Ehhh, 700zł i 10pkt ;(

Data: 2010-01-18 10:38:26
Autor: pluton
Ehhh, 700zł i 10pkt ;(
500zł za to, że docisnąłem na późnym pomarańczowym + 200zł za prędkość
91/70.

Nie placic, nie ma czegos takiego jak pomaranczowe.
To swiatlo nazywa si zolte samochodowe, chocby bylo koloru fioletowego.

A mnie skasowali za skret w lewo na zakazie. Pieprzony Kropiwnicki
nastawial tego szajsu w zwiazku z remontami i nie zauwazylem.
100 pln + chyba 5 pkt.

Nullification

Data: 2010-01-18 20:20:45
Autor: neelix

[...]