Efekt Tuska :-)

Data: 2017-02-21 23:51:32
Autor: z
Efekt Tuska :-)
Od rana opozycyjne media trąbią o odwleczonym w czasie sukcesie ekipy Tuska. Wpływy do budżetu z oskładkowania umów zlecenie będą 3 x wyższe niż planowano. No i fajnie.
Tylko że ja się pytam czy:
- ministry na stanowiskach nie potrafiły oszacować jaka jest skala tego "procederu"?
- liberalna propaganda że przez te składki ludzie stracą pracę lub przeniosą się w szarą strefę legła w gruzach?
- czy to tylko elementarne braki z matematyki?

Wiem się czepiam. Ale takie "wpadki" trzeba wytykać wszystkim ekipom.
Ta już odeszła na długo ;-) ale wyniki poznaliśmy teraz :-)

PS. Dzisiaj w tokfm. natknąłem się na cytowane opracowanie idealnie opisujące obecny kryzys liberlanego kapitalizmu ;-)
(to tak przy okazji tego niedoszacowania składek mi się skojarzyło)

Jakież było moje zdziwienie że to napisał Marks (czy Marx? bo jakoś mi się nie utrwaliło przez lata komuny) :-)

Eksperci nawet snują teorie że Lenin i inni popaprańcy tylko próbowali i wypaczali te idee i że to było za wcześnie a sam koncept bardziej pasuje do obecnych rozwiniętych krajów niż 150 lat temu.

Nie to żebym popierał ale to powinno dać do myślenia obecnym "włodarzom" tego świata :-)

Efekt Tuska :-)