Ehh te oryginalne przebiegi :-)

Data: 2011-07-07 22:30:52
Autor: Grejon
Ehh te oryginalne przebiegi :-)
W dniu 2011-07-07 22:23, MS pisze:

http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

Ech... to wklejanie linków z allegro do skracaczy.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-07 22:42:04
Autor: MS
W dniu 2011-07-07 22:30, Grejon pisze:
W dniu 2011-07-07 22:23, MS pisze:

http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

Ech... to wklejanie linków z allegro do skracaczy.

Chciałem być delikatny :-)

Data: 2011-07-08 02:19:00
Autor: Gil

"Grejon" <grejon83@gmail.com> wrote in message news:iv551t$a1a$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-07 22:23, MS pisze:

http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

E tam. Mój tesć sprzedaje 12 letnie Tico z autentycznym przebiegiem 52 tys. km
Jakby to był Matiz to sam bym odkupił za parę flaszek ale Tico to trochę strach jeździć.

Data: 2011-07-07 23:42:13
Autor: grzech
Ehh te oryginalne przebiegi :-)
E tam. M j tes sprzedaje 12 letnie Tico z autentycznym przebiegiem 52 tys..
km

Mam w garażu cieniaska też wiekowego z mniejszym - oryginalnym -
przebiegiem i gdybym chciał sprzedać to musiał bym chyba
"dokręcić" licznik :)

Data: 2011-07-08 07:38:13
Autor: Pietia
grzech <zulusik25@gmail.com> napisał(a):
> E tam. M j tes sprzedaje 12 letnie Tico z autentycznym przebiegiem 52
tys=
..
> km

Mam w gara=BFu cieniaska te=BF wiekowego z mniejszym - oryginalnym -
przebiegiem i gdybym chcia=B3 sprzeda=E6 to musia=B3 bym chyba
"dokr=EAci=E6" licznik :)

Ja mam takie, co ma najechane 78 tys w 9 lat - a jeszcze w marcu jak kupiłem miala 73 tys. Też pewnie nikt nie uwierzy w razie sprzedaży. Za dużo źle, za mało podejrzane ;)

Na szczescie on nowości w ASO wszystko.

Data: 2011-07-08 19:12:21
Autor: RadekNet
W dniu 08.07.2011 09:38, Pietia pisze:
[...]

Ja mam Fiata Regate 84' ze 135 tys km oryginalnego przebiegu ... a z drugiej strony Volvo 760, ktory ma 450 tys km na liczniku i jestem prawie pewien, ze krecony ;)

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

[...]