Egzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne

Data: 2009-08-03 22:51:07
Autor: Edel
Egzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne
To istotnie smutne - normalne panstwa nie dopuszczaja do decyzji dyletantow i nie pozwoliloby (raczej) swoim organom scigania na to - co dzieje sie w Polsce. Jesli nie zostal wobec Ciebie wydany zakaz opuszczania kraju (RP) to ( z calym szacunkiem - spierdalaj..) zanim nie przeczytasz w gazetach, ze o 6.00 zostal wyprowadzony ktos z Twojej rodziny. W Polsce przywileje ma tylko Watykan.. a Polacy - ci tam i w kraju.. kogo to obchodzi??

Pzdr
Edel

Data: 2009-08-04 12:45:05
Autor: Andrzej
[...]

Jeszcze niedawno uważałem takie poglądy za oszołomstwo. Przekonuję się jednak,
że jest w tym bardzo dużo prawdy. Kiedy znajomemu lokalna sitwa wykończyła firmę
myślałem, że po prostu mu się nie powiodło i gdzieś jest jego wina. Szybko
zmieniłem zdanie. Ubekistan wiecznie żywy.

Przykre jest, że na wyspach wielu Polaków próbuje odtwarzać takie dziwne krajowe
zależności quasi-feudalne.

pzdr

--

Egzekucja, przywrócenie terminu złożenia sprzeciwu, powództwo przeciwegzekucyjne