Efekt głębii - polepszacze czy źródło?

Data: 2011-08-01 20:22:12
Autor: mulczas
Efekt głębii - polepszacze czy źródło?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:j12s37$mie$1news.onet.pl...

Stąd moje pytanie - co powoduje taki efekt, czy to rzeczywiście ma swoje źródło w nadawanym filmie, czy to jakaś funkcja telewizora, którą idzie włączyć/wyłączyć etc?

Może to efekt 100 (200, 800 itetam) Hz? Jak kupowałem TV to sprzedawca w Media Expert zapytany o 100Hz powiedział, że owszem upłynnia ruch, ale wie, że to daje dziwne efekty czasem, np. efekt "odklejenia" postaci od tła, tak jakby była bliżej, szczególnie widoczne w Samsungach, wie, bo sam ma S. i próbował - jego słowa, mniej więcej.

Data: 2011-08-01 20:42:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "mulczas" <mulczas@os.pl> napisał w wiadomości news:j16qsj$cbo$1news.onet.pl...

[...]

Może być, może być.
Ty to słyszałeś, ja widziałem, ale to chyba nie jedyny tv z takim fjuczerem, więc ktoś jeszcze musiał to zaobserwować.

Efekt głębii - polepszacze czy źródło?