.
Ogólnie szkoda poświęcać ci nawet 1 minutę.
to nie poświecaj swego cennego czasu na pisanie tu bzdur ;-)))
Starasz się bardzo,
nawet sie nie wysilam ;-)))
od kilku lat
że co proszę? od kilku lat?! cos ci sie kićka ;-))))
zapodajesz tu 6-8 wklejek dziennie,
skoro mam tak wiernych czytelników jak ty i tobie podobni nie mogę pozbawić ich tej przyjemności ;-)))
w szczycie z twoim fumflem
tzn kim?
wklejek widziałem ok. 20,
no to jesteś bardzo spostrzegawczy ;-)))
cała para w gwizdek.
drażnię was pokazując prawdę? ;-))))

Data: 2020-09-06 13:03:04
Autor: _Master_
z-adek! kobyłka u płota!;-)
W dniu 2020-09-05 o 08:11, Runt pisze:

z-adek, mój temat dotyczył tego, że sztandarowy "projekt" PiS 500+ zakładał wzrost dzietności Polek, a okazało się, że przyrost naturalny zmalał, wzrósł poziom biedy. POtrafisz czytac ze zrozumieniem?

Ale Ty się pytasz o podstawy WOSu. Wszyscy wiedzą że tak miało to wyglądać marketingowo. Zadziałało inaczej. Ale przynajmniej jakoś zadziałało.
Tu są wszyscy ZGODNI

Natomiast nie ma zgody że spowodowało to porzucanie pracy przez kobiety.
Życie jest bardziej skomplikowane

Data: 2020-09-07 18:10:58
Autor: Runt
z-adek! kobyłka u płota!;-)
W dniu 2020-09-06 o 13:03, z-adek _Master_ pisze:
[...]

o nic nie pytam tylko o to czy potrafisz czytac ze zrozumieniem?
Wszyscy wiedzą że tak miało to wyglądać marketingowo.
POważnie? ;-)))
Zadziałało inaczej.
POważnie? ;-)))
Ale przynajmniej jakoś zadziałało.
POważnie? ;-)))
Tu są wszyscy ZGODNI
POważnie? ;-)))
Natomiast nie ma zgody że spowodowało to porzucanie pracy przez kobiety.
mało mnie obchodzi twoja zgoda.

Data: 2020-09-08 09:36:22
Autor: _Master_
z-adek! kobyłka u płota!;-)
Melduj zacięcie.

Data: 2020-09-08 16:01:09
Autor: Runt
z-adek! kobyłka u płota!;-)
W dniu 2020-09-08 o 09:36, pajac _Master_ pisze:
Melduj zacięcie.

melduj swego tyłka zatarcie ;-)

Masz cos do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

Data: 2020-09-08 09:28:32
Autor: Zenek Kapelinder
z-adek! kobyłka u płota!;-)
wtorek, 8 września 2020 o 16:01:06 UTC+2 Runt napisał(a):
W dniu 2020-09-08 o 09:36, pajac _Master_ pisze: > Melduj zacięcie. melduj swego tyłka zatarcie ;-) Masz cos do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2020-09-08 21:29:25
Autor: Runt
kogutek
W dniu 2020-09-08 o 18:28, cwel Zenek Kapelinder pisze:
[...]
Idź
Poshoł won sabaka!;-)))))
pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja zasyfiona łechtaczka. ;-))))
czyży z-adek dołaczył do grona tych którzy ci ją szamoczą? ;-)))
vel runt
cymbale, nie używaj pojęć których znaczenia nigdy nie zrozumiesz ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, cwelu zaszczany, skąd u ciebie ta tęsknota do "dziurki w dupie"? czyżby wspomnienia z sowieckiego burdelu dla zasłużonych nazistów_
>przodem. Panie przodem.

tu zenusiu zawsze zadkiem!

zenus i u2

https://demotywatory.pl/285422/Menele

Data: 2020-09-05 01:57:40
Autor: obserwator1439
Efekt 500+
użytkownik Runt napisał:
 Wzrost sięga 1,7 mld zł, czyli około 4 proc. ogólnej kwoty przeznaczanej na ten cel."

Znaczy więcej dzieci się rodzi?

 z pracy mogło zrezygnować około 103 tysiące kobiet.

Nu tak, które wcześniej pracowały na kasie w biedronce:)

Załącznik. Sukces 3RP i Balcerka. Taki sukces że teraz nim komu dymać.
https://pbs.twimg.com/media/EXbcUsoXgAE0x5c?format=jpg&name=medium

Data: 2020-09-15 12:10:46
Autor: Pisiorowy Escobar
Efekt 500+
w <1b035fef-6676-4d67-8b6f-c6893ade29deo@googlegroups.com>,
obserwator1439@gmail.com napisał(-a):

użytkownik Runt napisał:
>  Wzrost > sięga 1,7 mld zł, czyli około 4 proc. ogólnej kwoty przeznaczanej na ten > cel."

Znaczy więcej dzieci się rodzi?

dane przed tobą utajniono że się pytasz ?

Data: 2020-09-16 08:05:33
Autor: _Master_
Efekt 500+
Runt się powołuje na szacunki jakiejś fundacji.

Kiedy widzi badania niezależne od PiSu zamyka japę.

A Ty? ;-)

Data: 2020-09-16 18:18:37
Autor: Runt
Efekt 500+
W dniu 2020-09-16 o 08:05, _Master_ pisze:
Runt się powołuje na szacunki jakiejś fundacji.
A na co ty się powołujesz?
Kiedy widzi badania niezależne od PiSu zamyka japę.
Masz japę? No jesteś śliczny.
A Ty? ;-)
Tylko oficjalne dane PiS sa prawdziwe! ;-)))

Data: 2020-09-17 17:54:03
Autor: _Master_
Efekt 500+
W dniu 2020-09-16 o 18:18, Runt pisze:
A na co ty się powołujesz?

Nie rżnij głupa. Okopress

Data: 2020-09-17 20:49:01
Autor: Runt
Efekt 500+
W dniu 2020-09-17 o 17:54, _Master_ pisze:
W dniu 2020-09-16 o 18:18, Runt pisze:
A na co ty się powołujesz?

Nie rżnij głupa.

SKORO JESTEŚ GŁUPEM ;-)))

Okopress
POważnie? Link POdaj ;-)))

Data: 2020-09-18 19:47:30
Autor: _Master_
Efekt 500+
Jesteś ułomny? W archiwum jest kilka razy.

Data: 2020-09-17 11:43:36
Autor: Pisiorowy Escobar
Efekt 500+
w <5f61ab2e$0$521$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <Master@z.pl>
napisał(-a):

Runt się powołuje na szacunki jakiejś fundacji.

Kiedy widzi badania niezależne od PiSu zamyka japę.

A Ty? ;-)

oficjalne dane są takie że dzietność spada

Data: 2020-09-17 11:47:26
Autor: u2
Efekt 500+
napisał(-a):

Runt się powołuje na szacunki jakiejś fundacji.

Kiedy widzi badania niezależne od PiSu zamyka japę.

A Ty? ;-)

oficjalne dane są takie że dzietność spada

a Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli - Polacy tylko 10%:))))))))))))))))))))))))))

Data: 2020-09-17 22:54:00
Autor: Pisiorowy Escobar
Efekt 500+
w <5f6330ae$0$558$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 17.09.2020 o 11:43, szpunt pisze:
> w <5f61ab2e$0$521$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <Master@z.pl>

boli prawda ? dobrze, ma boleć :D :D
tacy jak ty to i tak wydawali żydów za wódkę

Data: 2020-09-17 23:02:18
Autor: u2
Efekt 500+
W dniu 17.09.2020 o 22:54, Pisiorowy Escobar pisze:
boli prawda ? dobrze, ma boleć :D :D
tacy jak ty to i tak wydawali żydów za wódkę

za mało was wydałem, za mało:))))))))))))))

Data: 2020-09-17 23:22:09
Autor: Pisiorowy Escobar
Efekt 500+
w <5f63ceda$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 17.09.2020 o 22:54, Pisiorowy Escobar pisze:
> boli prawda ? dobrze, ma boleć :D :D
> tacy jak ty to i tak wydawali żydów za wódkę

za mało was wydałem, za mało:))))))))))))))

dlatego nadal jesteś szczekającym kundlem :D :D :D

Data: 2020-09-17 23:33:13
Autor: u2
Efekt 500+
W dniu 17.09.2020 o 23:22, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

zazdrościsz:))))))))))))))))

Data: 2020-09-18 07:10:47
Autor: Runt
Efekt 500+
W dniu 2020-09-17 o 23:22, Pisiorowy Escobar pisze:
w <5f63ceda$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>, pijaczyna u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

na dodatek zawszonym ;-)))))

Data: 2020-09-18 08:36:49
Autor: u2
Efekt 500+
W dniu 18.09.2020 o 07:10, Runt pisze:
[...]

znowu szpunt gada sam ze sobą:))))))))))))))))))))

Data: 2020-09-17 17:58:25
Autor: _Master_
Efekt 500+
W dniu 2020-09-17 o 11:43, Pisiorowy Escobar pisze:
oficjalne dane są takie że dzietność spada

Masz rację. Ale czy spadła już do poziomu rządów PO?

Data: 2020-09-18 19:48:16
Autor: _Master_
Efekt 500+
Ja nie sądzę. Ja wiem.

Ale czy Ty wiesz?

Data: 2020-10-05 20:59:58
Autor: Budzik
Efekt 500+
Użytkownik  obserwator1439@gmail.com ...

sięga 1,7 mld zł, czyli około 4 proc. ogólnej kwoty przeznaczanej
na ten cel."

Znaczy więcej dzieci się rodzi?

1,7mld to 500+ dla 280tysiecy dzieci.
Chcesz powiedziec, ze w 2019 urodziło się nagle 650tysiecy dzieci?
Czy to jednak jakies przekłamanie w danych?

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2020-09-16 08:23:39
Autor: A. Filip
Efekt 500+
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

Bez 500+ byłoby lepiej?
"Naturalny" poziom bezrobocia dla kapitalizmu to ponoć 4%.
Bezrobocie z urzędów pracy to 6%
Jak jest aktualna wersja PO?
500+ na pierwsze dziecko czy zniesienie 500+?

Ja kiedyś już napisałem że 500+ to tak chwytliwy politycznie program że
ma małe szanse zostać (szybko) zlikwidowany.  Najprawdopodobniej
zostanie rzucony na pastwę systematycznego zżerania inflacją.
20 lat inflacji 2% (cel inflacyjny strefy EUR) zeżre 33% wartości 500+
a płace prawdopodobnie będą (realnie) rosnąć.

https://www.money.pl/gospodarka/ilu-naprawde-bezrobotnych-jest-w-polsce-rozne-badania-rozne-wyniki-6530267410868353a.html
09.07.2020

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-16 18:20:54
Autor: Runt
Efekt 500+
W dniu 2020-09-16 o 08:23, A. Filip pisze:
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:

Efekt 500+ ? Kolejne miliardy w błoto.
Bez 500+ byłoby lepiej?
Z 500+ jest gorzej. Nie ma co by było gdyby.
"Naturalny" poziom bezrobocia dla kapitalizmu to ponoć 4%.
co mnie obchodzi jakis kapitalizm?
Bezrobocie z urzędów pracy to 6%
Źródło?
Jak jest aktualna wersja PO?
Jaka?
500+ na pierwsze dziecko czy zniesienie 500+?
No jaka?

/ambaje = ciach/

Data: 2020-10-05 20:59:58
Autor: Budzik
Efekt 500+
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Bez 500+ byłoby lepiej?
"Naturalny" poziom bezrobocia dla kapitalizmu to ponoć 4%.
Bezrobocie z urzędów pracy to 6%
Jak jest aktualna wersja PO?
500+ na pierwsze dziecko czy zniesienie 500+?

Przepraszam, ale czy alternatywa wyglada tak, ze jest 500 albo nima?

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Efekt 500+