Egipt Dahab 21-09-2011 wylot z Wrocław

Data: 2011-09-19 05:29:59
Autor: Jerzy Lubelski
Egipt Dahab 21-09-2011 wylot z Wrocław
Witam
Jedna osoba nie może jechać ze względów zdrowotnych i chętnie
odsprzeda miejsce do
Jedno miejsce na wyjazd do Egiptu Dahab w środę 21-09-2011 wylot z
Wrocławia.
Hotel Sea Sun **** HB, nurkowania w bazie Planet Divers
Cena 1200 zł

Szczegóły tel 601562042

BOMBEL

Data: 2011-09-19 12:06:29
Autor: pnk
On 19 Wrz, 14:29, Jerzy Lubelski <bombe...@gmail.com> wrote:
[...]

Cena bardzo atrakcyjna,niestety Sea Sun słynie (jestem tego świadkiem)
z dość nierównego standartu - byłem w styczniu, - część grupy miała
pokoje standart, część w niewykończnonych pawilonach (przy Tropitelu)
-  bez wody, jedna para w służbowym pokoju, dla obsługi - bez
łazienki, inni w apartamencie z łazienką z jacuzzi, bardzo
klimatycznie.
Na domiar złego, - goście skarżą się na złodziejstwo obsługi, - moim
zdaniem to przesada,- nigdy nic mi w Egipcie nie zgineło.

pnk

Data: 2011-09-19 18:32:28
Autor: Piotr
Egipt Dahab 21-09-2011 wylot z Wrocław