Efekt Nobla. Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk wzrosła o 6000 proc.

Data: 2019-10-12 02:09:40
Autor: bytek.anonimowy
Efekt Nobla. Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk wzrosła o 6000 proc.
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://www.money.pl/gospodarka/efekt-nobla-sprzedaz-ksiazek-olgi-tokarczuk-wzrosla-o-6000-proc-6433922699429505a.html

  Efekt Nobla. Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk wzrosła o 6000 proc.

Ale wycie wśród rasowych PiSd!

Były jakieś Noble za peło?:)

A tej Tokarczuk /myślę, że to wybór między demokracją a autorytaryzmem/
raczej nie słuchajta, bo wyjdzieta na tym tak samo jak wtedy kiedy słuchaliśta
innego noblisty:)

jour czojs bąbelki.

Data: 2019-10-13 07:14:52
Autor: Runt
W dniu 2019-10-12 o 11:09, bytek.anonimowy@gmail.com pisze:
[...]

Jakie to ma znaczenie? ;-)

--
Runt

Data: 2019-12-20 16:16:35
Autor: japanizer
On Saturday, October 12, 2019 at 6:09:42 PM UTC+9, bytek.a...@gmail.com wrote:
> [...]

raczej nie słuchajta, bo wyjdzieta na tym tak samo jak wtedy kiedy słuchaliśta

Leć się do księdza wyspowiadać nocnik, bo do piekła pójdziecie:

https://img.wiocha.pl/images/f/9/f9cf274a7a7637141781e141c7012af6.jpg

Data: 2019-12-21 00:39:16
Autor: andal
Efekt Nobla. o 6000 proc.

wrote:
> [...]

słuchaliśta innego noblisty:)

Leć się do księdza wyspowiadać nocnik, bo do piekła pójdziecie:

japa, jestes jebniety czy pojebany?

Efekt Nobla. Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk wzrosła o 6000 proc.