Egipski antysemita kandydatem na szefa UNESCO...

Data: 2009-09-10 10:27:29
Autor: Tzva Adonai
Egipski antysemita kandydatem na szefa UNESCO...
Rok temu Faruk Hosni w egipskim parlamencie nazywał Żydów agresywnym,
rasistowskim i aroganckim narodem manipulującym światowymi mediami.
Teraz przeciwko jego kandydaturze na szefa UNESCO protestują
komentatorzy i pisarze z Francji i USA.

Hosni był faworytem w wyścigu o fotel szefa UNESCO - agendy ONZ
zajmującej się współpracą w dziedzinie kultury i nauki. Popierały go
państwa europejskie, widząc w nim przyszłego pośrednika między Europą
i światem muzułmańskim. Nie wiadomo, czy afera mu zaszkodzi, ale
osłabienie pozycji Hosniego sprzyja kontrkandydatom z Europy.

Sam Hosni wielokrotnie przepraszał za swoje antyizraelskie
wystąpienie.

http://www.fzp.net.pl/fn_news/fullnews.php?id=2643

Data: 2009-09-10 12:46:35
Autor: Antenka
On 10 Wrz, 19:27, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Rok temu Faruk Hosni w egipskim parlamencie nazywał Żydów agresywnym,
rasistowskim i aroganckim narodem manipulującym światowymi mediami.

I miał chłopina rację

Antenka

Data: 2009-09-10 21:51:24
Autor: raff
Antenka pisze:
On 10 Wrz, 19:27, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Rok temu Faruk Hosni w egipskim parlamencie nazywał Żydów agresywnym,
rasistowskim i aroganckim narodem manipulującym światowymi mediami.

Jak semita moze byc antysemitą ?

Co ty chlopcze pieprzysz ?

Przeciez Egipcjanie tez sa semickiego pochodzenia.

R.

Data: 2009-09-10 12:55:17
Autor: Antenka
On 10 Wrz, 21:51, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

Jak semita moze byc antysemitą ?

Co ty chlopcze pieprzysz ?

Przeciez Egipcjanie tez sa semickiego pochodzenia.

R.

Raffik, Tzvelowi się pomieszało, Faruk jest antyizraelitą. A co, może
nie ma racji? ;-)

Antenka

Data: 2009-09-10 22:00:17
Autor: raff
[...]

Antyizraelitą moze, ale antysemitą ?

R.

Data: 2009-09-09 22:20:00
Autor: Slavinka

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości

> Raffik, Tzvelowi się pomieszało, Faruk jest antyizraelitą. A co, może
> nie ma racji? ;-)

Antyizraelitą moze, ale antysemitą ?

R.

Aszkenazi nie są Semitami tylko Tataro -Turkami, Chazarami, okupują zonę
Izrael, jest ich tam (po wymordowaniu miejscowej ludności, głównie
semickiego pochodzenia) - 95% mieszkańców tej zony.

Data: 2009-09-10 14:04:02
Autor: Antenka
On 9 Wrz, 22:20, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "raff" <trytytyt...@autograf.pl> napisał w wiadomościnews:h8blt0$lj9$1news.onet.pl...

> Antyizraelitą moze, ale antysemitą ?

> R.

Aszkenazi nie są Semitami tylko Tataro -Turkami, Chazarami, okupują zonę
Izrael, jest ich tam (po wymordowaniu miejscowej ludności, głównie
semickiego pochodzenia) - 95% mieszkańców tej zony.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A Sefardyjczyków jak na lekarstwo... :- /

Antenka

Data: 2009-09-09 23:15:07
Autor: Slavinka

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

To nie jest moje zmartwienie. Polska racja stanu mnie obchodzi.

Data: 2009-09-10 14:24:35
Autor: Antenka
Egipski antysemita kandydatem na szefa UNESCO...
To nie jest moje zmartwienie. Polska racja stanu mnie obchodzi.

No ba! Wiadomo... :-)

Antenka

Data: 2009-09-10 19:45:16
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: antysemickie UNESCO...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:

[...]

Tylko komentatorzy i pisarze, tylko z USA i Francji?
No to sam przeprowadziłeś przygniatający dowód że antysemityzm *już*
podbił świat.

[...]

Nie w przyrodzie nie ginie. Ludzie jedynie.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)
http://groups.google.pl/groups?selm=z7kn9x318g-99A@leatha.brudna.chmurka.net

Data: 2009-09-10 21:36:09
Autor: Jerzy Tabortowski
Tzva Adonai: antysemickie UNESCO...
*juĹź*

Bold Ci nie wyszedł sfaniaczku :)

Data: 2009-09-10 21:44:46
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: antysemickie UNESCO...
Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> pisze:

*juĹź*

Bold Ci nie wyszedł sfaniaczku :)

Mi wyszedł (emacs-gnus/Linux), tobie nie wyszedł (Thunderbird-2/Windows).

Dla kobiety lepiej wyjść za mężczyznę, który ją kocha,
niĹź za takiego, ktĂłrego ona kocha.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)
http://groups.google.pl/groups?selm=tipseuqy5d-99A@leatha.brudna.chmurka.net

Egipski antysemita kandydatem na szefa UNESCO...