Egipt - karmienie piersią?

Data: 2009-11-22 10:53:22
Autor: piod9
Egipt - karmienie piersią?
1. Dzieci w Egipcie mają ogólnie luzik i są traktowane z bardzo dużą
pieczołowitością. O ile luz zapewniony dzieciom w hotelach to jakby
automatyczna sprawa o tyle na mieście dzieci też są "święte".
Powiedzmy ze podlotka będzie już tam zaczepiana "inaczej" ale
dzieciaki mają tam taryfę ulgową.
2. Jako turystka już jesteś "święta" i nikt ci krzywdy nie zrobi.
3. Nagie piersi w Egipcie - plaże, baseny hotelowe to żaden news i
często się widuje Panie wyłącznie w majtkach obok kobiet islamskich w
kąpielówkach od stóp przez całe ciało łącznie z czepkiem + husta.
4. W części hoteli Panie topless są grzecznie proszone o uzupełnienie
garderoby do stanu stanik + majtki
5. Wielokrotnie widziałem w hotelu karmienie piersią i żadnej burzy to
nie wywoływało.
6. Na ulicy raz widziałem karmienie w ogródku przy knajpie - tyle że w
Szarm.
7. Myślę że nie musisz się obawiać czegokolwiek w wydaniu z chustą.
8. Może wyłącznie w ramadanie doradzałbym większą ostrożność i
dyskrecję ale raczej przez poszanowanie dla muzułmanów niż przez obawę
przed linczem.
9. oczywiście jak wszędzie może zdarzyć się idiota ale dziwnie więcej
podobnych idiotów spotkałem w PL bo kilku natomiast w EG żadnego - mam
na myśli uwagi do matki karmiącej piersią.

SOŁ!! Jeśli okryjesz się chustą spokojnie możesz dziecko karmić bez
żadnych problemów

Na ewentualne pytanie czy białoskóre niemowlęta w wieku 2-3miesięcy
odwiedzają Egipt udzieliłbym twierdzącej odpowiedzi :)

pozdrawiam
piotrek

Egipt - karmienie piersią?