Data: 2012-04-27 09:02:32 | |
Autor: to | |
Efektywna jazda w korku | |
....i dynamiczna jazda po autostradzie. Może jakby wszyscy tak jeździli, to liczba korków w miastach i poza nimi by się zmniejszyła? No, ale nie każdy tak dobrze ogarnia auto. Jak myślicie, jest to jakieś remedium na duże natężenie ruchu czy lepiej jednak szukać innych sposobów?
http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-27 08:14:13 | |
Autor: Jaszyn | |
Efektywna jazda w korku | |
On 27 Kwi, 13:02, to <to_use...@interia.pl> wrote:
...i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak je¼dzili, Czornomazyje d¿igity. Potem siê te g³upie czarnuchy dziwi±, ze ich Rosjanie nienawidz±... -- Jaszyn |
|
Data: 2012-04-27 11:08:44 | |
Autor: Grejon | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-27 11:02, to pisze:
...i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak je¼dzili, Czy ty do **** nêdzy musisz ustawiaæ x-posta na prêgierz bez FUTa? -- Grzegorz Joñca GG: 7366919 JID:gzesiu@jabber.wp.pl Green Trafic 140 dCi Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi |
|
Data: 2012-04-27 09:27:24 | |
Autor: to | |
Efektywna jazda w korku | |
begin Grejon
Czy ty do **** nędzy musisz ustawiać x-posta na pręgierz bez FUTa? Piłeś -- nie pisz. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-27 11:37:04 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Efektywna jazda w korku | |
Fri, 27 Apr 2012 11:08:44 +0200, w <jndnms$lle$2@usenet.news.interia.pl>,
Grejon <grejon83@gmail.com> napisa³(-a): W dniu 2012-04-27 11:02, to pisze: A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch grupach? |
|
Data: 2012-04-27 11:51:36 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Efektywna jazda w korku | |
Hello Radekp,
Friday, April 27, 2012, 11:37:04 AM, you wrote: > ...i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak je¼dzili,A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch grupach? Niepotrzebna nam tutaj trollernia z prêga. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-04-27 09:54:18 | |
Autor: to | |
Efektywna jazda w korku | |
begin RoMan Mandziejewicz
Niepotrzebna nam tutaj trollernia z pręga. Czy mam przez to rozumieć, że jako reprezentant PMS-owych trolli boisz się konkurencji? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-27 12:05:55 | |
Autor: Ghost | |
Efektywna jazda w korku | |
U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:1127473215.20120427115136pik-net.pl.invalid... Hello Radekp, buahahaha, rzekl przedstawiciel grupy z nadmiarem idiotow |
|
Data: 2012-04-27 16:56:51 | |
Autor: Cavallino | |
Efektywna jazda w korku | |
U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f9a6f88$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
Niepotrzebna nam tutaj trollernia z prêga. To jest jaki¶ powód, ¿eby t± liczbê zwiêkszaæ, czy o co Ci chodzi³o? |
|
Data: 2012-04-28 20:55:09 | |
Autor: Ghost | |
Efektywna jazda w korku | |
U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnec3g$u6l$1news.icm.edu.pl...
Gdyby nie uwzglednic moherow, podlaczenie pregierza obniza srednia. |
|
Data: 2012-04-28 22:29:10 | |
Autor: Cavallino | |
Efektywna jazda w korku | |
U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f9c3d11$0$1298$65785112@news.neostrada.pl...
Mniej wiêcej tak samo, jak pozwolenie na import starych z³omów, zmniejsza ilo¶æ z³omów u nas. |
|
Data: 2012-04-29 08:56:05 | |
Autor: Ghost | |
Efektywna jazda w korku | |
U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f9c530f$0$1226$65785112news.neostrada.pl...
A tu sie nie zgodze. |
|
Data: 2012-04-27 11:53:03 | |
Autor: Grejon | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-27 11:37, radekp@konto.pl pisze:
A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch grupach? A jaki jest powód ¿eby siê odbywa³a? -- Grzegorz Joñca GG: 7366919 JID:gzesiu@jabber.wp.pl Green Trafic 140 dCi Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi |
|
Data: 2012-04-27 12:16:14 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Efektywna jazda w korku | |
Fri, 27 Apr 2012 11:53:03 +0200, w <jndq9v$q34$1@usenet.news.interia.pl>,
Grejon <grejon83@gmail.com> napisa³(-a): W dniu 2012-04-27 11:37, radekp@konto.pl pisze: Po to s± grupy dyskusyjne, by sobie podyskutowaæ. |
|
Data: 2012-04-27 13:26:31 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Efektywna jazda w korku | |
Hello Radekp,
Friday, April 27, 2012, 12:16:14 PM, you wrote: > A po co wstawiaæ FUT-a, co przeszkadza by dyskusja by³a na dwóch grupach?Po to s± grupy dyskusyjne, by sobie podyskutowaæ. A id¼ w cholerê na prêgierz sobie flejmy uprawiaæ! -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-04-27 13:40:25 | |
Autor: Ghost | |
Efektywna jazda w korku | |
U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:1556122889.20120427132631pik-net.pl.invalid... Hello Radekp, Brrr, nie wiem ja wy, ale sie zaczalem juz bac. |
|
Data: 2012-04-27 14:15:09 | |
Autor: to | |
Efektywna jazda w korku | |
begin Ghost
Brrr, nie wiem ja wy, ale sie zaczalem juz bac. Ja schowałem się w szafie! Ach nie, piękny Romanie, nie karć mnie! -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-27 20:04:33 | |
Autor: John Ko³alsky | |
Efektywna jazda w korku | |
U¿ytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com>
Tematyka pasuj±ca do tych grup |
|
Data: 2012-04-27 12:00:38 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-27 11:08, Grejon pisze:
(...) Czy ty do **** nêdzy musisz ustawiaæ x-posta na prêgierz bez FUTa? Przecie¿ chodzi o robienie ¶mietnika, wiêc czego siê spodziewasz? Jedyna metoda to ignorowaæ. -- Jutro to dzi¶, tyle ¿e jutro. |
|
Data: 2012-04-27 10:23:58 | |
Autor: to | |
Efektywna jazda w korku | |
begin Artur Maśląg
Przecież chodzi o robienie śmietnika (...) A propos -- wyrzuciłeś już makrelę z bagażnika? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-27 12:07:33 | |
Autor: Ghost | |
Efektywna jazda w korku | |
U¿ytkownik "Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jndqoe$a41$1cyberdyne-t3.maslag.pl... W dniu 2012-04-27 11:08, Grejon pisze: Wlasnie. Wroccie kólego do niesmietnikowego tematu puszkarze vs dawcy. |
|
Data: 2012-04-27 10:27:16 | |
Autor: to | |
Efektywna jazda w korku | |
begin Ghost
Wlasnie. Wroccie kólego do niesmietnikowego tematu puszkarze vs dawcy. Troll Artur jest obecnie zajęty sprzątaniem swojego auta. Podobno odnalazł już martwą makrelę w bagażniku, ciekawe jakie skarby czekają na niego pod siedzeniami. Stawiam na resztki hotdogów i zdechłe szczury. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-27 11:38:00 | |
Autor: Lewis | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-27 11:02, to pisze:
....i dynamiczna jazda po autostradzie. Mo¿e jakby wszyscy tak je¼dzili, My¶lê ¿e lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;) -- Czê¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2012-04-27 09:53:05 | |
Autor: to | |
Efektywna jazda w korku | |
begin Lewis
Myślę że lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;) Albo darmowa wódeczka, jak pół miasta będzie leżała pijana, to i aut na ulicach będzie mniej. Byle tylko nie leżakowali na ulicach. ;) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-27 11:57:06 | |
Autor: AZ | |
Efektywna jazda w korku | |
On 04/27/2012 11:53 AM, to wrote:
Ale więcej na przydrożnych drzewach.Myślę że lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-04-27 13:34:30 | |
Autor: Jumal | |
Efektywna jazda w korku | |
On 27/04/2012 10:57, AZ wrote:
Albo darmowa wódeczka, jak pół miasta będzie leżała pijana, to i aut naAle więcej na przydrożnych drzewach. Musi być tej wódeczki tyle co by nie byli wstanie kluczyka do stacyjki włożyć :) Jumal |
|
Data: 2012-04-27 14:15:54 | |
Autor: to | |
Efektywna jazda w korku | |
begin Jumal
Musi być tej wódeczki tyle co by nie byli wstanie kluczyka do stacyjki Jak będzie za darmo to jakaś połowa będzie chlała aż padnie. Jesteśmy w Polsce. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-27 13:03:54 | |
Autor: anacron | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-27 11:38, Lewis pisze:
My¶lê ¿e lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;) Wystarczy³oby wyd³u¿yæ cykle ¶wiate³, tak ze dwa, mo¿e 3 razy. Teraz jak jest powiedzmy 10s to przejad±, dwa czy 3 auta, ale jak by³oby 30, to by przejecha³y nie sze¶æ, czy dziewiêæ aut, a ju¿ w okolicach piêtnastu. Banalnie prosty pomys³ stosowany w wielu miejscach na ¶wiecie, ale w Polsce jako¶ siê nie da. |
|
Data: 2012-04-28 16:50:24 | |
Autor: Bydlê | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-27 11:38:00 +0200, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:
W dniu 2012-04-27 11:02, to pisze: Jak by ci to deliktnie podsun±æ, ¿eby szoku nie wywo³aæ...? A gdyby (paliwo) by³o po 60 000 z³ z litr, to t³ok (na drogach) by³by ujemny? :) -- Bydlê |
|
Data: 2012-04-28 20:51:17 | |
Autor: Ghost | |
Efektywna jazda w korku | |
U¿ytkownik "Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnh03g$4p4$1cougar.axelspringer.pl... On 2012-04-27 11:38:00 +0200, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said: Zalezy od formalnej, matematycznej definicji tloku, moge sobie wyobrazic taka, ze bylby. Bynajmniej nie bezsensowna. |
|
Data: 2012-04-28 22:31:49 | |
Autor: bartekltg | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 20:51, Ghost pisze:
Wystarczy np logarytm( gęstość aut / stała Ignaca) :) pzdr bartekltg |
|
Data: 2012-04-27 12:44:52 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Efektywna jazda w korku | |
Powitanko,
http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME Widze, ze tam tez wiekszosc kierowcow jest przekonana, ze obowiazuje ruch lewostronny. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |
|
Data: 2012-04-27 14:16:16 | |
Autor: to | |
Efektywna jazda w korku | |
begin Pawel \"O'Pajak\"
Widze, ze tam tez wiekszosc kierowcow jest przekonana, ze obowiazuje Z twórcami filmu na czele. ;) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-27 23:36:30 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Efektywna jazda w korku | |
Powitanko,
Z twórcami filmu na czele. ;) Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc jadacych lewym nie wyprzedzala, po prostu jechali w takim samym tempie, jak ci ze srodkowego. Zupelnie jak u nas. Swoja droga, nawet jak wiozlem Mlodego do szpitala, to lecialem ostrozniej, choc jakims cudem w kilkanascie min Ursynow->Centrum pokonalem. Oby nigdy wiecej. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |
|
Data: 2012-04-28 08:18:03 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-27 23:36, Pawel "O'Pajak" wrote:
Powitanko, NIe chcę mi się całego filmiku oglądać, ale co jest złego wykorzystaniu wszystkich pasów w mieście? Przecież nie zrobili ich bo im asfaltu zostało, tylko żeby po nich jeżdzić. Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 08:24:53 | |
Autor: Roman Stachowiak | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 08:18, Shrek pisze:
On 2012-04-27 23:36, Pawel "O'Pajak" wrote: Nic. Ale wypada³oby wcze¶niej nieco przemalowaæ linie. -- RomanS ___________________ Ja zawsze mam racjê. Raz mi siê wydawa³o, ¿e nie mam racji, ale okaza³o siê, ¿e by³em w b³êdzie. (G. J. Gigol) |
|
Data: 2012-04-28 09:18:43 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 08:24, Roman Stachowiak wrote:
Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc A co nie tak z tymi liamii odzielaj±cymi prawy pas od lewego? Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 09:26:30 | |
Autor: Roman Stachowiak | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 09:18, Shrek pisze:
On 2012-04-28 08:24, Roman Stachowiak wrote:Wydawa³o mi siê, ¿e rozmawiamy nie o lewym pasie, a o lewej jezdni. Ale obejrza³em sobie filmik jeszcze raz i doszed³em do wniosku, ¿e mi siê wydawa³o. -- RomanS ___________________ Ja zawsze mam racjê. Raz mi siê wydawa³o, ¿e nie mam racji, ale okaza³o siê, ¿e by³em w b³êdzie. (G. J. Gigol) |
|
Data: 2012-04-28 09:43:39 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 09:26, Roman Stachowiak wrote:
Wydawa³o mi siê, ¿e rozmawiamy nie o lewym pasie, a o lewej jezdni.Nic. Ale wypada³oby wcze¶niej nieco przemalowaæ linie. "Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc jadacych lewym nie wyprzedzala, po prostu jechali w takim samym tempie, jak ci ze srodkowego. Zupelnie jak u nas. " Wyglada tradycyjnie na to, ¿e Pawe³ uwa¿a, ¿e lewy pas powinien byæ wolny, chyba ¿e akurat on nim jedzie;) Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 08:40:51 | |
Autor: to | |
Efektywna jazda w korku | |
begin Shrek
Wyglada tradycyjnie na to, że Paweł uważa, że lewy pas powinien być Lewy pas zasadniczo powinien służyć do wyprzedzania. Pomijając może sytuacje, gdy aut jest tak dużo, ze i tak zajmują wszystkie pasy. Ale wtedy tez lepiej, żeby te wolniejsze jechały raczej po prawym niż po lewym. Niestety ta prosta zasada jakoś ludzi przerasta. Jak ktoś jedzie o 2 km/h szybciej niż ten po prawej, to już musi wpieprzyć się na lewym i jechać nim w nieskończoność, także wtedy, gdy ten z prawej przyspieszył o 3 km/h i brawurowe wyprzedzanie się nie udało. Notabene zauważyłem ciekawą zależność. Gdy podjedzie się do takiej lewopasmowej pipy na 20 cm wychylając się lekko w lewo tak, żeby świecić mu prosto w lewe lusterko to zjeżdżają o ile jedzie się autem z xenonami. Na halogeny raczej nie reagują. Wniosek prosty -- montować xenony. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-28 11:27:51 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 10:40, to wrote:
Wyglada tradycyjnie na to, że Paweł uważa, że lewy pas powinien być Czyli jak na filmie i prawie zawsze w mieście. Ale Prosta zasada jest taka, że w korku ludzie nie jadą wolno ba tak lubią, a dlatego, że szybciej się nie da - ani prawym, ani lewym, ani środkowym. I prosta zasada jest taka, że w takiej sytuacji wybiera się ten gdzie jest puściej, dzięki temu ruch rozkłada się na wszystkie pasy, które jak się domyślam wybudowano po to, żeby z nich korzystać, a nie żeby pozbyć się nadmiaru kruszywa i asfaltu. Oczywiście są wyjątki głównie dotyczące zmiany kierunku i buspasów;) Natomiast zaskakujące jest, że wiele ludzi uważa ze lewy pas jest dla zapierdalającej elity, do której należą oczywiście tylko oni - kazdy kto jedzie wolniej jest plebsem który powinien się wlec prawym, a kto jedzie szybciej jest popierdolonym idiotą któremu powinno się zabrać prawko;) A lewy pas jest taką jego prywatną autostrada. Najzabawniejsze jest to, że tłumaczą, że jeśli możliwa jest jazda prawym, to nie ma prawa korzystać z lewego, ale jakoś pomijają fakt, że ich zdaniem poprzednik spokojnie może prawym jechać, ale dla nich jazda prawym jest już niemożliwa;) Jak ktoś jedzie o To na autostradzie albo esce i w pełni zgoda, natomiast w korku to jak wyżej. Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 11:31:33 | |
Autor: Cavallino | |
Efektywna jazda w korku | |
Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: Natomiast zaskakujące jest, że wiele ludzi uważa ze lewy pas jest dla zapierdalającej elity, do której należą oczywiście tylko oni - kazdy kto jedzie wolniej jest plebsem który powinien się wlec prawym, a kto jedzie szybciej jest popierdolonym idiotą któremu powinno się zabrać prawko;) A lewy pas jest taką jego prywatną autostrada. I równie wielu (w Polsce nawet więcej) ludzi uważa, że wolno im się wlec pasem lewym, bo tak i już, jest asfalt, to trzeba tam wjechać i akurat tam się wlec. Niezależnie od tego jak wygląda ruch na prasie prawym i czy w ogóle jest jakikolwiek. Dla mnie ta druga grupa jest 100 razy gorsza. |
|
Data: 2012-04-28 11:38:53 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 11:31, Cavallino wrote:
Natomiast zaskakujące jest, że wiele ludzi uważa ze lewy pas jest dla Jak wszyscy się wleką, bo szybciej fizycznie się nie da, to w czym probelm? Zasadniczo właśnie po to buduje się te pasy, żeby po dwóch wlekło się dwa razy więcej aut niż po jednym - sprawdzić czy nie autosrada, eska, albo coś w tym stylu. Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 12:25:15 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 11:38, Shrek pisze:
Zasadniczo właśnie po to buduje się te pasy, żeby po dwóch Buduje się po to żeby można było bezpiecznie wyprzedzać. -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-28 12:32:09 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 12:25, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 11:38, Shrek pisze: Zwłaszcza w korku. Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 12:42:13 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 12:32, Shrek pisze:
Zasadniczo właśnie po to buduje się te pasy, żeby po dwóch Buduje się po to żeby można było bezpiecznie wyprzedzać. Zwłaszcza w korku. W korku również dalej obowiązuje ruch prawostronny. :D -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-28 13:09:32 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 12:42, RedLite® wrote:
Buduje się po to żeby można było bezpiecznie wyprzedzać. Zasadniczo nie mówimy to o jeżdzie pod prad. Od kiedy jazda lewym pasem łamie zasadę poruszania się prawa strona? Shrek |
|
Data: 2012-04-28 13:26:05 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 13:09, Shrek pisze:
Zasadniczo nie mówimy to o jeżdzie pod prad. Od kiedy jazda lewym pasem Np. d momentu gdy się wleczesz i uniemożliwiasz sprawne wyprzedzanie. Bo to m.in. wyprzedzanie jest jednym z manewrów uzasadniających nieporuszenie się pasem prawym. :) -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-28 13:29:53 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 13:26, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 13:09, Shrek pisze: To jeszcze raz od kiedy poruszanie się lewym pasem prawej jezdni gwałci zasady ruchu prawostronnego? Prawy półdupek masz z lewej czy z prawej strony dupy, mimo, że prawa rękę masz prawsza? Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 13:47:46 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 13:29, Shrek pisze:
To jeszcze raz od kiedy poruszanie się lewym pasem prawej jezdni gwałci Pytanie jest fatalnie postawione. :) Prawidłowo powinno być: Kiedy poruszanie się lewym pasem jezdni nie jest sprzeczne z przepisami prawa w ruchu prawostronnym? Odpowiedź: np. przy wyprzedzaniu :D -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-28 18:20:05 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 18:16, Shrek wrote:
> On 2012-04-28 13:47, RedLite® wrote: >> W dniu 2012-04-28 13:29, Shrek pisze: >> >>> To jeszcze raz od kiedy poruszanie się lewym pasem prawej jezdni gwałci >>> zasady ruchu prawostronnego? >> >> Pytanie jest fatalnie postawione. :) > > Tylko dlatego, że odpowiedź jest niewygodna? > >> Prawidłowo powinno być: >> Kiedy poruszanie się lewym pasem jezdni nie jest sprzeczne z przepisami >> prawa w ruchu prawostronnym? > > Na jezdni jednokierunkowej (czyli wszystkie z "psem zieleni") lub jeśli > są OIDP pamiętam co najmniej dwa wyznaczone pasy w każdą stronę i ten po > którym się poruszamy jest po prawej stronie jezdni (czyli praktycznie > zawsze w pozostałych przypadkach). Sprawdź w PoRD - stoi napisane jasno > i wyraźnie. > > Jak widać prawie zawsze jak są dwa wyznaczone pasy. Tak samo jak kiedy > mnożna wyprzedzać z prawej strony - praktycznie zawsze, jak są > wyznaczone pasy (z drobnym wyjątkiem drogi po dwa pasy w każdym kierunku w terenie niezabudowanym, > która nie składa się z dwóch jezdni jednokierunkowych - przypadek prawie > nie spotykany w naturze). > > Ale jeden z drugim naczyta się w na początku PoRD, że należy możliwie > blisko prawej strony i wyprzedzać wolno tylko z lewej, a dalej już nie > czytają i głupoty wypisują. > >> Odpowiedź: np. przy wyprzedzaniu :D > > Owszem jest to odpowiedź prawidłowa, jednakże nie wypełniająca tematu;) > > Shrek. > |
|
Data: 2012-04-28 18:32:32 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 18:20, Shrek pisze:
Ale jeden z drugim naczyta się w na początku PoRD, że należy możliwie Bo taka jest zasada. Są wyjątki, ale nie zmienia to faktu, że to jest punkt wyjścia. a dalej już nie :/ -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-28 18:42:40 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 18:32, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 18:20, Shrek pisze: A że te wyjątki oznaczają, że ta zasada w praktyce nie obowiązuje jak są jakiekolwiek wyznaczone pasy, to już sobie pomijasz? Prawo jest tak skonstruowane, że są zasady ogolne -w tym przypadku mozliwie blisko prawej strony i szczególne (które mają wyższość nad ogólnymi) - w tym wypadku jezdnie jednokierunkowe lub o wyznaczonych czterech pasach po dwa w każdą stronę, które sprawiają, że ta ogólna odnosi się w praktyce do dróg z niewyznaczonymi pasami, albo po jednym wyznaczonym w każdą stronę (ale w tych przypadkach dyskusja o "lewym pasie" z oczywistych powodów jest bezcelowa). Zostaje kwestia pasów 2+1, ale wtedy jest podwójna ciągła, co powinno rozwiać wątpliwości, zresztą przypadek tak marginalny, że nie chce mi się o nim dyskutować - mogę ci oddać walkowerem, albo strzałkami kierunkowymi na pasach tu sytuacja jest oczywista. Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 21:07:59 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 18:42, Shrek pisze:
Prawo jest tak skonstruowane, że są zasady ogolne -w tym przypadku 1 fakt - mamy ruch prawostronny; jest nakaz trzymania się prawej strony jezdni. 2 fakt - wyprzedzanie odbywa się lewym pasem, a wyjątki od tej reguły ściśle określa kodeks. (art 24.10) 3 fakt tamowanie ruchu jest przewinieniem drogowym. Sumarycznie oznacza to, że poza obszarem zabudowanym, żeby nie łamać przepisów możesz 'zawalać' lewy pas tylko jeśli są trzy pasy do jazdy w tym samym kierunku. -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-29 11:51:28 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 21:07, RedLite® wrote:
Prawo jest tak skonstruowane, że są zasady ogolne -w tym przypadku W przypadku braku wyznaczonych pasów, lub jednym pasie w każdą stronę. Ale wtedy nie ma w ogóle tematu "lewego pasa" 2 fakt - wyprzedzanie odbywa się lewym pasem, a wyjątki od tej reguły Które to wyjątki stanową w praktyce, że jak są dwa wyznaczone pasy możesz wyprzedzać dowolnym - czyli jak jest temat "lewego pasa" to w praktyce dowolnym. 3 fakt tamowanie ruchu jest przewinieniem drogowym. Fakt, jednak poruszanie się powyżej dopuszczalnej prędkości (a tak zwykle jest) ciężko nazwać tamowaniem ruchu. Sumarycznie oznacza to, że poza obszarem zabudowanym, żeby nie łamać Dobry zwyczaj. Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 22:32:48 | |
Autor: Cavallino | |
Efektywna jazda w korku | |
Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jnh6lr$i84$1@inews.gazeta.pl... On 2012-04-28 18:32, RedLite® wrote: Raczej to Ty sobie wydumałeś jakiś kretynizm, którego w przepisach nie ma. Po prostu nie rozumiesz co czytasz. |
|
Data: 2012-04-29 11:52:43 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 22:32, Cavallino wrote:
A że te wyjątki oznaczają, że ta zasada w praktyce nie obowiązuje jak Jest jasno określone której połowy jezdni masz się trzymać. Połowy. Lub prawej jezdni - czego nie rozumiesz? Shrek. |
|
Data: 2012-04-30 10:52:08 | |
Autor: Cavallino | |
Efektywna jazda w korku | |
Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jnj31b$75n$2@inews.gazeta.pl... On 2012-04-28 22:32, Cavallino wrote: A gdzie tam masz "lub"? prawej jezdni - czego nie rozumiesz? Jakim prawem dodajesz do przepisu słowa, których tam nie ma. A które zmieniają jego treść. |
|
Data: 2012-04-30 11:29:35 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-30 10:52, Cavallino wrote:
Jakim prawem dodajesz do przepisu słowa, których tam nie ma. Ehh. nie chcę mi się. Rozumiesz, że są zasady ogólne i szczególne? Shrek. |
|
Data: 2012-04-30 12:08:43 | |
Autor: Cavallino | |
Efektywna jazda w korku | |
Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: Jakim prawem dodajesz do przepisu słowa, których tam nie ma. To nie dodawaj. Rozumiesz, że są zasady ogólne i szczególne? Ja rozumiem, ale Ty masz duży problem z rozumieniem tego co czytasz. |
|
Data: 2012-04-30 12:21:32 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-30 12:08, Cavallino wrote:
Rozumiesz, że są zasady ogólne i szczególne? EOT. Naprawdę mi się nie chcę. Shrek. |
|
Data: 2012-04-30 12:41:48 | |
Autor: Cavallino | |
Efektywna jazda w korku | |
Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jnlp3b$shk$1@inews.gazeta.pl... On 2012-04-30 12:08, Cavallino wrote: To trzymaj się tego i nie przekręcaj przepisów, których nie rozumiesz. |
|
Data: 2012-04-28 22:31:44 | |
Autor: Cavallino | |
Efektywna jazda w korku | |
Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jngkbc$7fa$1@inews.gazeta.pl... On 2012-04-28 13:26, RedLite® wrote: Od wtedy, gdy możesz się wlec pasem prawym, a tego nie chcesz robić. |
|
Data: 2012-04-28 22:31:05 | |
Autor: Cavallino | |
Efektywna jazda w korku | |
Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: I równie wielu (w Polsce nawet więcej) ludzi uważa, że wolno im się wlec W tym, że może wszyscy się wleką, bo na początku, na lewym pasie jedzie jeden taki, któremu asfalt dla niego tylko wywalili, więc może sobie mieć gdzie przeznaczenie pasa lewego? |
|
Data: 2012-04-28 12:26:40 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 11:27, Shrek pisze:
Natomiast zaskakujące jest, że wiele ludzi uważa ze lewy pas jest dla Art.16.4 prawa drogowego -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-28 12:34:47 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 12:26, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 11:27, Shrek pisze:4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może zajmować więcej niż jednego pasa. Znaczy w ogole nie można - inni moga jechać prawym, co jest ostatecznym dowodem, że jazda prawym jest możliwa - "Co pan robił w damskiej toalecie?" ;) Shrek |
|
Data: 2012-04-28 12:40:08 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 12:34, Shrek pisze:
On 2012-04-28 12:26, RedLite® wrote: Art.16.4 prawa drogowego 4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej Znaczy prawy pas _jest_ dla zapierdalającej elity. Tyle -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-28 12:42:52 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 12:40, RedLite® pisze:
4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej Znaczy prawy pas _jest_ dla zapierdalającej elity. Tyle Znaczy lewy :-) -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-28 13:10:20 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 12:42, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 12:40, RedLite® pisze: Ale ja prosiłem o podstawę prawna:P Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 13:46:13 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 13:10, Shrek pisze:
Znaczy lewy pas _jest_ dla zapierdalającej elity. Tyle Ale ja prosiłem o podstawę prawna:P Art 3.1 -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-28 18:18:25 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 13:46, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 13:10, Shrek pisze: ten? Art. 3. 1.Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie. Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 18:24:53 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 18:18, Shrek pisze:
Znaczy lewy pas _jest_ dla zapierdalającej elity. Tyle Ale ja prosiłem o podstawę prawna:P Art 3.1 ten? No ten ten -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-28 18:32:55 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 18:24, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 18:18, Shrek pisze: A możesz podkreślić który fragment zabrania jazdy lewym pasem i dlaczego? Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 18:36:30 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 18:32, Shrek pisze:
A możesz podkreślić który fragment zabrania jazdy lewym pasem i dlaczego? Ale ja pisałem coś przeciwnego - lewym pasem jak najbardziej można tyle, że szybciej niż ci na prawym :D -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-28 18:43:38 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 18:36, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 18:32, Shrek pisze: Dalej bym prosił, żebyś podkreślił stosowny fragment cytowanego przez ciebie przepisu. Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 20:51:58 | |
Autor: RedLite® | |
Efektywna jazda w korku | |
W dniu 2012-04-28 18:43, Shrek pisze:
A możesz podkreślić który fragment zabrania jazdy lewym pasem i Dalej bym prosił, żebyś podkreślił stosowny fragment cytowanego przez "unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego" plus Art. 19.2. Kierujący pojazdem jest obowiązany: 1. jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym jazdy w tym samym kierunku. -- RedLite® |
|
Data: 2012-04-29 11:55:32 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 20:51, RedLite® wrote:
W dniu 2012-04-28 18:43, Shrek pisze: ROTFL - i gdzie twoim zdaniem w tym przepisie jest zawarte "Znaczy prawy pas _jest_ dla zapierdalającej elity. Tyle ". Falandysz by nie dowiódł że unikanie wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie polega na zapiedalaniu;) Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 11:29:29 | |
Autor: Cavallino | |
Efektywna jazda w korku | |
U¿ytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jng736$9h4$1@inews.gazeta.pl... On 2012-04-28 09:26, Roman Stachowiak wrote: Nie, ale maj± siê znajdowaæ na nim pojazdy wyprzedzaj±ce tych na prawym. Jak nie chc± wyprzedzaæ, to niech jad± razem z nimi prawym. |
|
Data: 2012-04-28 11:36:26 | |
Autor: Shrek | |
Efektywna jazda w korku | |
On 2012-04-28 11:29, Cavallino wrote:
Wyglada tradycyjnie na to, ¿e Pawe³ uwa¿a, ¿e lewy pas powinien byæ wolny Poproszê jednak o podstawê prawn±, nie twoje g³êbokie przekonanie. ¯eby nie traciæ czasu na ja³owe dyskusje o pustawych autostradach, gdzie generalnie siê z tob± zgadzam, razu rozpatrzmy przyk³ad poiewdzmy Prymasa Tysi±clecia w Warszawie, albo jakie¶ inn± dwu, trzy, czy czteropasmówkê w mie¶cie, z du¿ym ruchem. Albo choæby sytuacjê z pocz±tku filmiku. Proszê o podstawê prawn±, ¿e na lewym pasie maj± znajdowaæ siê samochody wyprzedzaj±ce te na prawym pasie. Do tego jest chyba specjalny znak, ale go na filmie nie widzê. Shrek. |
|
Data: 2012-04-28 22:29:48 | |
Autor: Cavallino | |
Efektywna jazda w korku | |
U¿ytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jngdmm$nam$1@inews.gazeta.pl... On 2012-04-28 11:29, Cavallino wrote: Dosta³e¶ ju¿ widzê nie raz, ale co¶ Ci siê fakty nie podobaj±, wiêc nie widzê sensu jej powtarzaæ. |
|
Data: 2012-04-28 08:37:50 | |
Autor: to | |
Efektywna jazda w korku | |
begin Pawel \"O'Pajak\"
Z twórcami filmu na czele. ;) Szczególnie w pierwszej części, gdy jechali pod prąd... -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-27 23:09:54 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Efektywna jazda w korku | |
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f9a60a8$0$1308$65785112news.neostrada.pl... ...i dynamiczna jazda po autostradzie. Może jakby wszyscy tak jeździli, i cz.II http://www.sadistic.pl/no-to-pojechal-vt113838.htm -- Yogi(n) |