Egzaminator nie usłyszał zarzutów

Data: 2018-08-26 01:19:30
Autor: J.F.
Egzaminator nie usłyszał zarzutów
Dnia Sat, 25 Aug 2018 23:48:31 +0200, Animka napisał(a):

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/wypadek-na-przejezdzie-kolejowym-podczas-egzaminu-na-prawo-jazdy-w-szaflarach-nie/980e6y5

W piątek prokuratura w Nowym Targu rozpoczęła śledztwo w sprawie spowodowania nieumyślnej katastrofy w ruchu lądowym. Egzaminator, Edward R. (62 l.) który zostawił Angelikę samą w aucie nie usłyszał zarzutów.

Na razie nie postawila.

Nie poszli mu na reke, nie postawili zarzutow, i jako swiadek musial
zeznawac prawde.

Ale co tu klamac, jak wszystko zarejestrowane.

P.S. A jakby sie nagralo "Idiotko - uciekaj z auta" ... czy to jest
mobbing ?

J.

Data: 2018-08-26 01:34:47
Autor: Animka
W dniu 2018-08-26 o 01:19, J.F. pisze:
[...]

Pewnie później nie uniknie odpowiedzialności.
Nie mogę sobie uzmysłowić dlaczego on ją na te tory wpakował i nawet apteczki ludziom nie chciał podać. Stał z boku i się tylko przyglądał. To jest nawet niewyobrażalne jaki może być człowiek.

--
animka

Data: 2018-08-26 13:16:17
Autor: Robert Tomasik
W dniu 26-08-18 o 01:34, Animka pisze:

Nie mogę sobie uzmysłowić dlaczego on ją na te tory wpakował i nawet apteczki ludziom nie chciał podać. Stał z boku i się tylko
przyglądał. To jest nawet niewyobrażalne jaki może być człowiek.

Spróbuję Ci uzmysłowić. Ten człowiek był w szoku i choć nie odniósł
obrażeń fizycznych, to był w szoku i wymagał niewiele mniejszej uwagi i
pomocy, niż ta kobieta siedząca w samochodzie, której zresztą z tego co
wiem apteka niewiele mogła pomóc akurat.

Data: 2018-08-26 14:09:17
Autor: Animka
[...]

Ludzie, którzy zobaczyli ten widok i pomagali pewnie byli w większym szoku.
Pan egzaminator jakieś kursy na pewno przechodził. Nie jest młody to doświadczenie jakieś powinien mieć oraz odporność na stress.

--
animka

Data: 2018-08-26 14:18:14
Autor: A. Filip
Animka <animka@to.nieja.wp.pl> pisze:
[...]

Stres takiej kategorii też?  Wierzyć w to nie musisz ale tej grupie
wyjaśnienia "trudne do obalenia w sądzie" są bardzo na miejscu.

--
A. Filip

Data: 2018-08-26 16:59:37
Autor: Animka
W dniu 2018-08-26 o 14:18, A. Filip pisze:
[...]

Kto może być instruktorem i egzaminatorem jazdy samochodami?
Psychicznie chory to raczej nie.

--
animka

Data: 2018-08-26 14:27:56
Autor: Robert Tomasik
W dniu 26-08-18 o 14:09, Animka pisze:
[...]

Poza maszynistą raczej wątpię, y to kto widział. To pustkowie.

Pan egzaminator jakieś kursy na pewno przechodził. Nie jest młody to
doświadczenie jakieś powinien mieć oraz odporność na stress.

Tak. Oczywiście. Kilka razy wpadał już pod pociąg :-D

Data: 2018-08-27 08:48:26
Autor: J.F.
Dnia Sun, 26 Aug 2018 14:27:56 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Pewnie tak - szybko uciekl :-)

J.

Data: 2018-08-29 08:11:06
Autor: Queequeg
Animka <animka@to.nieja.wp.pl> wrote:

Ludzie, którzy zobaczyli ten widok i pomagali pewnie byli w większym szoku.
Pan egzaminator jakieś kursy na pewno przechodził. Nie jest młody to doświadczenie jakieś powinien mieć oraz odporność na stress.

Ale nie miał. Różna jest odporność na stres różnych ludzi. Tak naprawdę nigdy nie przewidzisz, jak zachowasz się w danej sytuacji, dopóki się w niej nie znajdziesz.

Nie dotarło do niego, co się stało, i tyle.

Data: 2018-08-29 01:22:22
Autor: przemek.jedrzejczak
Egzaminator nie usłyszał zarzutów
-- Nie dotarło do niego, co się stało, i tyle.

tez odnosze takie wrazenie

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/18-latka-zginela-na-przejezdzie-kolejowym-egzaminator-nie-trafil-za-kratki/dll1jsx#slajd-3

Data: 2018-08-29 11:03:26
Autor: Animka
W dniu 2018-08-29 o 10:11, Queequeg pisze:
[...]

Skoro sam siebie ratował (wyskoczył z samochodu) to wiedział co się dzieje.

--
animka

Data: 2018-08-29 14:41:43
Autor: nie ma emaila
Egzaminator nie usłyszał zarzutów
w <pm5o0j$2dp$1@node1.news.atman.pl>, Animka <animka@to.nieja.wp.pl>
napisał(-a):

> [...]
> niej nie znajdziesz.

Skoro sam siebie ratował (wyskoczył z samochodu) to wiedział co się dzieje.

Połowa twoich odpowiedzi na czyjeś posty to są bzdury, bo nie rozumiesz o czym
pisze przedpiśca. A tutaj wymagasz, aby ktoś w kilka sekund podjął racjonalne
kroki. A Ty masz godziny i nie udaje się.

Data: 2018-08-29 05:56:18
Autor: przemek.jedrzejczak
Egzaminator nie usłyszał zarzutów
62-letni egzaminator zeznał również, że próbował pomóc 18-letniej kobiecie odpalić samochód. Tłumaczył, że wybiegł z pojazdu, bo chciał zepchnąć auto z torów. "Prokuratura sądzi natomiast, ze zanim to zrobił nie dał kobiecie jasnego polecenia, by sama też opuściła pojazd" - czytamy w "Gazecie Krakowskiej".

Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,23837312,wypadek-na-przejezdzie-w-szaflarach-sa-zeznania-egzaminatora.html#Z_MTstream

pewnie juz ogladali nagranie z wnetrza i ida na pewniaka

Data: 2018-08-30 12:55:26
Autor: Queequeg
Egzaminator nie usłyszał zarzutów
Animka <animka@to.nieja.wp.pl> wrote:

Nie dotarło do niego, co się stało, i tyle.

Skoro sam siebie ratował (wyskoczył z samochodu) to wiedział co się dzieje.

Może zareagował instynktownie. Nie wiązałbym jednego z drugim.

Data: 2018-09-03 20:11:34
Autor: Mateusz Bogusz
W dniu 29.08.2018 o 11:03, Animka pisze:
Skoro sam siebie ratował (wyskoczył z samochodu) to wiedział co się dzieje.

Ty to jakiś tendencyjny jesteś, jakby to Twoja córka tam siedziała.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-09-03 20:17:59
Autor: A. Filip
[...]

To może podasz wprost ile miał czasu na uratowanie nie tylko siebie i co
mógł oprócz tego zrobić?

--
A. Filip

Data: 2018-08-26 07:50:24
Autor: Shrek
W dniu 26.08.2018 o 01:19, J.F. pisze:

Na razie nie postawila.

Nie poszli mu na reke, nie postawili zarzutow, i jako swiadek musial
zeznawac prawde.

Jak mu potem postawią, to zeznania jako świadka przestają obowiązywać. Bardziej mnie zastanawia prokurator świnia, co nie poszedł na rękę kulsonom od Stachowiaka - takom świnię kolegom podłożyć...

Shrek

Data: 2018-08-26 13:27:34
Autor: A. Filip
Egzaminator nie
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Czyli pochwalasz praktykę "do oskarżonego przez świadka"?
Ja jej do kurwy nędzy nie potrafię pochwalać.

--
A. Filip

Data: 2018-08-26 14:28:39
Autor: Shrek
Egzaminator nie usłyszał zarzutów [do bycia skarżonym przez bycie świadkiem?]
W dniu 26.08.2018 o 13:27, A. Filip pisze:

Czyli pochwalasz praktykę "do oskarżonego przez świadka"?
Ja jej do kurwy nędzy nie potrafię pochwalać.

To inaczej - pochawalasz stawianie zarzutów dla dobra "zamieszanego"?

Rozumiem w takm razie, że krytukujesz niepostawienie od ręki zarzutów:

Matce dzieci co się w Darłówku utopiły, na wszelki wypadek wszystkim ratownikom, ojcu, co wyciagnął dzieciaka z płonącego samochodu, w końcu wcześniej go tam zostawił, instruktorowi z wątku i wielu innym?

Shrek

Data: 2018-08-26 14:35:57
Autor: A. Filip
Egzaminator nie
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Podobny "problem" pojawia się niby po raz pierwszy żeby z tego robić
(bez dodatkowych faktów poważny) zarzut prokuratorom a nie zarzut
tym co prawa w tym zakresie nie zmienili i nie zmieniają?
Samym prokuratorom jak nie są "znacząco+" przekonani o winie danego
człowieka ciężkawo się dziwić.

Systemowe rozwiązanie było i jest do dupy oraz może taki pozostać?

--
A. Filip

Data: 2018-08-26 14:59:52
Autor: Shrek
W dniu 26.08.2018 o 14:35, A. Filip pisze:

Podobny "problem" pojawia się niby po raz pierwszy żeby z tego robić
(bez dodatkowych faktów poważny) zarzut prokuratorom a nie zarzut
tym co prawa w tym zakresie nie zmienili i nie zmieniają?

Problem pojawia się co chwilę, tylko tłumaczenie że to "dobra zamieszanych" jest z dupy wzięte. No bo jak wytłumaczyć, że w zasadzie nigdy nie działają dla dobra kolegów mundurowych i wkombinują jak tylko mogą, żeby im zarzutów nie postawić - z bardziej oczywistych Stachowiak, nagranie z tortur, protokół z sekcji 81 punktów obrażeń i brak uprawdopodobnienia przyczynienia się do śmierci, a z drugiej ponoć "systemowe" stawianie zarzutów rodzicom "dla ich dobra"?

Systemowe rozwiązanie było i jest do dupy oraz może taki pozostać?

Rozwiązanie systemowe jest taki, że zeznania świadka jak mu się postawi zarzuty uznaje się za niebyłe. IMHO lepsze byłoby o odmowie zeznań z powodu potencjalnego obiążenia siebie. Tłumaczenie, że stawia sie świadkom zarzuty z dupy dla ich dobra jest... wyjątkowo słabe.

Shrek

Data: 2018-08-26 15:13:41
Autor: Robert Tomasik
Egzaminator nie usłyszał zarzutów [do bycia skarżonym przez bycie świadkiem?]
W dniu 26-08-18 o 14:59, Shrek pisze:

IMHO lepsze byłoby o odmowie zeznań z powodu potencjalnego obciążenia
siebie.

W poprzednik kpk było i jest nadal.

Data: 2018-08-26 15:20:09
Autor: Shrek
[...]

Na pewno jest w przypadku świadka? Więc w czym problem?

Shrek

Data: 2018-08-26 16:01:49
Autor: Robert Tomasik
W dniu 26-08-18 o 15:20, Shrek pisze:

IMHO lepsze byłoby o odmowie zeznań z powodu potencjalnego obciążenia
siebie.
W poprzednik kpk było i jest nadal.
Na pewno jest w przypadku świadka? Więc w czym problem?

Nie zrozumiałeś zeszłym razem, to i teraz marna szansa, byś pojął.
Świadek nie jest stroną postępowania i ne ma wynikających z tego praw.

Data: 2018-08-26 18:25:18
Autor: Shrek
Egzaminator nie usłyszał zarzutów [do bycia skarżonym przez bycie świadkiem?]

Nie zrozumiałeś zeszłym razem, to i teraz marna szansa, byś pojął.
Świadek nie jest stroną postępowania i ne ma wynikających z tego praw.

Rzeczywiście 183. Więc nie widzę problemu, żeby słuchać potencjalnych podejrzanych jako świadków (dopóki są _potencjalnymi_) i nie widzę uzasadnienia dla "iścia na rękę" przez stawianie zarzutów z dupy.

Shrek

Data: 2018-08-26 15:21:59
Autor: A. Filip
Egzaminator nie
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
W dniu 26-08-18 o 14:59, Shrek pisze:

IMHO lepsze byłoby o odmowie zeznań z powodu potencjalnego obciążenia
siebie.

W poprzednik kpk było i jest nadal.

Czy _według ciebie_ rozwiązuje jak dla mnie "systemowy problem"?
[ Czy ograniczałeś się wyłącznie do skorygowania opisu stanu prawnego?]

W idealnym świecie policja i prokuratorzy obywaliby się bez
"sztuczek (proceduralnych)".  W realnym świecie lepiej by się
obywali bez kłujących po oczach "sztuczek (proceduralnych)".

--
A. Filip

Data: 2018-08-27 08:54:48
Autor: J.F.
Dnia Sun, 26 Aug 2018 13:27:34 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
[...]

Raczej sie nabijam.

Ja jej do kurwy nędzy nie potrafię pochwalać.

No ale w tej sytuacji ... maja od razu wszystkich oskarzac, przed
wysluchaniem co sie stalo ?

Czy popatrzec ... prosze opowiedziec co sia stalo, ale najpierw niech
pan zadzwoni do adwokata, bo moze pana oskarzymy.

J.

Egzaminator nie usłyszał zarzutów