Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !

Data: 2011-08-10 07:36:43
Autor: WOJO
Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
1. Moje ulubione: "Na miejscu wypadku samochodowego znajdujesz odcięty lub urwany palec jednej z ofiar wypadku. W jaki sposób zabezpieczysz tę część ciała?"

2. Międzynarodowe prawo jazdy: (jest ważne tylko z krajowym prawem jazdy,/samoistnie potwierdza posiadanie uprawnienia,/jest ważne na terytorium państwa, w którym je wydano.)

o ! pytanie nr 3 bardzo ważne !!!

3. Jednym z warunków otrzymania prawa jazdy jest przebywanie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez okres co  najmniej: (100 dni,/185 dni,/365 dni.)

4. ...

A w dupie to mam :)
Hmm...
Wychodziłem z podobnego założenia dłuuuugo. Po informacji, że od przyszłego roku mają wprowadzić zmiany w egzaminach teoretycznych (3000 tajnych pytań egzaminacyjnych), szybko się zreflektowałem i dorobiłem wszystkie brakujące kat. Na chwilę obecną komplet pytań to ok +/- 1100 i są jawne....Mam wrażenie, że po zmianach zdawalność teoretycznego spadnie z 80 do 30%.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-08-10 09:16:43
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:j1t5db$5j6$1news.lublin.pl...
szybko się zreflektowałem i dorobiłem wszystkie brakujące kat. Na chwilę obecną komplet pytań to ok +/- 1100 i są jawne....

To, ze masz wszystkie potrzebne kategorie, nie znaczy, ze w przyszłości nie będziesz zdawał egzaminu.
Wystarczy, ze jednocześnie wyprzedzisz w nieodpowiednim miejscu przekraczając przy tym prędkość a całość zostanie zauważona przez wideorejestrator i prawie każde następne wykroczenie będzie skutkowało skierowaniem na egzamin...

ps. ja wiem-Ty (jak większość na PMS) nie popełniasz wykroczeń drogowych.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-08-10 11:05:05
Autor: bartez

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:j1tb8v$33$1inews.gazeta.pl...

[...]

A tam pierdolisz pan.

V.

Data: 2011-08-11 20:26:11
Autor: Kuba \(aka cita\)
Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !

Użytkownik "bartez" <bartezel@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4e4249c6$0$2500$65785112news.neostrada.pl...

A tam pierdolisz pan.

znaczy sie w którym miejscu?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-08-10 11:59:54
Autor: WOJO
Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieć, by jeździć bezpiecznie !
ps. ja wiem-Ty (jak większość na PMS) nie popełniasz wykroczeń drogowych.

Jak każdy popełniam, jedynie nie daję się złapać :)
A tak zupełnie poważnie, to nie mogę sobie pozwolić na utratę uprawnień także ze względów finansowych, więc j/w.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-08-10 22:00:36
Autor: jerzu
Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieæ, by je¼dziæ bezpiecznie !
On Wed, 10 Aug 2011 11:59:54 +0200, "WOJO"
<sorry@address.unknown.hehe> wrote:

A tak zupe³nie powa¿nie, to nie mogê sobie pozwoliæ na utratê uprawnieñ tak¿e ze wzglêdów finansowych, wiêc j/w.

Znam takich co te¿ tak mówili. I dzisiaj je¿d¿± komunikacj± zbiorow±.
Ewentualnie skuterkiem.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-10 22:20:55
Autor: WOJO
Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieæ, by je¼dziæ bezpiecznie !
Znam takich co te¿ tak mówili. I dzisiaj je¿d¿± komunikacj± zbiorow±.
Ewentualnie skuterkiem.
I jaki z tego wniosek, ¿e takich znasz oraz jakie to ma odniesienie do mojej skromnej osoby ?
WOJO

Data: 2011-08-10 22:48:48
Autor: jerzu
Egzamin na PJ - czyli co warto wiedzieæ, by je¼dziæ bezpiecznie !
On Wed, 10 Aug 2011 22:20:55 +0200, "WOJO"
<sorry@address.unknown.hehe> wrote:

I jaki z tego wniosek, ¿e takich znasz oraz jakie to ma odniesienie do mojej skromnej osoby ?

A musi mieæ jakie¶ odniesienie? --