Egzaminy, jeśli się odbędą, zostaną u

Data: 2019-04-10 20:57:02
Autor: Lord Donald
Egzaminy, jeśli się odbędą, zostaną u
Egzaminy, jeśli się odbędą, zostaną unieważnione? Broniarz powołuje się na wątpliwości Bodnara

- Nie zawiesimy strajków na czas egzaminów - zapowiedział wczoraj w Polsat News Sławomir Broniarz, szef Związku Nauczycielstwa Polskiego. Dziś zapytany o ewentualne zakłócenia w przebiegu egzaminów gimnazjalnych, które rozpoczynają się już jutro stwierdził jak gdyby nigdy nic: ,,Za przebieg i organizację egzaminów jest odpowiedzialna Centralna Komisja Egzaminacyjna".

https://niezalezna.pl/266783-egzaminy-jesli-sie-odbeda-zostana-uniewaznione-broniarz-powoluje-sie-na-watpliwosci-bodnara

Data: 2019-04-11 09:27:10
Autor: Pajdak
komuch ośliniony "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q8le9s$1fqr$3gioia.aioe.org...
Egzaminy, jeśli się odbędą, zostaną unieważnione? Broniarz powołuje się na wątpliwości Bodnara

Kto podpisze się na protokole z egzaminów?
Leśnik, kominiarz czy strażak? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-11 11:47:28
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> napisał(-a):

> [...]
> Egzaminy, jeśli się odbędą, zostaną unieważnione? Broniarz powołuje się na > wątpliwości Bodnara

Kto podpisze się na protokole z egzaminów?

ciekawe będzie jak jakieś dziecko nie zda, rodzic się wkurwi i podważy
legalność egzaminu bo zasiadał jakiś niezatrudniony rodzic

no cóż socjalizm to ustrój który dzielnie walczy z własnymi problemami :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-11 18:56:01
Autor: Lord Donald
W dniu 11.04.2019 o 09:27, Pajdak pisze:
[...]

Widzisz srajdaczku, w brew temu co ci tam fryce o Polakach nadają w tym twoim TVN, Polacy to wykształcony naród, nauczyciel podstawowy to nie najwyższe wyróżnienie zawodowe. Dodatek pedagogiczny posiada wielu i to takich nawet ze stopniem profesora, co spokojnie może zaopiniować protokół egzaminu lub nawet promować ucznia, ci co uczą w szkołach podstawowych mają jednak bardzo niskie kwalifikacje, zawsze może być jedynie lepiej, profesura dostanie lepszą fuchę, dzieci dzięki temu zostaną ocenieni przez prawdziwych fachowców. Podstawowe to nie wyższa uczelnia aby brakowało specjalistów posiadających wiedzę podstawową. Jeszcze nie dawno u większości nauczycieli podstawowych matura była unikatem, teraz część z nich nawet na wyższe się nie dostała, a dorabiali pedagogiczne po szkole policealnej, to panda trepów uprzywilejowana jeszcze przez upadający rząd PRL, teraz wydaje im się że nie muszą nic z siebie dawać a jedynie im się należy, po prostu czas z nimi zrobić porządek i odbudować szkolnictwo, abyśmy przestali produkować takich debili jak ty jako tanią siłę roboczą na zachód.

Data: 2019-04-12 07:38:07
Autor: Pajdak
komuch zawszony  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q8nrj0$jib$1gioia.aioe.org...
W dniu 11.04.2019 o 09:27, Pajdak pisze:

Kto podpisze się na protokole z egzaminów?
Leśnik, kominiarz czy strażak? ;-)))

Widzisz srajdaczku,

Bez piszczot ciotka!

w brew

Co "w brew"? Ktos komuś przywalił?;-)))

temu co ci tam fryce o Polakach nadają w tym twoim TVN,

Nie mów, ci z PiS którzy skamlą by wystąpić w TVN to "fryce"? Aj waj!

Polacy to wykształcony naród,

Oprócz PRL-owskich niedouków mający problemy z ortografią! ;-)))

nauczyciel podstawowy to nie najwyższe wyróżnienie zawodowe.

Idż z tym do u2, on robił "karyjere" w PRL jako belfer.

Dodatek pedagogiczny posiada wielu i to  takich nawet ze stopniem profesora, co spokojnie może zaopiniować protokół egzaminu lub nawet promować ucznia,

Leśnik czy strażak też? ;-)))

ci co uczą w szkołach podstawowych mają jednak
bardzo niskie kwalifikacje,

Ty jesteś najlepszym przykładem takiego niedouka. ;-))

zawsze może być jedynie lepiej, profesura dostanie lepszą fuchę,

Fuchę? Intersujące.

dzieci dzięki temu zostaną ocenieni przez prawdziwych fachowców.

O tak! Leśnik i strażak to są prawdziwi fachowcy! ;-)))

Podstawowe to nie wyższa uczelnia aby brakowało specjalistów posiadających wiedzę podstawową.

Np. w zasadach polskiej pisowni?  ;-)))

Jeszcze nie dawno u większości nauczycieli podstawowych matura była unikatem,

Chyba za twoich czasów! Mamuty wtedy jeszcze żyły?;-)))

teraz część z nich nawet na wyższe się nie dostała,

Idź z tym problemem do u2.

a dorabiali pedagogiczne po szkole policealnej,

Jakieś kursa, tak? Np. takie jak miał J.Kaczyński w Klarysewie?

to panda trepów

Trep to stary takie cos jak ty, tak? ;-))

uprzywilejowana jeszcze przez upadający rząd PRL,

Dziadek, nie mów, że w szkołach ucza jeszcze leśne dziadki z PRL.

teraz wydaje im się że nie muszą nic z siebie dawać a jedynie im się należy,

Masz na myśli strajkujących? Tylko ich?

po prostu czas z nimi zrobić porządek

Kulka w łeb czy dół z wapnem ty UB-ecki skur...synu!?

i odbudować szkolnictwo,

W PRL-owskim stylu? ;-)))

abyśmy przestali produkować takich debili jak ty

Dziadek, podstawowy problem z tobą jest taki że jesteś PSYCHOLEM,
ubocznym produktem PRL-owsko-UB-eckiej edukacji..

jako tanią siłę roboczą na zachód.

I ty się dziadzia zdziwisz, polscy fachowcy tu w UK są bardzo cenieni i dobrze zarabiają.

--
Pajdak

Data: 2019-04-12 21:07:17
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Widzisz srajdaczku, w brew temu co ci tam fryce o Polakach nadają w tym twoim TVN, Polacy to wykształcony naród, nauczyciel podstawowy to nie

to ty dildo oglądasz tvn?
daj spokój, za trudne dla ciebie
czytaj wpolityce-pl i insze szambo :DDDD