Ehh te oryginalne przebiegi :-)

Data: 2011-07-07 22:23:29
Autor: MS
Ehh te oryginalne przebiegi :-)
http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

Data: 2011-07-07 22:30:52
Autor: Grejon
Ehh te oryginalne przebiegi :-)
W dniu 2011-07-07 22:23, MS pisze:

http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

Ech... to wklejanie linków z allegro do skracaczy.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-07 22:42:04
Autor: MS
W dniu 2011-07-07 22:30, Grejon pisze:
W dniu 2011-07-07 22:23, MS pisze:

http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

Ech... to wklejanie linków z allegro do skracaczy.

Chciałem być delikatny :-)

Data: 2011-07-08 02:19:00
Autor: Gil

"Grejon" <grejon83@gmail.com> wrote in message news:iv551t$a1a$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-07 22:23, MS pisze:

http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

E tam. Mój tesć sprzedaje 12 letnie Tico z autentycznym przebiegiem 52 tys. km
Jakby to był Matiz to sam bym odkupił za parę flaszek ale Tico to trochę strach jeĽdzić.

Data: 2011-07-07 23:42:13
Autor: grzech
Ehh te oryginalne przebiegi :-)
E tam. M j tes sprzedaje 12 letnie Tico z autentycznym przebiegiem 52 tys..
km

Mam w garażu cieniaska też wiekowego z mniejszym - oryginalnym -
przebiegiem i gdybym chciał sprzedać to musiał bym chyba
"dokręcić" licznik :)

Data: 2011-07-08 07:38:13
Autor: Pietia
grzech <zulusik25@gmail.com> napisał(a):
> E tam. M j tes sprzedaje 12 letnie Tico z autentycznym przebiegiem 52
tys=
..
> km

Mam w gara=BFu cieniaska te=BF wiekowego z mniejszym - oryginalnym -
przebiegiem i gdybym chcia=B3 sprzeda=E6 to musia=B3 bym chyba
"dokr=EAci=E6" licznik :)

Ja mam takie, co ma najechane 78 tys w 9 lat - a jeszcze w marcu jak kupiłem miala 73 tys. Też pewnie nikt nie uwierzy w razie sprzedaży. Za dużo Ľle, za mało podejrzane ;)

Na szczescie on nowo¶ci w ASO wszystko.

Data: 2011-07-08 19:12:21
Autor: RadekNet
W dniu 08.07.2011 09:38, Pietia pisze:
[...]

Ja mam Fiata Regate 84' ze 135 tys km oryginalnego przebiegu ... a z drugiej strony Volvo 760, ktory ma 450 tys km na liczniku i jestem prawie pewien, ze krecony ;)

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2011-07-08 17:30:12
Autor: Wojciech Wrodarczyk
W dniu 2011-07-08 02:19, Gil pisze:

[...]

Daj mi namiar na te¶cia
kupię od niego

Data: 2011-07-07 22:32:05
Autor: Pietia
MS wrote:

http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

A co z nim nie tak?

Data: 2011-07-07 22:39:41
Autor: bratPit
Ehh te oryginalne przebiegi :-)
http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

A co z nim nie tak?

przebieg podany w aukcji jest nieco inny niż ten którego można się dopatrzeć na foto wnętrza,

brat

Data: 2011-07-07 22:52:11
Autor: Pietia
bratPit wrote:

> A co z nim nie tak?

przebieg podany w aukcji jest nieco inny niż ten którego można się dopatrzeć na foto wnętrza,

Aż tak się nie wgłębiałem. Pewnie wytłumaczy, ze stare fotki ;)

Data: 2011-07-08 08:08:01
Autor: Albercik
W dniu 07.07.2011 22:52, Pietia pisze:
bratPit wrote:

[...]

ee raczej w drug± stronę, kole¶ ma zdjęcia z przyszło¶ci.

Data: 2011-07-08 01:35:33
Autor: Staszek Sosenko

Użytkownik "MS" <erwp@o2.pl> napisał w wiadomości news:iv54k1$ppd$1inews.gazeta.pl...
http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

Nie żebym usprawiedliwał, ale... Jak nosiłem się z zamiarem sprzedaży Audi (80 B3), przebieg dobijał do 300kkm (bodaj 289kkm miał, jak poszedł do handlarza). Rozważałem wtedy ewentualne "zbicie" stanu licznika o kilka kkm - byleby z przodu była "2". Taka odpowiedź na wygórowane wymagania polskiego nabywcy. Koniec końców nie było takiej potrzeby, ale już sobie wyobrażam skwaszoną minę zdegustowanego oglądacza-specjalisty, mówiącego: "Paaaaaanie, czysta tysięcy - to silnik się już kończy w tym aucie"

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-KrĂłlewskie Miasto KrakĂłw ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-07-08 09:06:55
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Staszek Sosenko" <szukaj@w.sigu.pl> napisał w wiadomości news:iv5fsk$84k$1news.onet.pl...

[...]

eee tam,. przecieĹĽ nie cofnÄ…Ĺ‚ licznika o 6 tys ...

Zrobił nowe fotki i wystawił ogłoszenie ponownie.
Tragedia normalnie ...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-08 10:29:51
Autor: Marek P.
[...]
licznika o kilka kkm - byleby z przodu była "2". Taka odpowiedĽ na
wygórowane wymagania polskiego nabywcy. Koniec końców nie było takiej
potrzeby, ale już sobie wyobrażam skwaszon± minę zdegustowanego
ogl±dacza-specjalisty, mówi±cego: "Paaaaaanie, czysta tysięcy - to
silnik się już kończy w tym aucie"

A cena była adekwatna do tycj 300 tys?
Ja teraz szukam samochodu i zawsze kupowałem z przebiegiem powyżej 200tys. Tyle że ich cena wcale nie jest mniejsza od tych ze 100-150 tys.

Data: 2011-07-11 07:05:48
Autor: Silver
Ehh te oryginalne przebiegi :-)
Rozważałem wtedy ewentualne "zbicie" stanu licznika o kilka kkm - byleby z przodu była "2". Taka odpowiedĽ na wygórowane wymagania polskiego nabywcy.

Raczej próba oszustwa - nazywajmy rzeczy po imieniu.

Data: 2011-07-08 09:05:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
Ehh te oryginalne przebiegi :-)

Użytkownik "MS" <erwp@o2.pl> napisał w wiadomości news:iv54k1$ppd$1inews.gazeta.pl...
http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

Ĺ‚o matko, znĂłw sie ktoĹ› podnieca niczym.

Wystawił ogłoszenie, samochód sie nie sprzedał. Zrobił inne zdjęcia, wystawił ponownie i zapomniał zmnienić opis. Straszna tragedia normalnie, zwlaszcza, ze większość ludzi i tak zaokrągla przebieg do jakiś okrągłych liczb...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-08 10:25:00
Autor: Rychu
[...]

Ciekawe... przez 10 lat robił 14kkm/rok, a teraz pomiędzy jedną aukcją
a drugą zrobił 60 kkm... daj mi namiar do siebie, to jak będę sprzedawał
auto to siÄ™ odezwÄ™ ;)

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-07-08 08:43:02
Autor: AZ
On 2011-07-08, Rychu <ryszard@activTRZY.pl> wrote:

Ciekawe... przez 10 lat robił 14kkm/rok, a teraz pomiędzy jedną aukcją
a drugą zrobił 60 kkm... daj mi namiar do siebie, to jak będę sprzedawał
auto to siÄ™ odezwÄ™ ;)

Nie 60 kkm a 8kkm (198460 vs 206488).

--
Artur

Data: 2011-07-08 11:55:14
Autor: Rychu
W dniu 2011-07-08 10:43, AZ pisze:
Nie 60 kkm a 8kkm (198460 vs 206488).

Na co ślepemu oczy... ;) ze 140KM zrobiło mi się 140kkm.
Chyba aż tak się zasugerowałem. No to przyznam szczerze,
że faktycznie śmiech. Pamiętam jak sprzedawałem BMkę,
to trwało to pół roku i z 29kkm zrobiło się 34kkm,
z pozostałych 2 miesięcy gwarancji, zrobił się rok i 8 miesięcy.
Co ciekawe ze stanu bardzo dobrego, zrobił się stan idealny. ;)
Zmiany w aukcjach faktycznie były upierdliwe, parę razy nie zmieniałem.
Koleś w Olsztynie mi zwrócił uwagę, że miało być 30 kkm, a jest 32.
To mu powiedziałem, że byłem w międzyczasie tym autem we Wrocławiu
i Gdańsku przez dwa dni i nie miałem kiedy opisu zmienić. To się tylko
uśmiechnął.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)