Ehh te oryginalne przebiegi :-)

Data: 2011-07-08 01:35:33
Autor: Staszek Sosenko
Ehh te oryginalne przebiegi :-)

Użytkownik "MS" <erwp@o2.pl> napisał w wiadomości news:iv54k1$ppd$1inews.gazeta.pl...
http://ujeb.pl?tOKJ7KTOdo

z drugiej strony to tylko kilka kkm.

Nie żebym usprawiedliwał, ale... Jak nosiłem się z zamiarem sprzedaży Audi (80 B3), przebieg dobijał do 300kkm (bodaj 289kkm miał, jak poszedł do handlarza). Rozważałem wtedy ewentualne "zbicie" stanu licznika o kilka kkm - byleby z przodu była "2". Taka odpowiedź na wygórowane wymagania polskiego nabywcy. Koniec końców nie było takiej potrzeby, ale już sobie wyobrażam skwaszoną minę zdegustowanego oglądacza-specjalisty, mówiącego: "Paaaaaanie, czysta tysięcy - to silnik się już kończy w tym aucie"

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-07-08 09:06:55
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Staszek Sosenko" <szukaj@w.sigu.pl> napisał w wiadomości news:iv5fsk$84k$1news.onet.pl...

[...]

eee tam,. przecież nie cofnął licznika o 6 tys ...

Zrobił nowe fotki i wystawił ogłoszenie ponownie.
Tragedia normalnie ...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-08 10:29:51
Autor: Marek P.
Ehh te oryginalne przebiegi :-)
Nie ¿ebym usprawiedliwa³, ale... Jak nosi³em siê z zamiarem sprzeda¿y
Audi (80 B3), przebieg dobija³ do 300kkm (bodaj 289kkm mia³, jak
poszed³ do handlarza). Rozwa¿a³em wtedy ewentualne "zbicie" stanu
licznika o kilka kkm - byleby z przodu by³a "2". Taka odpowied¼ na
wygórowane wymagania polskiego nabywcy. Koniec koñców nie by³o takiej
potrzeby, ale ju¿ sobie wyobra¿am skwaszon± minê zdegustowanego
ogl±dacza-specjalisty, mówi±cego: "Paaaaaanie, czysta tysiêcy - to
silnik siê ju¿ koñczy w tym aucie"

A cena by³a adekwatna do tycj 300 tys?
Ja teraz szukam samochodu i zawsze kupowa³em z przebiegiem powy¿ej 200tys. Tyle ¿e ich cena wcale nie jest mniejsza od tych ze 100-150 tys.

Data: 2011-07-11 07:05:48
Autor: Silver
Ehh te oryginalne przebiegi :-)
Rozwa¿a³em wtedy ewentualne "zbicie" stanu licznika o kilka kkm - byleby z przodu by³a "2". Taka odpowied¼ na wygórowane wymagania polskiego nabywcy.

Raczej próba oszustwa - nazywajmy rzeczy po imieniu.

Ehh te oryginalne przebiegi :-)