Ehhh, 700zł i 10pkt ;(

Data: 2010-01-17 23:30:22
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(

Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomości news:3a028dfc-49fe-4e9d-8aaf-

500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
91/70.
Wszystko nagrane na video, żadnego tłumaczenia, ulgi. Weźmie mnie ktoś
pocieszy bo smutny jestem ;/

To ciesz się, że nic się nie przytrafiło.
Ostatnio byłem świadkiem jak młody człowiek jadący za mną o mało nie zabił na przejściu kobieciny, która dość wolnym krokiem przechodziła po pasach. Stałem na lewym pasie przed przejściem i czekałem, aż ona przejdzie. On natomiast jechał moim pasem po czym postanowił mnie ominąć, nie zwracając uwagi dlaczego stoję. Nie raczył nawet zwolnić tylko gnał przynajmniej z 60km/h.
Niestety nie byłem w stanie zrobić nic innego jak tylko nacisnąć klakson, ale chyba tylko dzięki temu ona zwróciła uwagę i spojrzała się na nadjeżdżający samochód co zmobilizowało ją do ucieczki. Kierowca zatrzymał się 3-4m za pasami, ledwo unikając uderzenia w kobietę.
Wcześniej widziałem go w lusterku jak robi typowo dresiarski slalom pomiędzy innymi samochodami. Po tym wydarzeniu jechał już dalej bardzo spokojnie.

Data: 2010-01-17 22:46:07
Autor: to
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
Jacek \"Plumpi\" wrote:

[...]

Ten gość zachował się jak idiota, tylko jaki związek mają te dwie sytuacje, bo ja nie widzę żadnego?

--
cokolwiek

Data: 2010-01-18 08:29:12
Autor: Budzik
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
Osobnik posiadający mail to@abc.xyz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

tzw zwiazek prasowy.
Teoretycznie żaden, ale jak drastycznie wygląda zestawienie....

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2010-01-17 23:48:49
Autor: Borys Pogoreło
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
Dnia Sun, 17 Jan 2010 23:30:22 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

[...]

 Wcale nie trzeba być dresem, by w takiej sytuacji zdjąć człowieka...

 Jakieś dwa miesiące temu miałem bardzo podobną sytuację. We Wrocławiu są
światła na dwupasmówce, gdzie najpierw zapala się zielone na prawym pasie
(przy Moście Grunwaldzkim) by wypuścić tramwaj. Jadę jako pierwszy, na
lewym pasie w oddali stoi sobie auto. Znam te światła na pamięć, zwalniam
do ~30km/h, światła się zmieniają gdy jestem kilkadziesiąt metrów od nich,
więc gazu.

 I w tym momencie kątem oka widzę sylwetkę, która się odłacza od
czekających przy przejściu po lewej stronie i wpada na pasy. Jakiś debil
stwierdził, że zdąży przebiec - nie spojrzał dalej niż na stojące najbliżej
auto. Na szczęście Alfa ma dobre hamulce... koniec hamowania 20-30 cm dalej
i gość by zbierał nogi z ulicy.

 Ktoś tu kiedyś pisał "jeśli był czas na trąbienie to nie było jeszcze
niebezpiecznie" - dopiero w tamtym momencie to zrozumiałem.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-01-18 22:47:38
Autor: Rafał Grzelak
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
Dnia Sun, 17 Jan 2010 23:48:49 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

[...]

[...]

To co? Oficjalnie przyznajesz, ze we wrocku sygnalizacje macie z ciemnej
dupy?
:]

A jesli idzie o przechodzenie przez dwupasmowe ulice bez swiatel -
oczywiscie brak uwagi kierowcow nie jest pocieszajacy, ale ja osobiscie
uwazam, ze jako pieszy widze wiecej i to generalnie w moim interesie jest
nie dac sie zabic. Jak juz ktos mi sie zatrzyma na prawym pasie to wchodze
przed niego i jesli widze, ze na kolenym pasie maruden nie zwolnil, to
stoje przed maska tego zatrzymanego.
Proste. Wystarczy wyjac oczy z dupy na czas przechodzenia przez ulice.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-01-19 00:30:24
Autor: Borys Pogoreło
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
Dnia Mon, 18 Jan 2010 22:47:38 +0100, Rafał Grzelak napisał(a):

To co? Oficjalnie przyznajesz, ze we wrocku sygnalizacje macie z ciemnej
dupy?
:]

 Ty patrz lepiej na znaki ;)

Proste. Wystarczy wyjac oczy z dupy na czas przechodzenia przez ulice.

 Jak widać niektórzy pozbawili się instynktu samozachowawczego.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-01-19 20:02:57
Autor: Rafał Grzelak
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
Dnia Tue, 19 Jan 2010 00:30:24 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

[...]

To nie kradnijcie ich ;]

Proste. Wystarczy wyjac oczy z dupy na czas przechodzenia przez ulice.

 Jak widać niektórzy pozbawili się instynktu samozachowawczego.

To przez swiatla. Robia coraz wiecej przejsc ze swiatlami i ludzie
przestaja myslec. --
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-01-19 10:46:43
Autor: Eli
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
Użytkownik "Rafał Grzelak" <aa@aa.aa> napisał w wiadomości news:lixilvlws06f$.dlg40tude.rg.cc...

[...]

Oczywiście. Co nie zmienia faktu że "maruden" powinien stracić prawo jazdy.

--
pzdr, Eli

Ehhh, 700zł i 10pkt ;(