Efekty debilnego protestu kierowców

Data: 2012-01-29 17:30:48
Autor: Pietia
Efekty debilnego protestu kierowców
to wrote:

Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że jeden z kierujących samochodem osobowym nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze i najechał na inny samochód. - W wyniku tego samochody zaczęły wpadać na siebie - tłumaczył Padewski."

http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?wid=14206318&

Ciekawe, czy faktycznie kierowcy 4 aut nie zauważyli protestujących wariatów i się w nich wpieprzyli, czy może jechali normalnie, a któryś z protestantów nieudolnie ich przyblokował. Ktoś wie coś więcej?
 A co tu wiecej potrzeba. Nie dostosowali prędkości. Mogli kogoś
niewinnego zabić. Pijani kierowcy wiozą śmierć.

Nie ma co insynuować, że ktoś "ich przyblokował".

Data: 2012-01-29 19:07:32
Autor: Bydlę
On 2012-01-29 17:30:48 +0100, Pietia <vuyecUSUNTO@wp.pl> said:

to wrote:

[...]

Guzik prawda. To bełkot debili - pozwala nie ustalać przyczyny zdarzenia i podniecać głąbów przekonanych, że zabija prędkość lub pogoda.
;>>>

 Mogli kogoś
niewinnego zabić.

A gdyby zabili kogoś winnego czegoś, to co?
;>

 Pijani kierowcy wiozą śmierć.

A kosmici też tam byli?
;>

--
Bydlę

Data: 2012-01-29 19:26:16
Autor: Pietia

On 2012-01-29 17:30:48 +0100, Pietia <vuyecUSUNTO@wp.pl> said:

Guzik prawda. To bełkot debili - pozwala nie ustalać przyczyny zdarzenia i podniecać głąbów przekonanych, że zabija prędkość lub pogoda.
;>>>

Ale to policja stwierdziła.

>  Mogli kogoś
> niewinnego zabić.

A gdyby zabili kogoś winnego czegoś, to co?
;>

Sprawiedliwość. :)

>  Pijani kierowcy wiozą śmierć.

A kosmici też tam byli?
;>

Byli, pomagali protestantom "przyblokować" ;)

Data: 2012-01-29 21:15:01
Autor: Paweł Ubysz
Efekty debilnego protestu kierowcĂłw
Czyli , podsumowując niejako:

Paliwo jest za drogie , przynajmniej tak uważaja protestujący.
Więc kilka tysięcy kierowców wsiada w swoje samochody i każdy z nich zużywa po kilka litrów tego za drogiego paliwa .
W związku z tym każdy protestujący będzie musiał to za drogie paliwo po paskarskich cenach kupić.
No to ja już nie rozumiem , dlaczego protest przeciwko cenom paliwa ma polegać na zwiększaniu popytu na paliwo.

Data: 2012-01-29 21:55:32
Autor: Pietia
Paweł Ubysz wrote:

[...]

Chyba nie to podsumowałeś. Ja podsumowalem, ze wypadek i zderzenie 4 aut
to "efekt" protestu.

Data: 2012-01-30 14:31:21
Autor: Bydlę

On 2012-01-29 17:30:48 +0100, Pietia <vuyecUSUNTO@wp.pl> said:

to wrote:

[...]

Toż o nich piszę: debile.
Im się nie chce dup ruszyć i napisać prawdy, więc stosują wytrych: prędkość.
A to zawsze konkretny człowiek za kierownicą podjął (jeden penis wie dlaczego) konkretną decyzję...

OK.
:)))

--
Bydlę