Egipskie ciemności polskiego salonu

Data: 2010-03-12 08:07:11
Autor: DJ MC Donald Musk
Egipskie ciemności polskiego salonu

Przyznam się od razu bez bicia - jeżdżę do Egiptu. Byłem kilka razy, a
jak Bóg da (i oszczędności pozwolą) to pewnie jeszcze parę razy
pojadę. Nie zmienia to faktu, że nigdy nie przyszłoby mi do głowy
szydzić z ludzi, którzy w Egipcie nigdy nie byli. Pewnie dlatego nie
można mnie nazwać Polakiem nowoczesnym i eleganckim, jak ci którzy w
niedzielny poranek spotkali się na politycznym radiowym śniadanku u
Moniki Olejnik

Było bosko - najpierw pani Monika, włascicielka pięciuset (czy coś
koło tego) par butów i bywalczyni egzotycznych wakacji kpiła z tego,
że prezes PiS Jarosław Kaczyński chciałby w roku 2020 widzieć miliony
Polaków odpoczywających na plażach egipskich i tunezyjskich. Cha cha,
unosił się w powietrzu duch elegancji i nowoczesności, ale śmiszny ten
Kaczyński, nie wie, że Polacy już jeżdżą do Egiptu. Co to, nie wie, że
my tu, w Warszawie, kwiat salonu żurnalizmu, Egipt odkryliśmy już
dawno?

reszta tu
http://blog.rp.pl/gociek/2010/03/07/egipskie-ciemnosci-polskiego-salonu/

Egipskie ciemności polskiego salonu