Ehhh, 700zł i 10pkt ;(

Data: 2010-01-17 20:46:48
Autor: Jan-xx
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
91/70.
Wszystko nagrane na video, żadnego tłumaczenia, ulgi. Weźmie mnie ktoś
pocieszy bo smutny jestem ;/

Hehe - niezly masochizm, zeby na grupach szukac pocieszenia :) . Mandat drogowy to poprostu dodatkowy podatek - wiekszosc musi czasem zaplacic i tyle. Tym razem trafilo na Ciebie.

--
Jan-xx

Data: 2010-01-17 20:53:47
Autor: Waldek Godel
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
Dnia Sun, 17 Jan 2010 20:46:48 -0000, Jan-xx napisał(a):

Hehe - niezly masochizm, zeby na grupach szukac pocieszenia :) . Mandat

ależ oczywiście że to pocieszenie, że może napisać. A mógł tir w poprzek jechać...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-17 22:33:15
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
ależ oczywiście że to pocieszenie, że może napisać.
A mógł tir w poprzek jechać...

Mnie ostatnio na moim zielonym w poprzek tramwaj przejechal.
To jest zgroza...

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-01-18 06:29:59
Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
Adam 'Adak' Kępiński pisze:

Mnie ostatnio na moim zielonym w poprzek tramwaj przejechal.
To jest zgroza...

Jadac driftem wyjechal zza zakretu nagle ;)

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 791 486 557 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Data: 2010-01-18 20:16:05
Autor: neelix
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hivvok$cvh$1news.onet.pl...
ależ oczywiście że to pocieszenie, że może napisać.
A mógł tir w poprzek jechać...

Mnie ostatnio na moim zielonym w poprzek tramwaj przejechal.
To jest zgroza...

Niestety to się zdarza. Trzeba patrzeć czy nie jedzie.
neelix

Data: 2010-01-19 13:20:28
Autor: Massai
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
Adam 'Adak' Kępiński wrote:

> ależ oczywiście że to pocieszenie, że może napisać.
> A mógł tir w poprzek jechać...

Mnie ostatnio na moim zielonym w poprzek tramwaj przejechal.
To jest zgroza...

Pewnie na jego zielonym na środku stanął na torach jakiś baran...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-02-06 16:58:40
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
Pewnie na jego zielonym na środku stanął na torach jakiś baran...

Tylko ze jak baran walnie tramwaj, to pol biedy, ale jak tramwaj walnie barana - to z reguly nie ma juz co zbierac.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-01-17 23:48:30
Autor: eManitou
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(

Użytkownik "Jan-xx" <jan-xx@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hivsvv$2pm$1@inews.gazeta.pl...

Hehe - niezly masochizm, zeby na grupach szukac pocieszenia :) . Mandat drogowy to poprostu dodatkowy podatek - wiekszosc musi czasem zaplacic i tyle. Tym razem trafilo na Ciebie.

W tym wypadku to raczej koszt edukacji (niewielki w sumie) jaką mam nadzieję z przygody wyniesie wątkotwórca. Jeśli nie wyniesie to życzę jak najszybszego uzbierania 24 oczek.

Data: 2010-01-18 00:29:44
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
W dniu 2010-01-17 23:48, eManitou pisze:
W tym wypadku to raczej koszt edukacji (niewielki w sumie) jaką mam
nadzieję z przygody wyniesie wątkotwórca. Jeśli nie wyniesie to życzę
jak najszybszego uzbierania 24 oczek.
Oby zdążył...

--
                      Wojciech Smagowicz