Efekty debilnego protestu kierowców

Data: 2012-01-28 19:05:42
Autor: Maurycy Poszepszyński
Efekty debilnego protestu kierowców
Rynce opadli! Patrzcie co - to napisał :-)  :
"Sześć osób zostało rannych w wyniku zderzenia pięciu samochodów, do
którego doszło w sobotę po południu w Mysłowicach - poinformowała śląska
policja. Zderzyło się pięć samochodów. Rannych zostało pięć a nie - jak
wstępnie podawała policja - sześć osób. - Wśród rannych jest dwoje dzieci
w wieku 8 i 11 lat - poinformował PAP asp. szt. Ryszard Padewski z
mysłowickiej komendy policji.

Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że jeden z kierujących samochodem
osobowym nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze i
najechał na inny samochód.

Miał tekturę zamiast szyby?
I nie weksluj, poożyteczny dziadu, protest jest jak najbardziej słuszny.
--
Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
[pl.pregierz] !delete from Ghost

Data: 2012-01-28 20:07:46
Autor: DoQ
W dniu 28-01-2012 19:05, Maurycy Poszepszyński pisze:
I nie weksluj, poożyteczny dziadu, protest jest jak najbardziej słuszny.

W takiej formie co najwyżej idiotyczny.

--
Paweł

Data: 2012-01-28 20:38:54
Autor: Kudłaty Konservateesta
Efekty debilnego protestu kierowcĂłw
W dniu 2012-01-28 20:07, DoQ pisze:
W takiej formie co najwyĹźej idiotyczny.

Drugi fenio się znalazł.

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

단 한 한국은 있습니다!

Data: 2012-01-28 20:39:44
Autor: DoQ
W dniu 28-01-2012 20:38, Kudłaty Konservateesta pisze:
W takiej formie co najwyżej idiotyczny.
Drugi fenio się znalazł.

Idź do fryzjera.

--
Paweł

Data: 2012-01-28 19:41:05
Autor: to
Efekty debilnego protestu kierowców
begin DoQ
IdĹş do fryzjera.

Pewnie nie chcą go już strzyc, bo za każdym razem odkurzacz zapycha się kudłami.

Data: 2012-01-28 20:56:04
Autor: DoQ
Efekty debilnego protestu kierowców
W dniu 28-01-2012 20:41, to pisze:
Idź do fryzjera.
Pewnie nie chcą go już strzyc, bo za każdym razem odkurzacz zapycha się
kudłami.

Może on w ramach konserwatyzmu wypycha nimi poduszki??

--
Paweł

Data: 2012-01-28 20:00:39
Autor: to
Efekty debilnego protestu kierowców
begin DoQ
Pewnie nie chcą go już strzyc, bo za każdym razem odkurzacz zapycha się
kudłami.

MoĹźe on w ramach konserwatyzmu wypycha nimi poduszki??

Ekologicznie!

Data: 2012-01-29 01:15:33
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-01-28 20:38, Kudłaty Konservateesta pisze:
W dniu 2012-01-28 20:07, DoQ pisze:
W takiej formie co najwyżej idiotyczny.

Drugi fenio się znalazł.

Rozumiem, że pijesz do mnie. Następnym razem polecam trochę bardziej się przyłożyć do makroekonomii i użyć w minimalnym stopniu szarych komórek, zanim zaczniesz głupoty wypisywać.

--
venioo  -> GG:198909
Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

Data: 2012-01-29 10:34:32
Autor: Kudłaty Konservateesta
W dniu 2012-01-29 01:15, venioo@interia.pl pisze:
[...]

Masz przerośnięte ego i nie czytasz pręga. Chodzi o tego delikwenta:

   ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
  : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland
  `. `'           phone:+48602383548 | proud Debian maintainer and user
    `-            http://fenski.pl | xmpp:fenio@jabber.org | rlu:172001

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

단 한 한국은 있습니다!

Data: 2012-01-29 20:53:35
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-01-29 10:34, Kudłaty Konservateesta pisze:

Masz przerośnięte ego i nie czytasz pręga. Chodzi o tego delikwenta:

Prega nie czytam - fakt - a myslalem, ze to o mnie chodzi, bo juz tyle roznych wersji slyszalem, ze mnie nic nie zaskoczy.

Pzdr i milego weekendu.

Data: 2012-02-06 14:51:39
Autor: kamil
On 29/01/2012 09:34, Kudłaty Konservateesta wrote:
[...]

Dobrze że numeru buta nie podał.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-28 20:11:43
Autor: pavellz
Efekty debilnego protestu kierowców

Miał tekturę zamiast szyby?
I nie weksluj, poożyteczny dziadu, protest jest jak najbardziej słuszny.

Odnośnie przyczyn protestu - zgadzam się, ale forma była wybitnie idiotyczna.
Dziś dzięki protestowi dałem dodatkowo zarobić ok. 25 złotych koncernom
paliwowym, dodatkowo stymulując popyt na paliwo i zapewne bardziej wpływając
na wzrost niż spadek cen paliwa.

Dodam, że najbardziej ucierpiało na tym proteście moje roczne dziecko,
które z racji na brak miejsc postojowych na zakorkowanej DK7 niestety
ani nie mogło zostać przewinięte ani nakarmione.
Jakby tego było mało - przez protest bez zatrzymania przemknęło
auto BORu z jakimś vipem w środku, więc panowie - w kogo wy tak naprawdę
uderzacie tymi protestami, bo trochę mi to przypomina protesty samoobrony
blokującej drogi, zgodnie z zasadą - nam się należy, a reszta niech cierpi.

Pzdr
Paweł

Data: 2012-01-28 19:14:54
Autor: to
Efekty debilnego protestu kierowców
begin pavellz
bo trochę mi to przypomina protesty samoobrony blokującej drogi, zgodnie
z zasadą - nam się należy, a reszta niech cierpi.

Nie, nie, to jest tak, jakby członkowie Samoobrony przykuli się do swoich kombajnów na własnych polach. Zdecydowanie wyższy stopień idiotyzmu.

Data: 2012-01-28 20:25:23
Autor: DoQ
W dniu 28-01-2012 20:14, to pisze:
[...]

Albo właściciele domów ogrzewanych gazem w ramach protestu pootwierali szeroko okna przy -15stC

--
Paweł

Data: 2012-01-28 20:33:12
Autor: pedro
Efekty debilnego protestu kierowcĂłw
W dniu 2012-01-28 20:14, to pisze:
begin pavellz

[...]

Ja jestem Ciekaw czy będziesz tą samą płytę grał jak ceny żywności poszybują w górę tak jak cukier i paliwo. Brak konkurencji powoduje niepohamowany wzrost cen. Najpierw wykończyć a później dopierdolić grubą cenę.
i... wtedy nie będzie słodkiego pierdolenia o pampersach nie wymienionych w podróży, tylko co dać gówniarzowi jeść;/

Data: 2012-01-28 19:40:18
Autor: to
Efekty debilnego protestu kierowców
begin pedro
Ja jestem Ciekaw czy będziesz tą samą płytę grał jak ceny żywności
poszybują w górę tak jak cukier i paliwo.

Szczerze, to nie wiem nawet ile żywność kosztuje.

Brak konkurencji powoduje
niepohamowany wzrost cen. Najpierw wykończyć a później dopierdolić grubą
cenę.

Ceny paliwa są u nas niższe niż w prawie wszystkich pozostałych krajach, z którymi mamy unię celną. Dlatego ten protest nie ma sensu, bo paliwo istotnie nie potanieje tylko w Polsce. To się po prostu nie stanie i tyle.

Data: 2012-01-28 20:45:00
Autor: pedro
[...]

To idz w Poniedziałek do Prezesa i powiedz mu że skoro jesteś członkiem Uni niech Ci da pensje Unijną. Przecież jesteś członkiem Uni, to Ci się normalnie, zwyczajnie należy tak? Niech że Prezes nie będzie bez sensu!

Data: 2012-01-28 19:47:55
Autor: to
[...]

Do jakiego prezesa? Piłeś coś?

Data: 2012-01-28 20:52:07
Autor: pedro
Efekty debilnego protestu kierowcĂłw
W dniu 2012-01-28 20:47, to pisze:
begin pedro

[...]

Normalnie twojego, Walduś. Tego co Ci mamonę 1 każdego miesiąca podpisuje przelew, by Matka Boska Pieniężna wpłynęła na twoje konto.
Piłem Kompot z jabłek rolnika przywiązanego do naczepy ciągnika na niemieckim Polu Polskiego Podatnika najjaśniejszego urzędu skarbowego.

Data: 2012-01-28 19:59:53
Autor: to
Efekty debilnego protestu kierowców
begin pedro
Normalnie twojego, Walduś. Tego co Ci mamonę 1 każdego miesiąca
podpisuje przelew, by Matka Boska Pieniężna wpłynęła na twoje konto.

Walduś? Prezes? Matka Boska Pieniężna? Pogrzało Cię? :>

Piłem Kompot z jabłek rolnika przywiązanego do naczepy ciągnika

Smacznego!

Data: 2012-01-28 20:54:48
Autor: DoQ
W dniu 28-01-2012 20:52, pedro pisze:
[...]

O i kreska była?

--
Paweł

Data: 2012-01-28 21:08:50
Autor: Alek
Efekty debilnego protestu kierowcĂłw
Użytkownik "pedro" <pedro@o2.pl> napisał

Piłem Kompot

A to nie jest doĹźylne?

Data: 2012-01-28 23:16:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Efekty debilnego protestu kierowców
Hello Alek,

Saturday, January 28, 2012, 9:08:50 PM, you wrote:

Piłem Kompot
A to nie jest dożylne?

Kompot AKA makiwara można było pić - o ile miałes mocny żąłądek. To
wywar ze słomy makowej. Z tego robiło się heroinę dopiero w procesie
dalszej obróbki.

--
Best regards,

Data: 2012-01-29 15:55:58
Autor: Diabełson
[...]

Tak. Podobno można było jakoś se to opium wstrzykiwać czy cóś

--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2012-01-29 16:09:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
Efekty debilnego protestu kierowców
Hello Diabełson,

Sunday, January 29, 2012, 3:55:58 PM, you wrote:

[...]

Wstrzykiwać kompot AKA makiwarę? To chyba tylko samobójca, bo
musialbyś tego walnąć setkę dożylnie, żeby coś poczuć. I to poczuć
raczej reakcję obronną organizmu.

To dziennikarze nazwali polską heroinę kompotem - zupełnie bez sensu.
Na takiej samej zasadzie, jakbyś nazywał Wyborową zacierem.

--
Best regards,

Data: 2012-01-29 17:57:33
Autor: Diabełson
[...]

Nie kompot tylko to mleczko czyli opium

--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2012-01-29 18:30:25
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, January 29, 2012, 5:57:33 PM, you wrote:

[...]

Wątroba cierpi...

--
Best regards,

Data: 2012-01-29 23:12:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Efekty debilnego protestu kierowcĂłw
pedro, Sat, 28 Jan 2012 20:45:00 +0100, pl.misc.samochody,pl.pregierz:
[...]

Ty to może najpierw idź się naucz pisać, a potem wróć do dyskusji.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-01-29 00:52:33
Autor: KRZYZAK
Dnia 28 Jan 2012 19:40:18 GMT, to napisał(a):

Ceny paliwa są u nas niższe niż w prawie wszystkich pozostałych krajach, z którymi mamy unię celną.

Nieprawda. Z uwzglednieniem sily nabywczej jest praktycznie najdrozsze w
Europie.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2012-01-28 23:58:06
Autor: to
Efekty debilnego protestu kierowców
begin KRZYZAK
Ceny paliwa są u nas niższe niż w prawie wszystkich pozostałych
krajach, z którymi mamy unię celną.

Nieprawda. Z uwzglednieniem sily nabywczej jest praktycznie najdrozsze w
Europie.

Ale rozumiesz sens tego co napisałem i kontekst, czy niezbyt?

Data: 2012-01-29 00:57:33
Autor: DoQ
W dniu 29-01-2012 00:52, KRZYZAK pisze:
Ceny paliwa są u nas niższe niż w prawie wszystkich pozostałych krajach,
z którymi mamy unię celną.
Nieprawda. Z uwzglednieniem sily nabywczej jest praktycznie najdrozsze w
Europie.

Dlatego Mercedes Benz powinien sprzedawać Polakom 4x tańsze mercedesy?

--
Paweł

Data: 2012-01-29 01:17:45
Autor: KRZYZAK
Dnia Sun, 29 Jan 2012 00:57:33 +0100, DoQ napisał(a):

Dlatego Mercedes Benz powinien sprzedawać Polakom 4x tańsze mercedesy?

Polowa ceny Mercedesa to podatki?
Chyba Ty twierdziles, ze wartosc towaru to tyle, ile klient jest sklonny
zaplacic.
Uwazasz, ze statystyczny Niemiec, ktory zarabia 5x tyle co Polak nie jest
sklonny zaplacic za paliwo 5x wiecej niz on?

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2012-01-29 00:28:32
Autor: to
Efekty debilnego protestu kierowców
begin KRZYZAK
Uwazasz, ze statystyczny Niemiec, ktory zarabia 5x tyle co Polak nie
jest sklonny zaplacic za paliwo 5x wiecej niz on?

Zrozum, że na wspólnym rynku cena tego samego towaru nie może różnić się kilkukrotnie, więc skup się może na swojej płacy, a nie na cenie benzyny, bo ta specjalnie niższa nie będzie, bo w samej tylko Polsce niższa być nie może, a na obniżkę w całej UE się nie zanosi.

Data: 2012-01-31 13:13:55
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Efekty debilnego protestu kierowcĂłw
Powitanko,

Zrozum, że na wspólnym rynku cena tego samego towaru nie może różnić się
kilkukrotnie

Alez oczywiscie, ze moze i rozni sie. Przykladem jest chocby towar zwany praca. Jakies 2 mln ludzi wyjechalo wiec sprzedawac swoj towar za godziwe pieniadze. Tylko nie pisz mi bzdur o wydajnosci pracy, nauczycielka na zachodzie nie ma 100osobowej klasy, ani wiecej godzin, lekarz tez nie przyjmuje pacjentow na tasmie produkcyjnej.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹźek)

Data: 2012-01-31 15:01:05
Autor: J.F
Efekty debilnego protestu kierowcĂłw
UĹźytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w
[...]

Tu nie chodzi o wydajnosc ilosciowa, tylko kwotowa - ich pacjenci wiecej placa.
Albo rodzice ich uczniow :-)
Mozna by tez sprawdzic czy ich nauczyciele maja zagwarantowane 6h dziennie itp.

A poza tym jak widac - jedni wyjezdzaja tam gdzie moga sprzedac swoja prace drozej, inni przywoza fabryki tam gdzie moga kupic prace taniej i sie wyrownuje.

J.

Data: 2012-01-31 15:21:17
Autor: to
Efekty debilnego protestu kierowców
begin Pawel \"O'Pajak\"
Alez oczywiscie, ze moze i rozni sie. Przykladem jest chocby towar zwany
praca.

Wiedziałem, że ktoś zaraz wyjedzie z jakimś idiotycznym przykładem. ;-)

Data: 2012-01-29 01:38:13
Autor: DoQ
W dniu 29-01-2012 01:17, KRZYZAK pisze:
Dnia Sun, 29 Jan 2012 00:57:33 +0100, DoQ napisał(a):
Dlatego Mercedes Benz powinien sprzedawać Polakom 4x tańsze mercedesy?
Polowa ceny Mercedesa to podatki?

Widzę, że podpowiedź nie zadziałała.
To może zadam inne pytanie. Skoro tylko w Polsce są tak duże podatki w paliwach, to dlaczego w zachodniej Europie paliwo nie jest 50% tańsze a wręcz droższe, mimo iż kupują te same "baryłki" ?

--
Paweł

Data: 2012-01-29 06:56:11
Autor: złoty
W dniu 2012-01-29 01:38, DoQ pisze:
[...]

....te same? A kto ci takich bajek naopowiadal?

A.

--
Tusk nie drzemie, Tusk sie regeneruje. Nie klamie - jest dyplomata. Pan
premier nie gledzi - on dzieli sie swoimi refleksjami...Tusk nie obiecuje - on ROZWAZA.

Data: 2012-01-29 17:39:02
Autor: 'Tom N'
DoQ w <news:jg3e1q$n58$1mx1.internetia.pl>:

[...]

Ten vs taki...

CROSS:  pl.misc.samochody,pl.pregierz
--
Tomasz Nycz

Data: 2012-01-29 17:40:01
Autor: DoQ
W dniu 29-01-2012 17:39, 'Tom N' pisze:
wręcz droższe, mimo iż kupują te same "baryłki" ?
...te same? A kto ci takich bajek naopowiadal?
Oświeć mnie.
Ten vs taki...

No tak i to "zmienia" całkowicie kontekst ;)

--
Paweł

Data: 2012-01-29 18:46:06
Autor: złoty
W dniu 2012-01-29 17:40, DoQ pisze:
[...]

zieeeeew.
....nie, nie zmienia. Bo i nie o to chodzi.
Polska glownie bazuje na "drugogatunkowej" ropie (chodzi o zawartosc siarki, metali, azotu a takze ciezkosc itd) typu "ural" (znana tez jako REBCO) z Rosji. Ktora kupujemy po zakontraktowanych cenach. Nie chce mi sie grzebac za tym, by oswiecic leminga ale ostatnio bylo to cos ponizej 100 usd/barylke.
A teraz zadanie domowe dla ciebie: sprawdz ile takiej ropy od Ruskich kupuja tacy np. Hiszpanie i czemu np. tak bardzo interesuja sie sytuacja w Iranie ;-)

A.

Data: 2012-01-29 17:44:00
Autor: Roman Stachowiak
W dniu 2012-01-29 17:39, 'Tom N' pisze:
[...]

Ale "baryłka" to jednostka miary, a nie puszka na paliwo.

Zatem kupuje się te same baryłki, tak jak kupuje się te same kilogramy czy te same metry (czegoś tam).

--
RomanS
___________________

Data: 2012-01-29 18:22:50
Autor: 'Tom N'
Roman Stachowiak w <news:4f257750$0$1272$65785112news.neostrada.pl>:

[...]
                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
...te same? A kto ci takich bajek naopowiadal?
Oświeć mnie.
Ten vs taki...
Ale "baryłka" to jednostka miary, a nie puszka na paliwo.

"baryłka" to jednostka miary? Nie było mowy o baryłce.

Zatem kupuje się te same baryłki, tak jak kupuje się te same kilogramy czy te same metry (czegoś tam).

No masz, cudownie zniknąłeś cudzysłów...

Data: 2012-01-29 18:25:59
Autor: Roman Stachowiak
W dniu 2012-01-29 18:22, 'Tom N' pisze:
[...]

czepiaszsie

--
RomanS
___________________

Data: 2012-01-29 16:07:27
Autor: Diabełson
W dniu 2012-01-29 00:57, DoQ pisze:

Dlatego Mercedes Benz powinien sprzedawać Polakom 4x tańsze mercedesy?

Nie.
Mercedes Benz może sobie sprzedawać co chce, gdzie chce i za ile chce. Pytanie: ile mercedesów  sprzedaje firma Mercedes Benz per capita w Polsce vs Niemcy? Pytanie 2: ile mercedesów klasy X może kupić sobie Polak za przeciętną (roczną powiedzmy) pensję vs obywatel Niemiec?

--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2012-01-30 16:45:42
Autor: Sebastian Kaliszewski
Diabełson wrote:
[...]

No i?

Ile Pasków Igła w Dizlu i w Dziadku Co Do Kościoła Jeździł może kupić sobie polak za przeciętną (roczną powiedzmy) pensję vs obywatel Niemiec?
Albo ile litrów mleka? Albo ile litrów piwa?

Żyjemy w biedniejszym kraju. Ale nikt nam z tego powodu 4x tańszego żarcia ani samochdów ani piwa itd nie zafunduje.

\SK

Data: 2012-01-31 17:59:29
Autor: DoQ
W dniu 30-01-2012 16:45, Sebastian Kaliszewski pisze:

Żyjemy w biedniejszym kraju. Ale nikt nam z tego powodu 4x tańszego
żarcia ani samochdów ani piwa itd nie zafunduje.

Ale zarabiać 4x tyle co teraz, przy produkcji i obrocie 4x tańszymi towarami to by bardzo chcieli :) Stawiam dolary przeciw orzechom, że król Korwin zorganizowałby wszystkim duże podwyżki!

--
Paweł

Data: 2012-01-31 18:01:45
Autor: WhiteD
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:jg96li$gs5$1mx1.internetia.pl...
[...]

A potem padlibyśmy :P Ale za to szczęśliwi :P

WhiteD

Data: 2012-02-05 10:16:50
Autor: Delfino Delphis
Sebastian Kaliszewski wrote:

[...]

Ale paliwo kupujemy na tym samym rynku, więc nie może być tańsze. No nieco tam będzie w ostatecznym rozrachunku, bo mniejsze będą marże, ale cena samego surowca jest taka sama.

Data: 2012-01-30 16:40:38
Autor: Sebastian Kaliszewski
DoQ wrote:
[...]

Mercedes jak mercedes, ale Pasek w Tedeiku Igła Bezwypadkowy(tm) to już obowiązkowo!

pzdr
\SK

Data: 2012-01-28 20:36:57
Autor: Diabełson

Foxtrot dopiero się zaczyna->  http://tnij.org/o5yk

--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2012-01-28 20:37:22
Autor: DoQ
W dniu 28-01-2012 20:33, pedro pisze:
[...]

I w ramach protestu wyrzucisz zawartość lodówki do kosza po czym kupisz nowy zapas żywności?
PS: nie przeceniasz swojej Ciekawości?

--
Paweł

Data: 2012-01-28 20:52:13
Autor: Artur Maśląg
[...]

Cóż, ceny cukru jakoś nie są masakryczne (poza momentami typowej
paniki) i zależą od wielu czynników. Paliwo tak naprawdę też tak
wiele nie zdrożało i cena jest uzależniona od wielu czynników.

Brak konkurencji powoduje niepohamowany wzrost cen.

Znaczy brak konkurencji gdzie?

Najpierw wykończyć a później dopierdolić grubą
cenę.

No pewnie - znaczy mam wypalać drogą benzynę, ponieważ protestuję,
że jest zbyt droga, a herbatę będę słodzić 4 łyżeczki i wylewać,
ponieważ normalnie słodzę poniżej jednej?

i... wtedy nie będzie słodkiego pierdolenia o pampersach nie
wymienionych w podróży, tylko co dać gówniarzowi jeść;/

Do roboty się wziąć, a nie utrudniać innym życie.

Data: 2012-01-28 21:00:43
Autor: pedro
W dniu 2012-01-28 20:52, Artur Maśląg pisze:
[...]

Pewno grubej roboty:)
Później mgła i wystrzały.
No i upragniony przelew na konto na Kajmanach.

Data: 2012-01-28 21:22:57
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-28 21:00, pedro pisze:
W dniu 2012-01-28 20:52, Artur Maśląg pisze:
(...)
Do roboty się wziąć, a nie utrudniać innym życie.

Pewno grubej roboty:)
Później mgła i wystrzały.

Zapomniałeś o brzozie.

No i upragniony przelew na konto na Kajmanach.

Długo czekasz?

Data: 2012-01-29 08:48:25
Autor: Vojtek
Efekty .. ale pedro pedał.

Użytkownik "pedro" <pedro@o2.pl> napisał w wiadomości

[...]

    Widać, Ĺźe ciebie dawno nikt nie p.....ł obszczymurku.
IdĹş na CB.
Szukasz partnera na tej grupie pedale ?

Data: 2012-01-29 09:58:36
Autor: szufla
Efekty .. ale pedro pedał.
   Widać, że ciebie dawno nikt nie p.....ł obszczymurku.
Idź na CB.
Szukasz partnera na tej grupie pedale ?

Wrzuc kolego na luz, bo chyba lewa noga wstales ?

sz.

Data: 2012-01-29 11:46:49
Autor: pedro
Efekty .. ale pedro pedał.
W dniu 2012-01-29 08:48, Vojtek pisze:

[...]

Poziom wypowiedzi zachowany. To moja sprawa czy lubię w męskiego anusa czy w żeńska pochwę. Pedał to masz w rowerze.
Nie mam CB, ty zapewne masz:)
Oby twoje dziecko się nie wieszało bo tato nie lubi homoseksualistów http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,14-letni-gej-powiesil-sie-bo-wysmiewali-go-w-szkole,wid,14200093,wiadomosc.html
Tato! Zacznij mądrzeć, twoje dziecko Cie potrzebuje!

Data: 2012-01-28 20:14:09
Autor: Diabełson
W dniu 2012-01-28 19:05, Maurycy Poszepszyński pisze:
[...]

nie odpisuj mu to to trol, tak jak i DoQ, tylko sie ciesza z tych waszych flejmow prowokatorzy

--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2012-01-28 23:03:34
Autor: DoQ
W dniu 28-01-2012 20:14, Diabełson pisze:
nie odpisuj mu to to trol, tak jak i DoQ, tylko sie ciesza z tych
waszych flejmow prowokatorzy

http://www.youtube.com/watch?v=7u5zz6uhOp4
Tatuaż już cię nie uwiera?

--
Paweł

Data: 2012-01-29 17:50:54
Autor: Diabełson
W dniu 2012-01-28 23:03, DoQ pisze:
[...]

uwierasz mnie w dupie, mam nadzieję że posilasz się sztolcem

--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2012-01-29 18:42:54
Autor: DoQ
W dniu 29-01-2012 17:50, Diabełson pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=7u5zz6uhOp4
Tatuaż już cię nie uwiera?
uwierasz mnie w dupie, mam nadzieję że posilasz się sztolcem

W dupie? Ale cię skrzywdzili w tym poprawczaku.

--
Paweł

Data: 2012-01-29 08:47:14
Autor: Vojtek

Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <szumi@dokola.las> napisał w wiadomości
I nie weksluj, poożyteczny dziadu, protest jest jak najbardziej słuszny.

To niech jadą protestować tam gdzie ropę wydobywają,
lub tam gdzie powstają koszty dostawy.
Aby obniżyć w Polsce podatek na benzynę to trzeba najpierw
kogoś innego obciążyć, aby budżet się "domknął".
Kogo obciążyć ? Może emerytów i rencistów, konsumentów
alkoholu, tytoniu ? Czy to da odpowiednią kwotę ?

Data: 2012-01-29 08:52:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "Vojtek" <mioorte@kolos.pl> napisał w wiadomości news:jg2tkn$p7f$1node2.news.atman.pl...

[...]

Można też odciążyć.
Np. brakiem finansowania wcześniejszych emerytur na które zainteresowani sami sobie nie zapracowali, dopłat do ubezpieczeń rolników, pensji dla prokuratorów w stanie spoczynku, fotradarowych i samochodowych zakupów dla wszelkiej maści budżetówki, wyrzuceniem połowy pierdzących w stołki urzędasów etc.

Data: 2012-01-29 08:58:43
Autor: Vojtek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
[...]

Przypuszczam, że to nie wystarczy. Podatek od paliwa to ok. 50 %
obecnej ceny. Ilość zużywanego paliwa jest b.duża.

Data: 2012-01-29 09:08:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Vojtek" <mioorte@kolos.pl> napisał w wiadomości news:jg2u7v$ppn$1node2.news.atman.pl...

[...]

A liczyłeś jaką część budżetu stanowią tego typu wydatki?

Podatek od paliwa to ok. 50 %
obecnej ceny.

Ale też nikt nie mówi, żeby go zlikwidować w całości.
Wystarczy tylko akcyzę na przykład.

Data: 2012-01-29 12:12:38
Autor: to
Efekty debilnego protestu kierowców
begin Cavallino
Ale też nikt nie mówi, żeby go zlikwidować w całości. Wystarczy tylko
akcyzę na przykład.

Trzeba by najpierw wystąpić z UE, jak rozumiem, jest to część Twojego chytrego planu?

Data: 2012-01-29 13:30:57
Autor: szufla
Efekty debilnego protestu kierowców
Trzeba by najpierw wystąpić z UE, jak rozumiem, jest to część Twojego
chytrego planu?

Predzej czy pozniej to nastapi, wiec moze warto pomyslec :)

sz.

Data: 2012-01-29 12:33:00
Autor: to
Efekty debilnego protestu kierowców
begin szufla
Predzej czy pozniej to nastapi, wiec moze warto pomyslec :)

Chyba raczej później. :>

Data: 2012-01-29 17:55:12
Autor: Diabełson
Efekty debilnego protestu kierowców
W dniu 2012-01-29 13:12, to pisze:
begin Cavallino

Ale też nikt nie mówi, żeby go zlikwidować w całości. Wystarczy tylko
akcyzę na przykład.

Trzeba by najpierw wystąpić z UE, jak rozumiem, jest to część Twojego
chytrego planu?

Wiesz trolu, że Ernest Hemingway którego cytatem się podpisujesz jest ze mną bardzo blisko spokrewniony?

--
F'pockokah az przytópęm

Data: 2012-01-30 15:34:37
Autor: Bydlę
On 2012-01-29 08:47:14 +0100, "Vojtek" <mioorte@kolos.pl> said:

Aby obniżyć w Polsce podatek na benzynę to trzeba najpierw
kogoś innego obciążyć, aby budżet się "domknął".

Nie. To myślenie polityków: "musimy skądś wziąć!".
Prawidłowo: "musimy skończyć z marnowaniem i wydawniem na debilizmy".

Kogo obciążyć?

Nikogo.
;>

--