Efekt Nobla. Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk wzrosła o 6000 proc.

Data: 2019-10-11 02:22:17
Autor: japanizer
Efekt Nobla. Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk wzrosła o 6000 proc.
https://www.money.pl/gospodarka/efekt-nobla-sprzedaz-ksiazek-olgi-tokarczuk-wzrosla-o-6000-proc-6433922699429505a.html

  Efekt Nobla. Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk wzrosła o 6000 proc.

Ale wycie wśród rasowych PiSd!

Data: 2019-10-11 06:10:02
Autor: Jacek Bialy
[...]

Dlaczego mają wyć?  Czy Nobel dla Tokarczuk odbierze, albo jakoś pomniejszy PiS-owi zwycięstwo?  JB

Data: 2019-10-11 11:23:20
Autor: japanizer
On Friday, October 11, 2019 at 10:10:03 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Tymczasem w TVPiS:

  Przez 8 lat rządów PO i PSL żadnego Nobla, wina Tuska

Data: 2019-10-11 11:44:46
Autor: A. Filip
Efekt Nobla. o 6000 proc. [pierwsze dzi esięć godzin w jednej sieci]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

I _taki_ wzrost cztery lata potrwa? :-)
Przed Noblem sprzedawali 200 książek Tokarczuk w dzień/tydzień/miesiąc/rok bo
jakoś dziennikarzyny bardzo fachowo nie raczyły napisać (w obecnej wersji).

https://www.money.pl/gospodarka/efekt-nobla-sprzedaz-ksiazek-olgi-tokarczuk-wzrosla-o-6000-proc-6433922699429505a.html
W ciągu *10 godzin od ogłoszenia wyników* literackiego Nobla
[bez reklamy konkretnej sieci] sprzedał 12 tysięcy książek Olgi Tokarczuk.
[...] Na koniec października zamówione są dodruki poszczególnych
tytułów.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-11 02:58:16
Autor: japanizer
Efekt Nobla. Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk wzrosła o 6000 proc. [pierwsze dziesięć godzin w jednej sieci]
On Friday, October 11, 2019 at 6:48:17 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

jakoś dziennikarzyny bardzo fachowo nie raczyły napisać (w obecnej wersji).

https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25296258,olga-tokarczuk-antypolska-pisarka-w-wynikach-wyszukiwania.html

  "Antypolska" - takie określenie Olgi Tokarczuk, laureatki Nobla za 2018 r.,   pojawiało się w czwartek wieczorem w wynikach wyszukiwania Google'a jako   informacja z Wikipedii.   (...)

  W piątek - po tym jak ogłoszono decyzję o przyznaniu jej Nagrody Nobla - ktoś   zmienił wpis, zamieniając słowo ,,polska" na ,,antypolska". Pięknie wyjecie, PiSdy, czyli targowiczanie i antypolacy, z Andrzejkiem z brunatną sraczką w głowie na czele.

Data: 2019-10-11 03:06:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 11 października 2019 11:48:17 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

jakoś dziennikarzyny bardzo fachowo nie raczyły napisać (w obecnej wersji).

Nie musisz się martwić.

"W dorobku Olgi Tokarczuk książką przełomową okazał się "Prawiek i inne czasy" (1996). Podbiła tą powieścią czytelników, krytyków i rynek. Cztery wydania w różnych oficynach, łączny nakład to ponad 80 tys. egzemplarzy, (...) , a wreszcie tłumaczenia na 12 języków (m.in.: włoski, niemiecki, hiszpański, francuski i chiński)."

"Wydawnictwo Literackie informuje, że w rok od premiery nakład powieści Księgi Jakubowe Olgi Tokarczuk przekroczył sto tysięcy egzemplarzy, a plików e-book sprzedało się do tej pory ponad 6,5 tysięcy."
https://www.wydawnictwoliterackie.pl/aktualnosci/1216/100-tysiecy-sprzedanych-egzemplarzy-,,Ksiag-Jakubowych"-Olgi-Tokarczuk/

"Wydawnictwo Literackie z radością informuje, że tegoroczny nakład polskiego wydania Biegunów przekroczył właśnie 100 tys. egzemplarzy!"
https://www.wydawnictwoliterackie.pl/aktualnosci/1503/100-tysiecy-Biegunow-- -- kolejny-sukces-Olgi-Tokarczuk-i-Wydawnictwa-Literackiego/

A to tylko trzy tytuły.

--
Bruno

Data: 2019-10-11 12:38:46
Autor: Runt
W dniu 2019-10-11 o 11:44, A. Filip pisze:
[...]

Wystarczy te kilka dni byście toczyli pianę! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-11 12:38:03
Autor: Runt
W dniu 2019-10-11 o 11:22, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Gliński POwinien się POśpieszyć bo książki Olgi mu zabraknie!

--
Runt

Data: 2019-10-11 21:34:40
Autor: Lord Donald
W dniu 11.10.2019 o 11:22, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Brejza i Trzaskowki wykupili cały nakład, zaczynają trenować swoje farmy trolii na kolejne wybory za 4 lata. Chcą się lepiej przygotować, aby nie wdupić jak tym razem.

Data: 2019-10-11 13:34:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 11 października 2019 21:34:41 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Brejza i Trzaskowki wykupili cały nakład, zaczynają trenować swoje farmy trolii na kolejne wybory za 4 lata. Chcą się lepiej przygotować, aby nie wdupić jak tym razem.

Jakże piękne samoobsr... Olga Tokarczuk jest od wielu lat jedną z najbardziej poczytnych pisarek w Polsce. Jej ksiazki znikały z półek na długo przed tym jak dostała Nobla.
Ale skąd tępy pisorski propagandysta ma o tym wiedzieć.

--
Bruno

Data: 2019-10-11 23:01:14
Autor: z
W dniu 2019-10-11 o 22:34, Bruno Brunowski pisze:
Jakże piękne samoobsr... Olga Tokarczuk jest od wielu lat jedną z najbardziej poczytnych pisarek w Polsce. Jej ksiazki znikały z półek na długo przed tym jak dostała Nobla.

A teraz 6000 x 0 (bo tyle było na półkach) = 0 ;-)

W takim razie można nawet napisać 6000000000000000000000 wzrost i dalej będzie się zgadzało ;-)

Data: 2019-10-11 14:28:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 11 października 2019 23:01:18 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

W takim razie można nawet napisać 6000000000000000000000 wzrost i dalej będzie się zgadzało ;-)

Trafiały się nakłady po 100 000 rocznie i nie były to lektury szkolne.

--
Bruno

Data: 2019-12-20 04:57:34
Autor: Bruno Brunowski
> [...]

W takim razie można nawet napisać 6000000000000000000000 wzrost i dalej będzie się zgadzało ;-)

"- Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk do momentu ogłoszeni werdyktu Akademii Szwedzkiej jest szacowana na milion egzemplarzy.. Od 10 października podwoiliśmy ten wynik, wprowadzając na rynek kolejny milion egzemplarzy."
https://www.rp.pl/Biznes/312179872-Tokarczuk-rozbila-bank-windujac-sprzedaz-ksiazek.html

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-10-12 01:26:51
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- --

No właśnie!  Dlatego dzisiaj warto by tak życzliwie doradzić uzdolnionym artystom, żeby za bardzo w stronę bieżącej polityki się nie wychylali. Dlaczego?
Po pierwsze - nie znają się na tym w ogóle. A drugi powód jest taki, że za niedługo rozpocznie się w Polsce ogolnonarodowa debata pod tytułem "kto nam wszystkim nas*ał do głów?". Kozłem ofiarnym prostego ludu będą jak zwykle elity, więc po co samemu się podkladać?

JB

Data: 2019-10-11 21:41:42
Autor: Lord Donald
https://www.money.pl/gospodarka/efekt-nobla-sprzedaz-ksiazek-olgi-tokarczuk-wzrosla-o-6000-proc-6433922699429505a.html    Efekt Nobla. Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk wzrosła o 6000 proc.

Ale wycie wśród rasowych PiSd!

Brejza i Trzaskowki wykupili cały nakład, zaczynają trenować swoje farmy trolii na kolejne wybory za 4 lata. Chcą się lepiej przygotować, aby nie wdupić jak tym razem.

Przeszkolą kadry bluzgami Tokarczyk na Polskę. To za 4 lata będą mistrzami hejtu. A jescze mają do przetrwania jako marna  marginalna opozycja w rozpadzie, bez dobrej inspiracji hejtu na kraj, nie przetrwają. Zaopatrzą nawet takie gnidy jak srajdak i jemu podobnych na uchodźstwie, oraz TVN, GW, itp.... Więc nakłady rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Kolejne 4 lata jako totalna opozycja jest nie do uniknienia, trzeba się zaopatrzyć i rozbudować zachodnią flankę u fryca.

Data: 2019-10-12 07:00:28
Autor: Runt
W dniu 2019-10-11 o 21:41, pajac Lord Donald pisze:

Przeszkolą kadry bluzgami Tokarczyk na Polskę.

Niby kto ma przeszkolić? Kolesie z ministerstwa sprawiedliwości?

--
Runt

Data: 2019-10-12 06:59:29
Autor: Runt
W dniu 2019-10-11 o 21:34, Lord Donald pisze:
[...]

KŁAMSTWO! Cały nakład wykupił pewien minister! Było nawet o tym w TVPiS, że zaczął czytać ale nie skończył, a klasyk mówi, że można poznac klasę męzczyzny po tym jak kończy!

--
Runt

Data: 2019-10-11 22:57:17
Autor: z
W dniu 2019-10-11 o 11:22, japanizer@japanizer.org pisze:
Ale wycie wśród rasowych PiSd!

Czy w przypadku innych noblowców też były takie wzrosty?

6000 to dużo. jakie to są ilości?

Wystarczyło egzemplarzy?

No chyba że przedtem sprzedawało się 10 a teraz 60 000 ;-)

Data: 2019-10-12 02:09:40
Autor: bytek.anonimowy
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Były jakieś Noble za peło?:)

A tej Tokarczuk /myślę, że to wybór między demokracją a autorytaryzmem/
raczej nie słuchajta, bo wyjdzieta na tym tak samo jak wtedy kiedy słuchaliśta
innego noblisty:)

jour czojs bąbelki.

Data: 2019-10-13 07:14:52
Autor: Runt
W dniu 2019-10-12 o 11:09, bytek.anonimowy@gmail.com pisze:
[...]

Jakie to ma znaczenie? ;-)

--
Runt

Data: 2019-12-20 16:16:35
Autor: japanizer
On Saturday, October 12, 2019 at 6:09:42 PM UTC+9, bytek.a...@gmail.com wrote:
> [...]

raczej nie słuchajta, bo wyjdzieta na tym tak samo jak wtedy kiedy słuchaliśta

Leć się do księdza wyspowiadać nocnik, bo do piekła pójdziecie:

https://img.wiocha.pl/images/f/9/f9cf274a7a7637141781e141c7012af6.jpg

Data: 2019-12-21 00:39:16
Autor: andal
Efekt Nobla. o 6000 proc.

wrote:
> [...]

słuchaliśta innego noblisty:)

Leć się do księdza wyspowiadać nocnik, bo do piekła pójdziecie:

japa, jestes jebniety czy pojebany?

Efekt Nobla. Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk wzrosła o 6000 proc.