Efekt nagonki na duchowieństwo

Data: 2011-03-26 18:12:27
Autor: abc
Efekt nagonki na duchowieństwo
Wikariusz Parafii św. Krzysztofa w Gdańsku Zakoniczynie ks. Krzysztof Mutka
został zamordowany. Jako przyczynę śmierci podano uduszenie.

Ciało 39-letniego księdza znaleziono w czwartkowy wieczór. Jak powiedziała
Katolickiej Agencji Informacyjnej, rzecznik Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
Grażyna Wawryniuk "motyw zabójstwa i okoliczności śmierci księdza ustala
teraz Prokuratura Gdańsk Śródmieście".

Według nieoficjalnych informacji KAI, z mieszkania duchownego nic nie
skradziono. Policja zabezpieczyła ślady krwi, wstępnie wykluczono również
zabójstwo na tle rabunkowym.

W piątek została odprawiona żałobna Msza św. w intencji zamordowanego
kapłana.

http://fronda.pl/news/czytaj/gdansk_zamordowano_ksiedza_wykluczono_motyw_rabunkowy

Data: 2011-03-26 18:17:12
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 18:12:

 rzecznik Prokuratury Okręgowej w Gdańsku Grażyna Wawryniuk "motyw  zabójstwa i okoliczności śmierci księdza ustala teraz Prokuratura Gdańsk  Śródmieście".

skąd czerpiesz swoją wiedzę o "nagonce"? może już znasz sprawców? zgłoś się do prokuratury i wszystko opowiedz.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 18:28:45
Autor: abc
Efekt nagonki na duchowieństwo
skąd czerpiesz swoją wiedzę o "nagonce"? może już znasz sprawców? zgłoś
się do prokuratury i wszystko opowiedz.

Każdego dnia w merdiach szkalowany jest Kościół i duchowni, co
systematycznie tworzy klimat sprzyjacy zbrodni.

Data: 2011-03-26 18:32:42
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 18:28:

[...]

ale przecież w tytule postu wyraźnie powiedziałeś, że znasz motywy jakimi kierował się zabójca lub zabójcy. czy nie chcesz pomóc prokuraturze?
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 18:43:57
Autor: abc
[...]

Powiedziałem, że jest to efekt nagonki na duchowieństwo, a teraz dodałem, że
ta nagonka tworzy klimat sprzjający zbrodni. Nie w tym żadnej sprzeczności.

Data: 2011-03-26 18:57:00
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 18:43:

[...]

przecież ja nie mówię o sprzecznościach ale o tym, ze przed wykryciem sprawców znasz już motywy którymi się kierowali. ciekawe co powiesz gdy motywem okażą się jakieś pieniądze?ja nie podejmuję się wgłębiać w motywy sprawców przed ich złapaniem. może dlatego, ze jest mi obca nienawiść prowadząca do zbrodni kierowana przeciwko drugiemu człowiekowi.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 20:29:19
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 19:58:

[...]

a skąd wiesz co było w mieszkaniu? wiesz lepiej od policji i prokuratury co było przyczyną zbrodni. zgłoś się do prokuratury skoro wiesz.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 18:40:19
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d8e2251$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Raczej nikt nie zabija kotabasów dla zabawy.
Może ktoś zabił go ktoś w akcie zemsty, np. za gwałty, perofilie, wykorzystywanie seksualne?
Albo odezwał się zawiedziony kochanek?
Mogą to też być porachunki mafijne.....

sofu

--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Data: 2011-03-26 19:33:15
Autor: pluton
> [...]

Każdego dnia w merdiach szkalowany jest Kościół i duchowni, co
systematycznie tworzy klimat sprzyjacy zbrodni.

Radze ci szybciutko zlozyc doniesienie do prokuratury o szkalowaniu kosciola
co systematycznie tworzy klimat sprzyjajacy zbrodni, bo ja tego nie zrobisz,
to ktos moze zlozyc doniesienie na ciebie, ze wiedzac o przestepstwie nie
zawiadomiles prokuratury.  Czyli wspoldzialales z przestepcami.
Mzesz posiedziec kilka lat...

Nullification

Data: 2011-03-26 20:02:44
Autor: abc
Efekt nagonki na duchowieństwo
Radze ci szybciutko zlozyc doniesienie do prokuratury o szkalowaniu kosciola
co systematycznie tworzy klimat sprzyjajacy zbrodni,

To bez sensu. W demokratycznym państwie prawa szkalowanie Kościoła nie jest uważane za przestępstwo. Wręcz przeciwnie, jest ono podniesione do rangi cnoty otwierające drogę na "salony" (Tfu!!!}

Data: 2011-03-26 18:58:53
Autor: Grzegorz Z.
GW prawda
"W mieszkaniu, w którym ukrywał się mężczyzna, znaleziono przedmioty
należące prawdopodobnie do ofiary."

Jakby miał tylko postrzępioną sutannę i kij to by żył.

Data: 2011-03-26 20:54:19
Autor: u2
W dniu 2011-03-26 18:12, abc pisze:
Według nieoficjalnych informacji KAI, z mieszkania duchownego nic nie
skradziono. Policja zabezpieczyła ślady krwi, wstępnie wykluczono również
zabójstwo na tle rabunkowym.

To jaki moze byc motyw ? SB juz nie ma sa tylko ich pogrobowcy, m.in. na
tej grupie. Zaraz pewnie sie rzuca, ze byl pedofilem i to zemsta jego ofiar.

Data: 2011-03-26 21:01:45
Autor: abc
Efekt nagonki na duchowieństwo
To jaki moze byc motyw ? SB juz nie ma sa tylko ich pogrobowcy, m.in. na
tej grupie. Zaraz pewnie sie rzuca, ze byl pedofilem i to zemsta jego
ofiar.

Już to zrobili news:iml8ec$iao$1node2.news.atman.pl...

Efekt nagonki na duchowieństwo