Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Efektywna jazda w korku

Efektywna jazda w korku

Data: 2012-04-27 09:02:32
Autor: to
Efektywna jazda w korku
....i dynamiczna jazda po autostradzie. Może jakby wszyscy tak jeździli, to liczba korków w miastach i poza nimi by się zmniejszyła? No, ale nie każdy tak dobrze ogarnia auto. Jak myślicie, jest to jakieś remedium na duże natężenie ruchu czy lepiej jednak szukać innych sposobów?

http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-27 08:14:13
Autor: Jaszyn
Efektywna jazda w korku
On 27 Kwi, 13:02, to <to_use...@interia.pl> wrote:
...i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak je¼dzili,
to liczba korków w miastach i poza nimi by siê zmniejszy³a? No, ale nie
ka¿dy tak dobrze ogarnia auto. Jak my¶licie, jest to jakie¶ remedium na
du¿e natê¿enie ruchu czy lepiej jednak szukaæ innych sposobów?

http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME

Czornomazyje d¿igity. Potem siê te g³upie czarnuchy dziwi±, ze ich
Rosjanie nienawidz±...

--
Jaszyn

Data: 2012-04-27 11:08:44
Autor: Grejon
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-27 11:02, to pisze:
...i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak je¼dzili,
to liczba korków w miastach i poza nimi by siê zmniejszy³a? No, ale nie
ka¿dy tak dobrze ogarnia auto. Jak my¶licie, jest to jakie¶ remedium na
du¿e natê¿enie ruchu czy lepiej jednak szukaæ innych sposobów?

http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME

Czy ty do **** nêdzy musisz ustawiaæ x-posta na prêgierz bez FUTa?

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi
Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

Data: 2012-04-27 09:27:24
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Grejon
Czy ty do **** nędzy musisz ustawiać x-posta na pręgierz bez FUTa?

Piłeś -- nie pisz.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-27 11:37:04
Autor: radekp@konto.pl
Efektywna jazda w korku
Fri, 27 Apr 2012 11:08:44 +0200, w <jndnms$lle$2@usenet.news.interia.pl>,
Grejon <grejon83@gmail.com> napisa³(-a):

W dniu 2012-04-27 11:02, to pisze:
> ...i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak je¼dzili,
> to liczba korków w miastach i poza nimi by siê zmniejszy³a? No, ale nie
> ka¿dy tak dobrze ogarnia auto. Jak my¶licie, jest to jakie¶ remedium na
> du¿e natê¿enie ruchu czy lepiej jednak szukaæ innych sposobów?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME

Czy ty do **** nêdzy musisz ustawiaæ x-posta na prêgierz bez FUTa?

A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch grupach?

Data: 2012-04-27 11:51:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Efektywna jazda w korku
Hello Radekp,

Friday, April 27, 2012, 11:37:04 AM, you wrote:

> ...i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak je¼dzili,
> to liczba korków w miastach i poza nimi by siê zmniejszy³a? No, ale nie
> ka¿dy tak dobrze ogarnia auto. Jak my¶licie, jest to jakie¶ remedium na
> du¿e natê¿enie ruchu czy lepiej jednak szukaæ innych sposobów?
> http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME
Czy ty do **** nêdzy musisz ustawiaæ x-posta na prêgierz bez FUTa?
A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch grupach?

Niepotrzebna nam tutaj trollernia z prêga.


--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-04-27 09:54:18
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin RoMan Mandziejewicz
Niepotrzebna nam tutaj trollernia z pręga.

Czy mam przez to rozumieć, że jako reprezentant PMS-owych trolli boisz się konkurencji?

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-27 12:05:55
Autor: Ghost
Efektywna jazda w korku

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:1127473215.20120427115136pik-net.pl.invalid...
Hello Radekp,

Friday, April 27, 2012, 11:37:04 AM, you wrote:

> ...i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak > je¼dzili,
> to liczba korków w miastach i poza nimi by siê zmniejszy³a? No, ale > nie
> ka¿dy tak dobrze ogarnia auto. Jak my¶licie, jest to jakie¶ remedium > na
> du¿e natê¿enie ruchu czy lepiej jednak szukaæ innych sposobów?
> http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME
Czy ty do **** nêdzy musisz ustawiaæ x-posta na prêgierz bez FUTa?
A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch grupach?

Niepotrzebna nam tutaj trollernia z prêga.

buahahaha, rzekl przedstawiciel grupy z nadmiarem idiotow

Data: 2012-04-27 16:56:51
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup
dyskusyjnych:4f9a6f88$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa³ w

Niepotrzebna nam tutaj trollernia z prêga.

buahahaha, rzekl przedstawiciel grupy z nadmiarem idiotow

To jest jaki¶ powód, ¿eby t± liczbê zwiêkszaæ, czy o co Ci chodzi³o?

Data: 2012-04-28 20:55:09
Autor: Ghost
Efektywna jazda w korku

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnec3g$u6l$1news.icm.edu.pl...

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup
dyskusyjnych:4f9a6f88$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa³ w

Niepotrzebna nam tutaj trollernia z prêga.

buahahaha, rzekl przedstawiciel grupy z nadmiarem idiotow

To jest jaki¶ powód, ¿eby t± liczbê zwiêkszaæ, czy o co Ci chodzi³o?

Gdyby nie uwzglednic moherow, podlaczenie pregierza obniza srednia.

Data: 2012-04-28 22:29:10
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f9c3d11$0$1298$65785112@news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnec3g$u6l$1news.icm.edu.pl...

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup
dyskusyjnych:4f9a6f88$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa³ w

Niepotrzebna nam tutaj trollernia z prêga.

buahahaha, rzekl przedstawiciel grupy z nadmiarem idiotow

To jest jaki¶ powód, ¿eby t± liczbê zwiêkszaæ, czy o co Ci chodzi³o?

Gdyby nie uwzglednic moherow, podlaczenie pregierza obniza srednia.


Mniej wiêcej tak samo, jak pozwolenie na import starych z³omów, zmniejsza ilo¶æ z³omów u nas.

Data: 2012-04-29 08:56:05
Autor: Ghost
Efektywna jazda w korku

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f9c530f$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f9c3d11$0$1298$65785112@news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnec3g$u6l$1news.icm.edu.pl...

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup
dyskusyjnych:4f9a6f88$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa³ w

Niepotrzebna nam tutaj trollernia z prêga.

buahahaha, rzekl przedstawiciel grupy z nadmiarem idiotow

To jest jaki¶ powód, ¿eby t± liczbê zwiêkszaæ, czy o co Ci chodzi³o?

Gdyby nie uwzglednic moherow, podlaczenie pregierza obniza srednia.


Mniej wiêcej tak samo, jak pozwolenie na import starych z³omów, zmniejsza ilo¶æ z³omów u nas.

A tu sie nie zgodze.

Data: 2012-04-27 11:53:03
Autor: Grejon
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-27 11:37, radekp@konto.pl pisze:

A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch grupach?

A jaki jest powód ¿eby siê odbywa³a?

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi
Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

Data: 2012-04-27 12:16:14
Autor: radekp@konto.pl
Efektywna jazda w korku
Fri, 27 Apr 2012 11:53:03 +0200, w <jndq9v$q34$1@usenet.news.interia.pl>,
Grejon <grejon83@gmail.com> napisa³(-a):

W dniu 2012-04-27 11:37, radekp@konto.pl pisze:

> A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch grupach?

A jaki jest powód ¿eby siê odbywa³a?

Po to s± grupy dyskusyjne, by sobie podyskutowaæ.

Data: 2012-04-27 13:26:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Efektywna jazda w korku
Hello Radekp,

Friday, April 27, 2012, 12:16:14 PM, you wrote:

> A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch grupach?
A jaki jest powód ¿eby siê odbywa³a?
Po to s± grupy dyskusyjne, by sobie podyskutowaæ.

A id¼ w cholerê na prêgierz sobie flejmy uprawiaæ!

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-04-27 13:40:25
Autor: Ghost
Efektywna jazda w korku

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:1556122889.20120427132631pik-net.pl.invalid...
Hello Radekp,

Friday, April 27, 2012, 12:16:14 PM, you wrote:

> A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch > grupach?
A jaki jest powód ¿eby siê odbywa³a?
Po to s± grupy dyskusyjne, by sobie podyskutowaæ.

A id¼ w cholerê na prêgierz sobie flejmy uprawiaæ!

Brrr, nie wiem ja wy, ale sie zaczalem juz bac.

Data: 2012-04-27 14:15:09
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Ghost
Brrr, nie wiem ja wy, ale sie zaczalem juz bac.

Ja schowałem się w szafie! Ach nie, piękny Romanie, nie karć mnie!

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-27 20:04:33
Autor: John Ko³alsky
Efektywna jazda w korku

U¿ytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com>


A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch grupach?

A jaki jest powód ¿eby siê odbywa³a?

Tematyka pasuj±ca do tych grup

Data: 2012-04-27 12:00:38
Autor: Artur Ma¶l±g
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-27 11:08, Grejon pisze:
(...)
Czy ty do **** nêdzy musisz ustawiaæ x-posta na prêgierz bez FUTa?

Przecie¿ chodzi o robienie ¶mietnika, wiêc czego siê spodziewasz?
Jedyna metoda to ignorowaæ.

--
Jutro to dzi¶, tyle ¿e jutro.

Data: 2012-04-27 10:23:58
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Artur Maśląg
Przecież chodzi o robienie śmietnika (...)

A propos -- wyrzuciłeś już makrelę z bagażnika?

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-27 12:07:33
Autor: Ghost
Efektywna jazda w korku

U¿ytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jndqoe$a41$1cyberdyne-t3.maslag.pl...
W dniu 2012-04-27 11:08, Grejon pisze:
(...)
Czy ty do **** nêdzy musisz ustawiaæ x-posta na prêgierz bez FUTa?

Przecie¿ chodzi o robienie ¶mietnika, wiêc czego siê spodziewasz?
Jedyna metoda to ignorowaæ.

Wlasnie. Wroccie kólego do niesmietnikowego tematu puszkarze vs dawcy.

Data: 2012-04-27 10:27:16
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Ghost
Wlasnie. Wroccie kólego do niesmietnikowego tematu puszkarze vs dawcy.

Troll Artur jest obecnie zajęty sprzątaniem swojego auta. Podobno odnalazł
już martwą makrelę w bagażniku, ciekawe jakie skarby czekają na niego pod
siedzeniami. Stawiam na resztki hotdogów i zdechłe szczury.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-27 11:38:00
Autor: Lewis
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-27 11:02, to pisze:
....i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak je¼dzili,
to liczba korków w miastach i poza nimi by siê zmniejszy³a? No, ale nie
ka¿dy tak dobrze ogarnia auto. Jak my¶licie, jest to jakie¶ remedium na
du¿e natê¿enie ruchu czy lepiej jednak szukaæ innych sposobów?

http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME


My¶lê ¿e lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;)

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2012-04-27 09:53:05
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Lewis
Myślę że lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;)

Albo darmowa wódeczka, jak pół miasta będzie leżała pijana, to i aut na ulicach będzie mniej. Byle tylko nie leżakowali na ulicach. ;)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-27 11:57:06
Autor: AZ
Efektywna jazda w korku
On 04/27/2012 11:53 AM, to wrote:
Myślę że lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;)

Albo darmowa wódeczka, jak pół miasta będzie leżała pijana, to i aut na
ulicach będzie mniej. Byle tylko nie leżakowali na ulicach. ;)

Ale więcej na przydrożnych drzewach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-27 13:34:30
Autor: Jumal
Efektywna jazda w korku
On 27/04/2012 10:57, AZ wrote:

Albo darmowa wódeczka, jak pół miasta będzie leżała pijana, to i aut na
ulicach będzie mniej. Byle tylko nie leżakowali na ulicach. ;)

Ale więcej na przydrożnych drzewach.


Musi być tej wódeczki tyle co by nie byli wstanie kluczyka do stacyjki włożyć :)

Jumal

Data: 2012-04-27 14:15:54
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Jumal
Musi być tej wódeczki tyle co by nie byli wstanie kluczyka do stacyjki
włożyć :)

Jak będzie za darmo to jakaś połowa będzie chlała aż padnie. Jesteśmy w Polsce.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-27 13:03:54
Autor: anacron
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-27 11:38, Lewis pisze:
My¶lê ¿e lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;)

Wystarczy³oby wyd³u¿yæ cykle ¶wiate³, tak ze dwa, mo¿e 3 razy. Teraz jak
jest powiedzmy 10s to przejad±, dwa czy 3 auta, ale jak by³oby 30, to by
przejecha³y nie sze¶æ, czy dziewiêæ aut, a ju¿ w okolicach piêtnastu.
Banalnie prosty pomys³ stosowany w wielu miejscach na ¶wiecie, ale w
Polsce jako¶ siê nie da.

Data: 2012-04-28 16:50:24
Autor: Bydlê
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-27 11:38:00 +0200, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

W dniu 2012-04-27 11:02, to pisze:
....i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak je¼dzili,
to liczba korków w miastach i poza nimi by siê zmniejszy³a? No, ale nie
ka¿dy tak dobrze ogarnia auto. Jak my¶licie, jest to jakie¶ remedium na
du¿e natê¿enie ruchu czy lepiej jednak szukaæ innych sposobów?

http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME


My¶lê ¿e lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;)

Jak by ci to deliktnie podsun±æ, ¿eby szoku nie wywo³aæ...?

A gdyby (paliwo) by³o po 60 000 z³ z litr, to t³ok (na drogach) by³by ujemny?
:)


--
Bydlê

Data: 2012-04-28 20:51:17
Autor: Ghost
Efektywna jazda w korku

U¿ytkownik "Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnh03g$4p4$1cougar.axelspringer.pl...
On 2012-04-27 11:38:00 +0200, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

W dniu 2012-04-27 11:02, to pisze:
....i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak je¼dzili,
to liczba korków w miastach i poza nimi by siê zmniejszy³a? No, ale nie
ka¿dy tak dobrze ogarnia auto. Jak my¶licie, jest to jakie¶ remedium na
du¿e natê¿enie ruchu czy lepiej jednak szukaæ innych sposobów?

http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME


My¶lê ¿e lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;)

Jak by ci to deliktnie podsun±æ, ¿eby szoku nie wywo³aæ...?

A gdyby (paliwo) by³o po 60 000 z³ z litr, to t³ok (na drogach) by³by ujemny?
:)

Zalezy od formalnej, matematycznej definicji tloku, moge sobie wyobrazic taka, ze bylby. Bynajmniej nie bezsensowna.

Data: 2012-04-28 22:31:49
Autor: bartekltg
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 20:51, Ghost pisze:

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości
news:jnh03g$4p4$1cougar.axelspringer.pl...
On 2012-04-27 11:38:00 +0200, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

W dniu 2012-04-27 11:02, to pisze:
....i dynamiczna jazda po autostradzie. Może jakby wszyscy tak
jeździli,
to liczba korków w miastach i poza nimi by się zmniejszyła? No, ale nie
każdy tak dobrze ogarnia auto. Jak myślicie, jest to jakieś remedium na
duże natężenie ruchu czy lepiej jednak szukać innych sposobów?

http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME


Myślę że lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;)

Jak by ci to deliktnie podsunąć, żeby szoku nie wywołać...?

A gdyby (paliwo) było po 60 000 zł z litr, to tłok (na drogach) byłby
ujemny?
:)

Zalezy od formalnej, matematycznej definicji tloku, moge sobie wyobrazic
taka, ze bylby. Bynajmniej nie bezsensowna.

Wystarczy np logarytm( gęstość aut / stała Ignaca)
:)

pzdr
bartekltg

Data: 2012-04-27 12:44:52
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Efektywna jazda w korku
Powitanko,

http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME

Widze, ze tam tez wiekszosc kierowcow jest przekonana, ze obowiazuje ruch lewostronny.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com

Data: 2012-04-27 14:16:16
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Pawel \"O'Pajak\"
Widze, ze tam tez wiekszosc kierowcow jest przekonana, ze obowiazuje
ruch lewostronny.

Z twórcami filmu na czele. ;)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-27 23:36:30
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Efektywna jazda w korku
Powitanko,

Z twórcami filmu na czele. ;)

Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc jadacych lewym nie wyprzedzala, po prostu jechali w takim samym tempie, jak ci ze srodkowego. Zupelnie jak u nas.
Swoja droga, nawet jak wiozlem Mlodego do szpitala, to lecialem ostrozniej, choc jakims cudem w kilkanascie min Ursynow->Centrum pokonalem. Oby nigdy wiecej.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com

Data: 2012-04-28 08:18:03
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-27 23:36, Pawel "O'Pajak" wrote:
Powitanko,

Z twórcami filmu na czele. ;)

Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc
jadacych lewym nie wyprzedzala, po prostu jechali w takim samym tempie,
jak ci ze srodkowego. Zupelnie jak u nas.

NIe chcę mi się całego filmiku oglądać, ale co jest złego wykorzystaniu wszystkich pasów w mieście? Przecież nie zrobili ich bo im asfaltu zostało, tylko żeby po nich jeżdzić.

Shrek.

Data: 2012-04-28 08:24:53
Autor: Roman Stachowiak
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 08:18, Shrek pisze:
On 2012-04-27 23:36, Pawel "O'Pajak" wrote:
Powitanko,

Z twórcami filmu na czele. ;)

Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc
jadacych lewym nie wyprzedzala, po prostu jechali w takim samym tempie,
jak ci ze srodkowego. Zupelnie jak u nas.

NIe chcê mi siê ca³ego filmiku ogl±daæ, ale co jest z³ego wykorzystaniu
wszystkich pasów w mie¶cie?

Nic. Ale wypada³oby wcze¶niej nieco przemalowaæ linie.

--
RomanS
___________________
Ja zawsze mam racjê.
Raz mi siê wydawa³o, ¿e nie mam racji, ale okaza³o siê, ¿e by³em w b³êdzie.
(G. J. Gigol)

Data: 2012-04-28 09:18:43
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 08:24, Roman Stachowiak wrote:

Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc
jadacych lewym nie wyprzedzala, po prostu jechali w takim samym tempie,
jak ci ze srodkowego. Zupelnie jak u nas.

NIe chcê mi siê ca³ego filmiku ogl±daæ, ale co jest z³ego wykorzystaniu
wszystkich pasów w mie¶cie?

Nic. Ale wypada³oby wcze¶niej nieco przemalowaæ linie.

A co nie tak z tymi liamii odzielaj±cymi prawy pas od lewego?

Shrek.

Data: 2012-04-28 09:26:30
Autor: Roman Stachowiak
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 09:18, Shrek pisze:
On 2012-04-28 08:24, Roman Stachowiak wrote:

Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc
jadacych lewym nie wyprzedzala, po prostu jechali w takim samym tempie,
jak ci ze srodkowego. Zupelnie jak u nas.

NIe chcê mi siê ca³ego filmiku ogl±daæ, ale co jest z³ego wykorzystaniu
wszystkich pasów w mie¶cie?

Nic. Ale wypada³oby wcze¶niej nieco przemalowaæ linie.

A co nie tak z tymi liamii odzielaj±cymi prawy pas od lewego?

Wydawa³o mi siê, ¿e rozmawiamy nie o lewym pasie, a o lewej jezdni.
Ale obejrza³em sobie filmik jeszcze raz i doszed³em do wniosku, ¿e mi siê wydawa³o.


--
RomanS
___________________
Ja zawsze mam racjê.
Raz mi siê wydawa³o, ¿e nie mam racji, ale okaza³o siê, ¿e by³em w b³êdzie.
(G. J. Gigol)

Data: 2012-04-28 09:43:39
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 09:26, Roman Stachowiak wrote:

Nic. Ale wypada³oby wcze¶niej nieco przemalowaæ linie.

A co nie tak z tymi liamii odzielaj±cymi prawy pas od lewego?

Wydawa³o mi siê, ¿e rozmawiamy nie o lewym pasie, a o lewej jezdni.

"Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc jadacych lewym nie wyprzedzala, po prostu jechali w takim samym tempie, jak ci ze srodkowego. Zupelnie jak u nas. "

Wyglada tradycyjnie na to, ¿e Pawe³ uwa¿a, ¿e lewy pas powinien byæ wolny, chyba ¿e akurat on nim jedzie;)

Shrek.

Data: 2012-04-28 08:40:51
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Shrek
Wyglada tradycyjnie na to, że Paweł uważa, że lewy pas powinien być
wolny, chyba że akurat on nim jedzie;)

Lewy pas zasadniczo powinien służyć do wyprzedzania. Pomijając może sytuacje, gdy aut jest tak dużo, ze i tak zajmują wszystkie pasy. Ale wtedy tez lepiej, żeby te wolniejsze jechały raczej po prawym niż po lewym. Niestety ta prosta zasada jakoś ludzi przerasta. Jak ktoś jedzie o 2 km/h szybciej niż ten po prawej, to już musi wpieprzyć się na lewym i jechać nim w nieskończoność, także wtedy, gdy ten z prawej przyspieszył o 3 km/h i brawurowe wyprzedzanie się nie udało. Notabene zauważyłem ciekawą zależność. Gdy podjedzie się do takiej lewopasmowej pipy na 20 cm wychylając się lekko w lewo tak, żeby świecić mu prosto w lewe lusterko to zjeżdżają o ile jedzie się autem z xenonami. Na halogeny raczej nie reagują. Wniosek prosty -- montować xenony. :>

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-28 11:27:51
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 10:40, to wrote:

Wyglada tradycyjnie na to, że Paweł uważa, że lewy pas powinien być
wolny, chyba że akurat on nim jedzie;)

Lewy pas zasadniczo powinien służyć do wyprzedzania. Pomijając może
sytuacje, gdy aut jest tak dużo, ze i tak zajmują wszystkie pasy.

Czyli jak na filmie i prawie zawsze w mieście.

Ale
wtedy tez lepiej, żeby te wolniejsze jechały raczej po prawym niż po
lewym. Niestety ta prosta zasada jakoÅ› ludzi przerasta.

Prosta zasada jest taka, że w korku ludzie nie jadą wolno ba tak lubią, a dlatego, że szybciej się nie da - ani prawym, ani lewym, ani środkowym. I prosta zasada jest taka, że w takiej sytuacji wybiera się ten gdzie jest puściej, dzięki temu ruch rozkłada się na wszystkie pasy, które jak się domyślam wybudowano po to, żeby z nich korzystać, a nie żeby pozbyć się nadmiaru kruszywa i asfaltu. Oczywiście są wyjątki głównie dotyczące zmiany kierunku i buspasów;)

Natomiast zaskakujące jest, że wiele ludzi uważa ze lewy pas jest dla zapierdalającej elity, do której należą oczywiście tylko oni - kazdy kto jedzie wolniej jest plebsem który powinien się wlec prawym, a kto jedzie szybciej jest popierdolonym idiotą któremu powinno się zabrać prawko;) A lewy pas jest taką jego prywatną autostrada. Najzabawniejsze jest to, że tłumaczą, że jeśli możliwa jest jazda prawym, to nie ma prawa korzystać z lewego, ale jakoś pomijają fakt, że ich zdaniem poprzednik spokojnie może prawym jechać, ale dla nich jazda prawym jest już niemożliwa;)

Jak ktoÅ› jedzie o
2 km/h szybciej niż ten po prawej, to już musi wpieprzyć się na lewym i
jechać nim w nieskończoność, także wtedy, gdy ten z prawej przyspieszył o
3 km/h i brawurowe wyprzedzanie się nie udało.

To na autostradzie albo esce i w pełni zgoda, natomiast w korku to jak wyżej.

Shrek.

Data: 2012-04-28 11:31:33
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Natomiast zaskakujące jest, że wiele ludzi uważa ze lewy pas jest dla zapierdalającej elity, do której należą oczywiście tylko oni - kazdy kto jedzie wolniej jest plebsem który powinien się wlec prawym, a kto jedzie szybciej jest popierdolonym idiotą któremu powinno się zabrać prawko;) A lewy pas jest taką jego prywatną autostrada.

I równie wielu (w Polsce nawet więcej) ludzi uważa, że wolno im się wlec pasem lewym, bo tak i już, jest asfalt, to trzeba tam wjechać i akurat tam się wlec.
Niezależnie od tego jak wygląda ruch na prasie prawym i czy w ogóle jest jakikolwiek.

Dla mnie ta druga grupa jest 100 razy gorsza.

Data: 2012-04-28 11:38:53
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 11:31, Cavallino wrote:

Natomiast zaskakujące jest, że wiele ludzi uważa ze lewy pas jest dla
zapierdalającej elity, do której należą oczywiście tylko oni - kazdy
kto jedzie wolniej jest plebsem który powinien się wlec prawym, a kto
jedzie szybciej jest popierdolonym idiotą któremu powinno się zabrać
prawko;) A lewy pas jest takÄ… jego prywatnÄ… autostrada.

I równie wielu (w Polsce nawet więcej) ludzi uważa, że wolno im się wlec
pasem lewym, bo tak i już, jest asfalt, to trzeba tam wjechać i akurat
tam siÄ™ wlec.

Jak wszyscy się wleką, bo szybciej fizycznie się nie da, to w czym probelm? Zasadniczo właśnie po to buduje się te pasy, żeby po dwóch wlekło się dwa razy więcej aut niż po jednym - sprawdzić czy nie autosrada, eska, albo coś w tym stylu.

Shrek.

Data: 2012-04-28 12:25:15
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 11:38, Shrek pisze:

Zasadniczo właśnie po to buduje się te pasy, żeby po dwóch
wlekło się dwa razy więcej aut niż po jednym - sprawdzić czy nie
autosrada, eska, albo coÅ› w tym stylu.

Buduje się po to żeby można było bezpiecznie wyprzedzać.


--

RedLite®

Data: 2012-04-28 12:32:09
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 12:25, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 11:38, Shrek pisze:

Zasadniczo właśnie po to buduje się te pasy, żeby po dwóch
wlekło się dwa razy więcej aut niż po jednym - sprawdzić czy nie
autosrada, eska, albo coÅ› w tym stylu.

Buduje się po to żeby można było bezpiecznie wyprzedzać.

Zwłaszcza w korku.

Shrek.

Data: 2012-04-28 12:42:13
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 12:32, Shrek pisze:

Zasadniczo właśnie po to buduje się te pasy, żeby po dwóch
wlekło się dwa razy więcej aut niż po jednym - sprawdzić czy nie
autosrada, eska, albo coÅ› w tym stylu.

Buduje się po to żeby można było bezpiecznie wyprzedzać.

Zwłaszcza w korku.

W korku również dalej obowiązuje ruch prawostronny. :D


--

RedLite®

Data: 2012-04-28 13:09:32
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 12:42, RedLite® wrote:

Buduje się po to żeby można było bezpiecznie wyprzedzać.

Zwłaszcza w korku.

W korku również dalej obowiązuje ruch prawostronny. :D

Zasadniczo nie mówimy to o jeżdzie pod prad. Od kiedy jazda lewym pasem łamie zasadę poruszania się prawa strona?

Shrek

Data: 2012-04-28 13:26:05
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 13:09, Shrek pisze:

Zasadniczo nie mówimy to o jeżdzie pod prad. Od kiedy jazda lewym pasem
Å‚amie zasadÄ™ poruszania siÄ™ prawa strona?

Np. d momentu gdy się wleczesz i uniemożliwiasz sprawne wyprzedzanie. Bo to m.in. wyprzedzanie jest jednym z manewrów uzasadniających nieporuszenie się pasem prawym. :)

--

RedLite®

Data: 2012-04-28 13:29:53
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 13:26, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 13:09, Shrek pisze:

Zasadniczo nie mówimy to o jeżdzie pod prad. Od kiedy jazda lewym pasem
Å‚amie zasadÄ™ poruszania siÄ™ prawa strona?

Np. d momentu gdy się wleczesz i uniemożliwiasz sprawne wyprzedzanie. Bo
to m.in. wyprzedzanie jest jednym z manewrów uzasadniających
nieporuszenie siÄ™ pasem prawym. :)

To jeszcze raz od kiedy poruszanie się lewym pasem prawej jezdni gwałci zasady ruchu prawostronnego? Prawy półdupek masz z lewej czy z prawej strony dupy, mimo, że prawa rękę masz prawsza?

Shrek.

Data: 2012-04-28 13:47:46
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 13:29, Shrek pisze:

To jeszcze raz od kiedy poruszanie się lewym pasem prawej jezdni gwałci
zasady ruchu prawostronnego?

Pytanie jest fatalnie postawione. :) Prawidłowo powinno być:
Kiedy poruszanie siÄ™ lewym pasem jezdni nie jest sprzeczne z przepisami prawa w ruchu prawostronnym?
Odpowiedź: np. przy wyprzedzaniu :D


--

RedLite®

Data: 2012-04-28 18:20:05
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 18:16, Shrek wrote:
> On 2012-04-28 13:47, RedLite® wrote:
>> W dniu 2012-04-28 13:29, Shrek pisze:
>>
>>> To jeszcze raz od kiedy poruszanie się lewym pasem prawej jezdni gwałci
>>> zasady ruchu prawostronnego?
>>
>> Pytanie jest fatalnie postawione. :)
>
> Tylko dlatego, że odpowiedź jest niewygodna?
>
>> Prawidłowo powinno być:
>> Kiedy poruszanie siÄ™ lewym pasem jezdni nie jest sprzeczne z przepisami
>> prawa w ruchu prawostronnym?
>
> Na jezdni jednokierunkowej (czyli wszystkie z "psem zieleni") lub jeśli
> są OIDP pamiętam co najmniej dwa wyznaczone pasy w każdą stronę i ten po
> którym się poruszamy jest po prawej stronie jezdni (czyli praktycznie
> zawsze w pozostałych przypadkach). Sprawdź w PoRD - stoi napisane jasno
> i wyraźnie.
>
> Jak widać prawie zawsze jak są dwa wyznaczone pasy. Tak samo jak kiedy
> mnożna wyprzedzać z prawej strony - praktycznie zawsze, jak są
> wyznaczone pasy (z drobnym wyjątkiem drogi po dwa pasy w każdym kierunku w terenie niezabudowanym,
> która nie składa się z dwóch jezdni jednokierunkowych - przypadek prawie
> nie spotykany w naturze).
>
> Ale jeden z drugim naczyta się w na początku PoRD, że należy możliwie
> blisko prawej strony i wyprzedzać wolno tylko z lewej, a dalej już nie
> czytają i głupoty wypisują.
>
>> Odpowiedź: np. przy wyprzedzaniu :D
>
> Owszem jest to odpowiedź prawidłowa, jednakże nie wypełniająca tematu;)
>
> Shrek.
>

Data: 2012-04-28 18:32:32
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 18:20, Shrek pisze:

Ale jeden z drugim naczyta się w na początku PoRD, że należy możliwie
blisko prawej strony

Bo taka jest zasada. Są wyjątki, ale nie zmienia to faktu, że to jest punkt wyjścia.

a dalej już nie
czytają i głupoty wypisują.

:/

--

RedLite®

Data: 2012-04-28 18:42:40
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 18:32, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 18:20, Shrek pisze:

Ale jeden z drugim naczyta się w na początku PoRD, że należy możliwie
blisko prawej strony

Bo taka jest zasada. Są wyjątki, ale nie zmienia to faktu, że to jest
punkt wyjścia.

A że te wyjątki oznaczają, że ta zasada w praktyce nie obowiązuje jak są jakiekolwiek wyznaczone pasy, to już sobie pomijasz?

Prawo jest tak skonstruowane, że są zasady ogolne -w tym przypadku mozliwie blisko prawej strony i szczególne (które mają wyższość nad ogólnymi) - w tym wypadku jezdnie jednokierunkowe lub o wyznaczonych czterech pasach po dwa w każdą stronę, które sprawiają, że ta ogólna odnosi się w praktyce do dróg z niewyznaczonymi pasami, albo po jednym wyznaczonym w każdą stronę (ale w tych przypadkach dyskusja o "lewym pasie" z oczywistych powodów jest bezcelowa).

Zostaje kwestia pasów 2+1, ale wtedy jest podwójna ciągła, co powinno rozwiać wątpliwości, zresztą przypadek tak marginalny, że nie chce mi się o nim dyskutować - mogę ci oddać walkowerem, albo strzałkami kierunkowymi na pasach tu sytuacja jest oczywista.

Shrek.

Data: 2012-04-28 21:07:59
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 18:42, Shrek pisze:

Prawo jest tak skonstruowane, że są zasady ogolne -w tym przypadku
mozliwie blisko prawej strony i szczególne (które mają wyższość nad
ogólnymi) - w tym wypadku jezdnie jednokierunkowe lub o wyznaczonych
czterech pasach po dwa w każdą stronę, które sprawiają, że ta ogólna
odnosi się w praktyce do dróg z niewyznaczonymi pasami, albo po jednym
wyznaczonym w każdą stronę (ale w tych przypadkach dyskusja o "lewym
pasie" z oczywistych powodów jest bezcelowa).


1 fakt - mamy ruch prawostronny; jest nakaz trzymania siÄ™ prawej strony jezdni.
2 fakt - wyprzedzanie odbywa się lewym pasem, a wyjątki od tej reguły ściśle określa kodeks. (art 24.10)
3 fakt tamowanie ruchu jest przewinieniem drogowym.

Sumarycznie oznacza to, że poza obszarem zabudowanym, żeby nie łamać przepisów możesz 'zawalać' lewy pas tylko jeśli są trzy pasy do jazdy w tym samym kierunku.

--

RedLite®

Data: 2012-04-29 11:51:28
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 21:07, RedLite® wrote:

Prawo jest tak skonstruowane, że są zasady ogolne -w tym przypadku
mozliwie blisko prawej strony i szczególne (które mają wyższość nad
ogólnymi) - w tym wypadku jezdnie jednokierunkowe lub o wyznaczonych
czterech pasach po dwa w każdą stronę, które sprawiają, że ta ogólna
odnosi się w praktyce do dróg z niewyznaczonymi pasami, albo po jednym
wyznaczonym w każdą stronę (ale w tych przypadkach dyskusja o "lewym
pasie" z oczywistych powodów jest bezcelowa).


1 fakt - mamy ruch prawostronny; jest nakaz trzymania siÄ™ prawej strony
jezdni.

W przypadku braku wyznaczonych pasów, lub jednym pasie w każdą stronę. Ale wtedy nie ma w ogóle tematu "lewego pasa"

2 fakt - wyprzedzanie odbywa się lewym pasem, a wyjątki od tej reguły
ściśle określa kodeks. (art 24.10)

Które to wyjątki stanową w praktyce, że jak są dwa wyznaczone pasy możesz wyprzedzać dowolnym - czyli jak jest temat "lewego pasa" to w praktyce dowolnym.

3 fakt tamowanie ruchu jest przewinieniem drogowym.

Fakt, jednak poruszanie się powyżej dopuszczalnej prędkości (a tak zwykle jest) ciężko nazwać tamowaniem ruchu.

Sumarycznie oznacza to, że poza obszarem zabudowanym, żeby nie łamać
przepisów możesz 'zawalać' lewy pas tylko jeśli są trzy pasy do jazdy w
tym samym kierunku.

Dobry zwyczaj.

Shrek.

Data: 2012-04-28 22:32:48
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jnh6lr$i84$1@inews.gazeta.pl...
On 2012-04-28 18:32, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 18:20, Shrek pisze:

Ale jeden z drugim naczyta się w na początku PoRD, że należy możliwie
blisko prawej strony

Bo taka jest zasada. Są wyjątki, ale nie zmienia to faktu, że to jest
punkt wyjścia.

A że te wyjątki oznaczają, że ta zasada w praktyce nie obowiązuje jak są jakiekolwiek wyznaczone pasy, to już sobie pomijasz?

Raczej to Ty sobie wydumałeś jakiś kretynizm, którego w przepisach nie ma.
Po prostu nie rozumiesz co czytasz.

Data: 2012-04-29 11:52:43
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 22:32, Cavallino wrote:

A że te wyjątki oznaczają, że ta zasada w praktyce nie obowiązuje jak
są jakiekolwiek wyznaczone pasy, to już sobie pomijasz?

Raczej to Ty sobie wydumałeś jakiś kretynizm, którego w przepisach nie ma.
Po prostu nie rozumiesz co czytasz.

Jest jasno określone której połowy jezdni masz się trzymać. Połowy. Lub prawej jezdni - czego nie rozumiesz?

Shrek.

Data: 2012-04-30 10:52:08
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jnj31b$75n$2@inews.gazeta.pl...
On 2012-04-28 22:32, Cavallino wrote:

A że te wyjątki oznaczają, że ta zasada w praktyce nie obowiązuje jak
są jakiekolwiek wyznaczone pasy, to już sobie pomijasz?

Raczej to Ty sobie wydumałeś jakiś kretynizm, którego w przepisach nie ma.
Po prostu nie rozumiesz co czytasz.

Jest jasno określone której połowy jezdni masz się trzymać. Połowy. Lub

A gdzie tam masz "lub"?

prawej jezdni - czego nie rozumiesz?

Jakim prawem dodajesz do przepisu słowa, których tam nie ma.
A które zmieniają jego treść.

Data: 2012-04-30 11:29:35
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-30 10:52, Cavallino wrote:

Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jnj31b$75n$2@inews.gazeta.pl...
On 2012-04-28 22:32, Cavallino wrote:

A że te wyjątki oznaczają, że ta zasada w praktyce nie obowiązuje jak
są jakiekolwiek wyznaczone pasy, to już sobie pomijasz?

Jakim prawem dodajesz do przepisu słowa, których tam nie ma.
A które zmieniają jego treść.

Ehh. nie chcę mi się. Rozumiesz, że są zasady ogólne i szczególne?

Shrek.

Data: 2012-04-30 12:08:43
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Jakim prawem dodajesz do przepisu słowa, których tam nie ma.
A które zmieniają jego treść.

Ehh. nie chcÄ™ mi siÄ™.

To nie dodawaj.

Rozumiesz, że są zasady ogólne i szczególne?

Ja rozumiem, ale Ty masz duży problem z rozumieniem tego co czytasz.

Data: 2012-04-30 12:21:32
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-30 12:08, Cavallino wrote:

Rozumiesz, że są zasady ogólne i szczególne?

Ja rozumiem, ale Ty masz duży problem z rozumieniem tego co czytasz.

EOT. NaprawdÄ™ mi siÄ™ nie chcÄ™.

Shrek.

Data: 2012-04-30 12:41:48
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jnlp3b$shk$1@inews.gazeta.pl...
On 2012-04-30 12:08, Cavallino wrote:

Rozumiesz, że są zasady ogólne i szczególne?

Ja rozumiem, ale Ty masz duży problem z rozumieniem tego co czytasz.

EOT. NaprawdÄ™ mi siÄ™ nie chcÄ™.

To trzymaj się tego i nie przekręcaj przepisów, których nie rozumiesz.

Data: 2012-04-28 22:31:44
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jngkbc$7fa$1@inews.gazeta.pl...
On 2012-04-28 13:26, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 13:09, Shrek pisze:

Zasadniczo nie mówimy to o jeżdzie pod prad. Od kiedy jazda lewym pasem
Å‚amie zasadÄ™ poruszania siÄ™ prawa strona?

Np. d momentu gdy się wleczesz i uniemożliwiasz sprawne wyprzedzanie. Bo
to m.in. wyprzedzanie jest jednym z manewrów uzasadniających
nieporuszenie siÄ™ pasem prawym. :)

To jeszcze raz od kiedy poruszanie się lewym pasem prawej jezdni gwałci zasady ruchu prawostronnego?

Od wtedy, gdy możesz siÄ™ wlec pasem prawym,  a tego nie chcesz robić.

Data: 2012-04-28 22:31:05
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

I równie wielu (w Polsce nawet więcej) ludzi uważa, że wolno im się wlec
pasem lewym, bo tak i już, jest asfalt, to trzeba tam wjechać i akurat
tam siÄ™ wlec.

Jak wszyscy siÄ™ wlekÄ…, bo szybciej fizycznie siÄ™ nie da, to w czym probelm?

W tym, że może wszyscy się wleką, bo na początku, na lewym pasie jedzie jeden taki, któremu asfalt dla niego tylko wywalili, więc może sobie mieć gdzie przeznaczenie pasa lewego?

Data: 2012-04-28 12:26:40
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 11:27, Shrek pisze:

Natomiast zaskakujące jest, że wiele ludzi uważa ze lewy pas jest dla
zapierdalającej elity, do której należą oczywiście tylko oni - kazdy kto
jedzie wolniej jest plebsem który powinien się wlec prawym, a kto jedzie
szybciej jest popierdolonym idiotą któremu powinno się zabrać prawko;) A
lewy pas jest taką jego prywatną autostrada. Najzabawniejsze jest to, że
tłumaczą, że jeśli możliwa jest jazda prawym, to nie ma prawa korzystać
z lewego, ale jakoś pomijają fakt, że ich zdaniem poprzednik spokojnie
może prawym jechać, ale dla nich jazda prawym jest już niemożliwa;)

Art.16.4 prawa drogowego


--

RedLite®

Data: 2012-04-28 12:34:47
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 12:26, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 11:27, Shrek pisze:

Natomiast zaskakujące jest, że wiele ludzi uważa ze lewy pas jest dla
zapierdalającej elity, do której należą oczywiście tylko oni - kazdy kto
jedzie wolniej jest plebsem który powinien się wlec prawym, a kto jedzie
szybciej jest popierdolonym idiotą któremu powinno się zabrać prawko;) A
lewy pas jest taką jego prywatną autostrada. Najzabawniejsze jest to, że
tłumaczą, że jeśli możliwa jest jazda prawym, to nie ma prawa korzystać
z lewego, ale jakoś pomijają fakt, że ich zdaniem poprzednik spokojnie
może prawym jechać, ale dla nich jazda prawym jest już niemożliwa;)

Art.16.4 prawa drogowego


4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może zajmować więcej niż jednego pasa.

Znaczy w ogole nie można - inni moga jechać prawym, co jest ostatecznym dowodem, że jazda prawym jest możliwa - "Co pan robił w damskiej toalecie?" ;)

Shrek

Data: 2012-04-28 12:40:08
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 12:34, Shrek pisze:
On 2012-04-28 12:26, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 11:27, Shrek pisze:

Natomiast zaskakujące jest, że wiele ludzi uważa ze lewy pas jest dla
zapierdalającej elity, do której należą oczywiście tylko oni - kazdy kto

Art.16.4 prawa drogowego

4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej
krawędzi jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może
zajmować więcej niż jednego pasa.
Znaczy w ogole nie można - inni moga jechać prawym, co jest ostatecznym
dowodem, że jazda prawym jest możliwa - "Co pan robił w damskiej
toalecie?" ;)

Znaczy prawy pas _jest_ dla zapierdalajÄ…cej elity. Tyle


--

RedLite®

Data: 2012-04-28 12:42:52
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 12:40, RedLite® pisze:

4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej
krawędzi jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może
zajmować więcej niż jednego pasa.
Znaczy w ogole nie można - inni moga jechać prawym, co jest ostatecznym
dowodem, że jazda prawym jest możliwa - "Co pan robił w damskiej
toalecie?" ;)

Znaczy prawy pas _jest_ dla zapierdalajÄ…cej elity. Tyle

Znaczy lewy :-)


--

RedLite®

Data: 2012-04-28 13:10:20
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 12:42, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 12:40, RedLite® pisze:

4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej
krawędzi jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może
zajmować więcej niż jednego pasa.
Znaczy w ogole nie można - inni moga jechać prawym, co jest ostatecznym
dowodem, że jazda prawym jest możliwa - "Co pan robił w damskiej
toalecie?" ;)

Znaczy prawy pas _jest_ dla zapierdalajÄ…cej elity. Tyle

Znaczy lewy :-)

Ale ja prosiłem o podstawę prawna:P

Shrek.

Data: 2012-04-28 13:46:13
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 13:10, Shrek pisze:

Znaczy lewy pas _jest_ dla zapierdalajÄ…cej elity. Tyle

Ale ja prosiłem o podstawę prawna:P

Art 3.1

--

RedLite®

Data: 2012-04-28 18:18:25
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 13:46, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 13:10, Shrek pisze:

Znaczy lewy pas _jest_ dla zapierdalajÄ…cej elity. Tyle

Ale ja prosiłem o podstawę prawna:P

Art 3.1


ten?

Art. 3. 1.Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie.

Shrek.

Data: 2012-04-28 18:24:53
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 18:18, Shrek pisze:

Znaczy lewy pas _jest_ dla zapierdalajÄ…cej elity. Tyle

Ale ja prosiłem o podstawę prawna:P

Art 3.1


ten?
Uczestnik ruchu [...]

No ten ten


--

RedLite®

Data: 2012-04-28 18:32:55
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 18:24, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 18:18, Shrek pisze:

Znaczy lewy pas _jest_ dla zapierdalajÄ…cej elity. Tyle

Ale ja prosiłem o podstawę prawna:P

Art 3.1


ten?
Uczestnik ruchu [...]

No ten ten

A możesz podkreślić który fragment zabrania jazdy lewym pasem i dlaczego?

Shrek.

Data: 2012-04-28 18:36:30
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 18:32, Shrek pisze:

A możesz podkreślić który fragment zabrania jazdy lewym pasem i dlaczego?

Ale ja pisałem coś przeciwnego - lewym pasem jak najbardziej można tyle, że szybciej niż ci na prawym :D


--

RedLite®

Data: 2012-04-28 18:43:38
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 18:36, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 18:32, Shrek pisze:

A możesz podkreślić który fragment zabrania jazdy lewym pasem i dlaczego?

Ale ja pisałem coś przeciwnego - lewym pasem jak najbardziej można tyle,
że szybciej niż ci na prawym :D

Dalej bym prosił, żebyś podkreślił stosowny fragment cytowanego przez ciebie przepisu.

Shrek.

Data: 2012-04-28 20:51:58
Autor: RedLite®
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-28 18:43, Shrek pisze:

A możesz podkreślić który fragment zabrania jazdy lewym pasem i
dlaczego?

Ale ja pisałem coś przeciwnego - lewym pasem jak najbardziej można tyle,
że szybciej niż ci na prawym :D

Dalej bym prosił, żebyś podkreślił stosowny fragment cytowanego przez
ciebie przepisu.

"unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego"

plus

Art. 19.2. KierujÄ…cy pojazdem jest obowiÄ…zany:
1. jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym
jazdy w tym samym kierunku.





--

RedLite®

Data: 2012-04-29 11:55:32
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 20:51, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 18:43, Shrek pisze:

A możesz podkreślić który fragment zabrania jazdy lewym pasem i
dlaczego?

Ale ja pisałem coś przeciwnego - lewym pasem jak najbardziej można tyle,
że szybciej niż ci na prawym :D

Dalej bym prosił, żebyś podkreślił stosowny fragment cytowanego przez
ciebie przepisu.

"unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie
bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego"

ROTFL - i gdzie twoim zdaniem w tym przepisie jest zawarte "Znaczy prawy pas _jest_ dla zapierdalającej elity. Tyle ". Falandysz by nie dowiódł że unikanie wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie polega na zapiedalaniu;)

Shrek.

Data: 2012-04-28 11:29:29
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

U¿ytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jng736$9h4$1@inews.gazeta.pl...
On 2012-04-28 09:26, Roman Stachowiak wrote:

Nic. Ale wypada³oby wcze¶niej nieco przemalowaæ linie.

A co nie tak z tymi liamii odzielaj±cymi prawy pas od lewego?

Wydawa³o mi siê, ¿e rozmawiamy nie o lewym pasie, a o lewej jezdni.

"Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc jadacych lewym nie wyprzedzala, po prostu jechali w takim samym tempie, jak ci ze srodkowego. Zupelnie jak u nas. "

Wyglada tradycyjnie na to, ¿e Pawe³ uwa¿a, ¿e lewy pas powinien byæ wolny

Nie, ale maj± siê znajdowaæ na nim pojazdy wyprzedzaj±ce tych na prawym.
Jak nie chc± wyprzedzaæ, to niech jad± razem z nimi prawym.

Data: 2012-04-28 11:36:26
Autor: Shrek
Efektywna jazda w korku
On 2012-04-28 11:29, Cavallino wrote:

Wyglada tradycyjnie na to, ¿e Pawe³ uwa¿a, ¿e lewy pas powinien byæ wolny

Nie, ale maj± siê znajdowaæ na nim pojazdy wyprzedzaj±ce tych na prawym.
Jak nie chc± wyprzedzaæ, to niech jad± razem z nimi prawym.

Poproszê jednak o podstawê prawn±, nie twoje g³êbokie przekonanie.

¯eby nie traciæ czasu na ja³owe dyskusje o pustawych autostradach, gdzie generalnie siê z tob± zgadzam, razu rozpatrzmy przyk³ad poiewdzmy Prymasa Tysi±clecia w Warszawie, albo jakie¶ inn± dwu, trzy, czy czteropasmówkê w mie¶cie, z du¿ym ruchem.

Albo choæby sytuacjê z pocz±tku filmiku. Proszê o podstawê prawn±, ¿e na lewym pasie maj± znajdowaæ siê samochody wyprzedzaj±ce te na prawym pasie. Do tego jest chyba specjalny znak, ale go na filmie nie widzê.

Shrek.

Data: 2012-04-28 22:29:48
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

U¿ytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jngdmm$nam$1@inews.gazeta.pl...
On 2012-04-28 11:29, Cavallino wrote:

Wyglada tradycyjnie na to, ¿e Pawe³ uwa¿a, ¿e lewy pas powinien byæ wolny

Nie, ale maj± siê znajdowaæ na nim pojazdy wyprzedzaj±ce tych na prawym.
Jak nie chc± wyprzedzaæ, to niech jad± razem z nimi prawym.

Poproszê jednak o podstawê prawn±, nie twoje g³êbokie przekonanie.

Dosta³e¶ ju¿ widzê nie raz, ale co¶ Ci siê fakty nie podobaj±, wiêc nie widzê sensu jej powtarzaæ.

Data: 2012-04-28 08:37:50
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Pawel \"O'Pajak\"
Z twórcami filmu na czele. ;)

Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione.

Szczególnie w pierwszej części, gdy jechali pod prąd...

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-04-27 23:09:54
Autor: Yogi\(n\)
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f9a60a8$0$1308$65785112news.neostrada.pl...
...i dynamiczna jazda po autostradzie. Może jakby wszyscy tak jeździli,
to liczba korków w miastach i poza nimi by się zmniejszyła? No, ale nie
każdy tak dobrze ogarnia auto. Jak myślicie, jest to jakieś remedium na
duże natężenie ruchu czy lepiej jednak szukać innych sposobów?

http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME

i cz.II
http://www.sadistic.pl/no-to-pojechal-vt113838.htm

--
Yogi(n)

Efektywna jazda w korku

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona