Efekt g艂臋bii - polepszacze czy 藕r贸d艂o?

Data: 2011-07-31 10:20:34
Autor: Sergiusz Rozanski
Efekt g艂臋bii - polepszacze czy 藕r贸d艂o?
Dnia 31.07.2011 Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisa艂/a:
St膮d moje pytanie - co powoduje taki efekt, czy to rzeczywi艣cie ma swoje 藕r贸d艂o w nadawanym filmie, czy to jaka艣 funkcja telewizora, kt贸r膮 idzie w艂膮czy膰/wy艂膮czy膰 etc?

Z艂udzenie, a jak patrzy艂e艣 1 okiem to te偶 tak dzia艂a? Po prostu wiesz z
tre艣ci obrazka 偶e Szrek jest bli偶ej ni偶 t艂o i m贸zg tak to prezentuje.
Dwoje oczu daje nam 3d tylko na ma艂ym dystansie, dalej i tak wiadomo
偶e jest dalej i wystarczy w g艂owie wiedza o tym. Jak zamkniejsz 1 oko
to 艣wiat nagle nie robi si臋 p艂aski - prawda?

Data: 2011-07-31 12:51:58
Autor: Cavallino
Efekt g艂臋bii - polepszacze czy 藕r贸d艂o?
U偶ytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@media-lab.com.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:slrnj3ab3i.hp7.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...
[...]

Nie zrozumia艂e艣.
Pyta艂em dlaczego nigdy nie widzia艂em tego efektu na innych telewizorach, a na tym tak.
Zapewniam Ci臋, 偶e nie chodzi o Shreka czy nie Shreka, w tym samym czasie na bodaj偶e dw贸ch filmach na HD ten efekt przestrzenno艣ci postaci by艂 (nie tylko na animacji), na innych w tym na sporcie, czy wiadomo艣ciach TVN, tego efektu nie by艂o.
Wi臋c to nie przypadek i nic mi si臋 nie wydawa艂o.

Co do tego, 偶e fizycznie nadal by艂 to obraz wy艣wietlany na dwuwymiarowym ekranie, nie mam w膮tpliwo艣ci, pytam co powodowa艂o takie z艂udzenie przestrzenno艣ci - tv sam z siebie, czy te偶 co艣 w samym filmie jako takim.
A w tym drugim przypadku - dlaczego tego nie widz臋 na swoim tv.

Data: 2011-07-31 16:40:50
Autor: Cavallino
[...]

Spojrza艂em w program wczorajszy - filmy na kt贸rych by艂o wida膰 ten efekt to np. Shrek Forever i Dru偶yna Specjalnej Troski.

Efekt g艂臋bii - polepszacze czy 藕r贸d艂o?