Egipskie wybory prezydenckie.

Data: 2012-06-16 18:05:39
Autor: Michał Szatański
Egipskie wybory prezydenckie.
 Jak czytałem w "Rzeczpospolitej" sprowadzają się do wyboru między dżumą a cholerą. Dowcipnie wyrażona bezradnośc, a może niechęc do stwierdzenia, że nie ma wolnych wyborów w Egipcie.
 Rysowanie czarnowidztwa zaczęło mi śmierdziec ostatnio.
 Nie znam ani jednego zarzutu jaki postawiono obalonemu prezydentowi.

Data: 2012-06-16 19:04:49
Autor: pluton
Egipskie wybory prezydenckie.
 Nie znam ani jednego zarzutu jaki postawiono obalonemu prezydentowi.

Koniecznie sie zapoznaj. 90% politykow podpada pod takie same.
Nullification

Data: 2012-06-16 20:15:46
Autor: abc
Egipskie wybory prezydenckie.
Jak czytałem w "Rzeczpospolitej"

http://www.rp.pl/artykul/893204-Druga-tura-wyborow-prezydenckich-w-Egipcie.html

A niby dlaczego tamtejsza bezpieka miałaby sama oddać władzę?
To się nigdzie nie zdarza.

Data: 2012-06-16 20:30:40
Autor: pluton
Egipskie wybory prezydenckie.