Efektywna jazda w korku

Data: 2012-04-27 11:08:44
Autor: Grejon
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-27 11:02, to pisze:
...i dynamiczna jazda po autostradzie. Może jakby wszyscy tak jeździli,
to liczba korków w miastach i poza nimi by się zmniejszyła? No, ale nie
każdy tak dobrze ogarnia auto. Jak myślicie, jest to jakieś remedium na
duże natężenie ruchu czy lepiej jednak szukać innych sposobów?

http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME

Czy ty do **** nędzy musisz ustawiać x-posta na pręgierz bez FUTa?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-27 09:27:24
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Grejon
Czy ty do **** nędzy musisz ustawiać x-posta na pręgierz bez FUTa?

Piłeś -- nie pisz.

Data: 2012-04-27 11:37:04
Autor: radekp@konto.pl
Efektywna jazda w korku
Fri, 27 Apr 2012 11:08:44 +0200, w <jndnms$lle$2@usenet.news.interia.pl>,
Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> każdy tak dobrze ogarnia auto. Jak myślicie, jest to jakieś remedium na
> duże natężenie ruchu czy lepiej jednak szukać innych sposobów?

A po co wstawiać FUT-a, co przeszkadza by dyskusja była na dwóch grupach?

Data: 2012-04-27 11:51:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Efektywna jazda w korku
Hello Radekp,

Friday, April 27, 2012, 11:37:04 AM, you wrote:

> [...]
Czy ty do **** nędzy musisz ustawiać x-posta na pręgierz bez FUTa?
A po co wstawiać FUT-a, co przeszkadza by dyskusja była na dwóch grupach?

Niepotrzebna nam tutaj trollernia z pręga.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-04-27 09:54:18
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin RoMan Mandziejewicz
Niepotrzebna nam tutaj trollernia z pręga.

Czy mam przez to rozumieć, że jako reprezentant PMS-owych trolli boisz się konkurencji?

Data: 2012-04-27 12:05:55
Autor: Ghost
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news:1127473215.20120427115136pik-net.pl.invalid...
> [...]

A po co wstawiać FUT-a, co przeszkadza by dyskusja była na dwóch grupach?

Niepotrzebna nam tutaj trollernia z pręga.

buahahaha, rzekl przedstawiciel grupy z nadmiarem idiotow

Data: 2012-04-27 16:56:51
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości grup

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w

Niepotrzebna nam tutaj trollernia z pręga.

buahahaha, rzekl przedstawiciel grupy z nadmiarem idiotow

To jest jakiś powód, żeby tą liczbę zwiększać, czy o co Ci chodziło?

Data: 2012-04-28 20:55:09
Autor: Ghost
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:jnec3g$u6l$1news.icm.edu.pl...

[...]

Gdyby nie uwzglednic moherow, podlaczenie pregierza obniza srednia.

Data: 2012-04-28 22:29:10
Autor: Cavallino
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f9c3d11$0$1298$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Mniej więcej tak samo, jak pozwolenie na import starych złomów, zmniejsza ilość złomów u nas.

Data: 2012-04-29 08:56:05
Autor: Ghost
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4f9c530f$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A tu sie nie zgodze.

Data: 2012-04-27 11:53:03
Autor: Grejon
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-27 11:37, radekp@konto.pl pisze:

A po co wstawiać FUT-a, co przeszkadza by dyskusja była na dwóch grupach?

A jaki jest powód żeby się odbywała?

Data: 2012-04-27 12:16:14
Autor: radekp@konto.pl
Efektywna jazda w korku
Fri, 27 Apr 2012 11:53:03 +0200, w <jndq9v$q34$1@usenet.news.interia.pl>,
Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(-a):

W dniu 2012-04-27 11:37, radekp@konto.pl pisze:

> A po co wstawiać FUT-a, co przeszkadza by dyskusja była na dwóch grupach?

A jaki jest powód żeby się odbywała?

Po to są grupy dyskusyjne, by sobie podyskutować.

Data: 2012-04-27 13:26:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
Efektywna jazda w korku
Hello Radekp,

> A po co wstawiać FUT-a, co przeszkadza by dyskusja była na dwóch grupach?
A jaki jest powód żeby się odbywała?
Po to są grupy dyskusyjne, by sobie podyskutować.

A idź w cholerę na pręgierz sobie flejmy uprawiać!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-04-27 13:40:25
Autor: Ghost
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news:1556122889.20120427132631pik-net.pl.invalid...
Hello Radekp,

> A po co wstawiać FUT-a, co przeszkadza by dyskusja była na dwóch > grupach?
A jaki jest powód żeby się odbywała?
Po to są grupy dyskusyjne, by sobie podyskutować.

A idź w cholerę na pręgierz sobie flejmy uprawiać!

Brrr, nie wiem ja wy, ale sie zaczalem juz bac.

Data: 2012-04-27 14:15:09
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Ghost
Brrr, nie wiem ja wy, ale sie zaczalem juz bac.

Ja schowałem się w szafie! Ach nie, piękny Romanie, nie karć mnie!

Data: 2012-04-27 20:04:33
Autor: John Kołalsky
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com>

A po co wstawiać FUT-a, co przeszkadza by dyskusja była na dwóch grupach?

A jaki jest powód żeby się odbywała?

Tematyka pasująca do tych grup

Data: 2012-04-27 12:00:38
Autor: Artur Maśląg
Efektywna jazda w korku
W dniu 2012-04-27 11:08, Grejon pisze:
(...)
Czy ty do **** nędzy musisz ustawiać x-posta na pręgierz bez FUTa?

Przecież chodzi o robienie śmietnika, więc czego się spodziewasz?
Jedyna metoda to ignorować.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-27 10:23:58
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Artur Maśląg
Przecież chodzi o robienie śmietnika (...)

A propos -- wyrzuciłeś już makrelę z bagażnika?

Data: 2012-04-27 12:07:33
Autor: Ghost
Efektywna jazda w korku

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:jndqoe$a41$1cyberdyne-t3.maslag.pl...
[...]

Wlasnie. Wroccie kólego do niesmietnikowego tematu puszkarze vs dawcy.

Data: 2012-04-27 10:27:16
Autor: to
Efektywna jazda w korku
begin Ghost
Wlasnie. Wroccie kĂłlego do niesmietnikowego tematu puszkarze vs dawcy.

Troll Artur jest obecnie zajęty sprzątaniem swojego auta. Podobno odnalazł
już martwą makrelę w bagażniku, ciekawe jakie skarby czekają na niego pod
siedzeniami. Stawiam na resztki hotdogów i zdechłe szczury.

Efektywna jazda w korku