Efekt cieplarniany - ależ to trzeba mieć pierdolca !!!

Data: 2011-06-19 12:16:03
Autor: MH
Efekt cieplarniany - ależ to trzeba mieć pierdolca !!!
Australijskie władze chcą, by zabijanie dzikich wielbłądów zostało oficjalnie
uznane za sposób redukcji gazów cieplarnianych. Propozycja znalazła się w
przedstawionym w czwartek dokumencie konsultacyjnym ministerstwa ds. zmian
klimatycznych i energetyki.

Więcej :

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/swiat/australia-chce-wybic-swoje-wielblady,77988,1

MH

Data: 2011-06-19 15:10:43
Autor: obserwator
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

to wymysl polskiego newseeka, ktory po prostu klamie, podajac jako przyczyne obnizenia populacji dzikich wielbladow - redukcje gazow cieplarnianych.

Artykul orginalny i rzetelny, zamieszczono na stronie Thy National i nie ma
tam ani jednego slowa na temat, ze przyczyna tej decyzji bedzie efekt
cieplarniany. http://www.thenational.ae/news/worldwide/asia-pacific/australia-to-cull-its-camels

Polska prasa KLAMIE w sposob bezczelny i tendencyjny, bowiem teraz polskiemu
spoleczenstwu trzeba zaczac znowu prac mozgi (jak za komuny) i rzucac kalumnie
na panstwa proamerykanskie.

Data: 2011-06-19 10:38:05
Autor: robertbig
Efekt cieplarniany - ależ to trzeba mieć pierdolca !!!
On 19 Cze, 17:10, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
 i rzucac kalumnie
na panstwa proamerykanskie.

Ale to ruskie nas bardziej dymaja czy amerykany ???
Komu ładniej nadstawiamy dupy ?

Data: 2011-06-19 18:14:25
Autor: obserwator
Efekt cieplarniany - ależ to trzeba mieć pierdolca !!!
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a): Ale to ruskie nas bardziej dymaja czy amerykany ???
Komu ładniej nadstawiamy dupy ?

od klasy politycznej ktora sobie wybieramy, zalezy czy dajemy sie dymac.

Jesli zle wybieramy politykow, to kazdy nas wydyma.

Teraz pojawila sie w Polsce zyla zlota (gaz z lupkow). Jesli nie bedzie
dobrego struza w rzadzie, to znowu nas wydymaja zarowno jedni jak i drudzy.

Data: 2011-06-19 18:21:25
Autor: obserwator
przepraszam, oczywiscie stroza w rzadzie

Data: 2011-06-20 03:33:34
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itlea1$hbl$1inews.gazeta.pl...
[...]

No przecież, gdyby było inaczej czułbyś się jeszcze bardziej uposledzony niż jesteś.

--
stevep

Data: 2011-06-20 05:31:04
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):

No przecież, gdyby było inaczej czułbyś się jeszcze bardziej uposledzony niż jesteś.
 uposledzony i to ewidentnie jestes ale ty zalosny starcze prostytuujacy sie na
grupach dyskusyjnych o polityce.

Data: 2011-06-20 10:28:45
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itmluo$dmh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Twoja "młodzieńczość" niestety idzie w parze z ciężkim debilizmem.

--
stevep

Data: 2011-06-20 12:28:22
Autor: obserwator
> [...]
> sie na grupach dyskusyjnych o polityce.

Twoja "młodzieńczość" niestety idzie w parze z ciężkim debilizmem.

coraz bardziej pokazujesz swoja mentalnosc stalinowska. Zaloze sie, ze masz emeryture sluzbowa i pracowales dla SB. --

Data: 2011-06-20 14:47:35
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itned6$44h$1inews.gazeta.pl...
> [...]

coraz bardziej pokazujesz swoja mentalnosc stalinowska. Zaloze sie, ze
masz emeryture sluzbowa i pracowales dla SB.

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-06-20 14:48:23
Autor: u2
W dniu 2011-06-20 14:28,  obserwator pisze:
coraz bardziej pokazujesz swoja mentalnosc stalinowska. Zaloze sie, ze masz emeryture sluzbowa i pracowales dla SB.

Nadal cyrkus pracuje dla swoich mocodawcow. No wiesz, dwoch synow
splodzil i musi ich jakos utrzymywac :)

Data: 2011-06-20 15:27:56
Autor: cirrus
[...]

A ja , że byłeś razem z Gagarinem na księżycu.

--
stevep

Data: 2011-06-20 14:01:40
Autor: obserwator
> [...]
> masz emeryture sluzbowa i pracowales dla SB.

A ja , że byłeś razem z Gagarinem na księżycu.

jebniety, sprzedajny skurczyb z ciebie jest i twoje beblanie nie zgluszy faktow.

Data: 2011-06-21 03:36:07
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itnjs4$oh3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sprawia ci przyjemność taki zboczony bełkot?

--
stevep

Data: 2011-06-20 03:32:18
Autor: cirrus
wrote:
i rzucac kalumnie
na panstwa proamerykanskie.
Ale to ruskie nas bardziej dymaja czy amerykany ???
Komu ładniej nadstawiamy dupy ?

U dość licznych cierpiętników wszyscy.

--
stevep

Data: 2011-06-19 15:46:48
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Australijskie władze chcą, by zabijanie dzikich wielbłądów zostało oficjalnie
> [...]

Artykul orginalny i rzetelny, zamieszczono na stronie Thy National i nie ma
tam ani jednego slowa na temat, ze przyczyna tej decyzji bedzie efekt

A kto ci to powiedział , że powyższy artykuł jest oryginalny i na jego
podstawie zrobiono tłumaczenie ??  Sam se to wymyśliłeś ?? Minimum znajomości
języka obcego wystarczy , żeby się kapnąć że ów "oryginalny" tekst nijak się
ma do tego zmanipulowanego newsweekowego. Daj komuś mądrzejszemu do
przetłumaczenia poniższy link , skoro nie dajesz wiary Newsweekowi :

http://news.yahoo.com/s/ap/20110609/ap_on_re_us/as_australia_killing_camels

Polska prasa KLAMIE w sposob bezczelny i tendencyjny, bowiem teraz polskiemu
spoleczenstwu trzeba zaczac znowu prac mozgi (jak za komuny) i rzucac kalumnie
na panstwa proamerykanskie.

Czytaj se jedyny MĄDRY i wiarygodny Wasz Dziennik , i Gazetę Polską czy jakoś
tam..  O bombach termohiperwolubarycznych , helu takie tam wasze urojenia...

MH

Data: 2011-06-19 16:50:56
Autor: obserwator
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

nigdzie nie napisalem, ze tlumaczenie zrobiono na podstawie artykulu w The
National, ale ze w The National podano prawdziwa przyczyne koniecznosci
zlikwidowania nadmiernej populacji dzikich wielbladow.

Poniewaz Australia ma problem z nadmierna iloscia dzikich wielbladow, wiec politycy wpadli na pomysl wykorzystania *polityki*efektu cieplarnianego, ktora
to polityka jest obecnie na topie i wiele osob w nia swiecie wierzy, wiec
mozna ja wykorzystac i w bardziej pozytywnym, a jednoczesnie starwnym dla
wielu *oszolomow ekologicznch*, celu.

Rzad austarlijski pozbedzie sie problemu z dzikimi wielbladami i *ekologiczne
oszolomy* nie beda np. protestowac w obronie zwierzat.

Pod linkiem ktory podales, wymienione jest nazwisko polityka z partii ALP
(Australijskiej Partii Pracy - takiej polskiej partii lewicowej typu SLD)
- Marka Dreyfus, ktory rzekomo lansuje ten pomysl z obnizka efektu cieplarnianego.

W rzeczywistosci Mark Dreyfus, doskonale sobie zdaje sprawe z nonsensu takiego
uzasadnienia, ktore naglasnia polska gazeta i ktore ma swiadczyc o glupocie
politykow australijskich:

Ultimately, the mass camel cull would be nothing more than an expensive
distraction from real change. Tell the Australian Parliamentary Secretary for
Climate Change, Mark Dreyfus, that killing camels is no way to take true action.
http://www.thepetitionsite.com/takeaction/999/725/689/

> [...]
tam..  O bombach termohiperwolubarycznych , helu takie tam wasze urojenia...

Nasz Dziennik to gazeta ktora ma takie samo miejsce na polskim rynku, jak i wspolczesna Trybuna Ludu, ktora jest Czerwona Gwiazda z Czerskiej czy ten przywolywany przez pana, polskojezyczny Newsweek, w ktorym jak widac
pracuja mentalnie skrzywieni dziennikarze po szkolach bolszewickich.

Data: 2011-06-19 17:20:51
Autor: MH
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > A kto ci to powiedział , że powyższy artykuł jest oryginalny i na jego
> [...]

National, ale ze w The National podano prawdziwa przyczyne koniecznosci
zlikwidowania nadmiernej populacji dzikich wielbladow.

Cytat z twojego posta:
[...]

Tyś aż tak niekumaty , czy wzorem swojego guru zaraz będziesz piepszył , że
nie to miałeś na myśli , albo że to nieporozumienie..

Bez odbioru ,

MH

Data: 2011-06-19 17:29:46
Autor: obserwator
obserwator  <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): >  MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > A kto ci to powiedział , że powyższy artykuł jest oryginalny i na jego
> [...]

Tyś aż tak niekumaty , czy wzorem swojego guru zaraz będziesz piepszył , że
nie to miałeś na myśli , albo że to nieporozumienie..

prosze nie projektowac. Tlumacze niekumatemu: napisalem *artykul orginalny i
rzetelny*, nie w sensie, ze ten artykul byl tlumaczony przez polskojezyczny Newsweek, ale ze tekst orginalny i rzetelny opublikowano w The National.
W tym tekscie w The National podano faktyczna przyczyne koniecznosci
zmniejszenia nadmiernej populacji, dzikich wielbladow w Australii.
Bez odbioru ,

nic z tego, nie tylko pan czyta te grupe i nie ma zgody na dezinformacje w
stylu PRl-u.

Data: 2011-06-19 15:15:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-19 14:16,  MH pisze:
[...]

Te dzikusy do jeszcze niedawna polowały na Aborygenów.

Data: 2011-06-19 18:07:56
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itksns$ujc$1news.onet.pl...
W dniu 2011-06-19 14:16,  MH pisze:
Australijskie władze chcą, by zabijanie dzikich wielbłądów zostało
oficjalnie uznane za sposĂłb redukcji gazĂłw cieplarnianych. Propozycja

A jak niedawno?

--
stevep

Data: 2011-06-20 09:00:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-19 18:07, cirrus pisze:
[...]

Na przełomie XIX i XX wieku. A i później bardzo źle się z nimi obchodzono gdy angole na terenie Australii przeprowadzali próby z bronią A.

Data: 2011-06-20 10:29:41
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itmrfh$itq$2news.onet.pl...
[...]

To niedawno to jest cały wiek temu?

--
stevep

Data: 2011-06-20 19:57:25
Autor: jadrys
Efekt cieplarniany - ależ to trzeba mieć pierdolca !!!
W dniu 2011-06-20 10:29, cirrus pisze:
Na przełomie XIX i XX wieku.

To niedawno to jest cały wiek temu?

Wiek to trochę za mało żeby dzikusy się ucywilizowały.

Data: 2011-06-19 16:07:04
Autor: Polok_Prawdziwy
 MH wrote:

[...]

KACEZIMNENAWAWELUSTRAśNIEśMIERDZONCE...!!!

- toćto MONDżEJSE, jak zbiranie i wybijanie kapitulistycnej STONKI ZIMNIACANEJ za Stalina...!!!

Poznać tukej POTEMGEM YMTELEKTU KAPITULISTYCNEGO...!!!

Nie nadmierno i bezuzytecno produkcjo, nie nadmierny i niepotsebny komsumpcjonizm, ino WIELBŁONDY...

WIELBŁONDY iich METANOWE PIERDY atmosferem zimskom łocieplajom...!!!

KAPITULIZM TO POTENGA....!!!

--
U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-06-19 14:46:52
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]

WIELBŁONDY iich METANOWE PIERDY atmosferem zimskom łocieplajom...!!!

A ktyby tak Kumie cosik tokich wielobłomdów zainportowoć !!!
Zimom byk sem je podłomcył dopieca , a wlecie to byk natorgowisko nim
zajezdzoł.. I pić podobno tez tyle niepotsebuje co jo i Womduś !!!

MH

--

Efekt cieplarniany - ależ to trzeba mieć pierdolca !!!