Eh ten citek

Data: 2021-04-20 22:20:12
Autor: ToMasz
Eh ten citek
W dniu 22.03.2021 o 14:16, Michal Jankowski pisze:
Ledwie mi przysłał nową kartę na 5 lat, to już wypowiada. Co to za nowe obyczaje? Żaden bank mi jeszcze niczego nie wypowiadał...

Coś o tej nowej karcie powiecie? Warto się kłócić, żeby bezpłatną dali?

   MJ
przyłącze się do pytania.
mam KK city, bez opłat i za każdym razem gdy chcę ją zamknąć oferują mi 10% zwrotu za obrót maks 100zł/4m-c
dobre czasy minęły? Cieszyć się ze jest w 100% darmowa i nie zamykać?

Pozdrawiam
ToMasz

Data: 2021-04-21 00:43:08
Autor: Dawid Rutkowski
Eh ten citek
wtorek, 20 kwietnia 2021 o 22:20:15 UTC+2 ToMasz napisał(a):
> [...]
przyłącze się do pytania. mam KK city, bez opłat i za każdym razem gdy chcę ją zamknąć oferują mi 10% zwrotu za obrót maks 100zł/4m-c dobre czasy minęły? Cieszyć się ze jest w 100% darmowa i nie zamykać?

Skoro zamykasz to znaczy, że ta KK nie jest Ci potrzebna, nie mówiąc o "niezbędności".
Więc na Twoim miejscu bawiłbym się dalej.
Wypowiedzenie i tak trwa miesiąc, dzwonią zwykle po dwóch tygodniach.
A skoro możesz cofnąć wypowiedzenie, gdy oferują nagrodę, to powinieneś móc też je cofnąć, gdy oferty nie będzie.
No chyba że jest tak, że do cofnięcia wypowiedzenia potrzebna jest wola obu stron - czyli nie tylko klient musi chcieć je cofnąć, lecz również bank się musi na to cofnięcie zgodzić - ale w to wątpię.
Tak że jeśli nie zadzwonią po trzech tygodniach to wypowiedzenie możesz sam cofnąć - darmowa karta to dobra rzecz, choć w sumie w citku darmowa kredytówka jest wciąż w standardowej ofercie.
Ale darmowa karta z moneybackiem jest jeszcze lepsza ;>

Data: 2021-04-21 22:16:15
Autor: ToMasz
Eh ten citek
A skoro możesz cofnąć wypowiedzenie, gdy oferują nagrodę, to powinieneś móc też je cofnąć, gdy oferty nie będzie.Dzięki

ToMasz

Eh ten citek