Ehhh ci chinole

Data: 2009-09-26 16:18:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ehhh ci chinole
Do 13 nie umieją liczyć.
Kupiłem zapasowe pedały, jeden się coś jakby nie chciał kręcić. Rozbieram, patrzę liczę, 12 i 13 kulek.
Kłerwa.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-26 07:28:21
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Ehhh ci chinole
On 26 Wrz, 16:18, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Do 13 nie umieją liczyć.
Kupiłem zapasowe pedały, jeden się coś jakby nie chciał kręcić.
Rozbieram, patrzę liczę, 12 i 13 kulek.
Kłerwa.
Bo tak jest z większością pedałów chyba, też jestem ciekaw dlaczego.
Może tną koszty w ten sposób?
W którym było mniej? W lewym może i miałoby to sens :)

Data: 2009-09-26 17:02:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ehhh ci chinole

[...]

W prawym, w zewnętrznej części.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-26 17:03:33
Autor: PeJot
Ehhh ci chinole
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
[...]

Nie bardzo - lewy powinien być cięższy, żeby zrównoważyć ciężar napędu ;)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-09-26 08:28:26
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Ehhh ci chinole
On 26 Wrz, 17:03, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:

> [...]
> W którym było mniej? W lewym może i miałoby to sens :)

Nie bardzo - lewy powinien być cięższy, żeby zrównoważyć ciężar napędu ;)
Myślałem, że chodzi może o wytrzymałość.
Jest więcej osób praworęcznych/nożnych i prawy obrywa przez to
bardziej - chociażby start (z prawego pedała), albo podczas
prowadzenia roweru - prawy dostaje wtedy czasami od różnych przeszkód
i może przydałaby się ta 1 kulka więcej :)

Data: 2009-09-26 17:30:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ehhh ci chinole

[...]

Jestem prawy i sprawiedliwy i zdarza mi się popaść w lewactwo, czyli startować z lewej nogi.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-26 19:32:10
Autor: CeZ__134
Ehhh ci chinole

Do 13 nie umieją liczyć.
Kupiłem zapasowe pedały, jeden się coś jakby nie chciał kręcić. Rozbieram, patrzę liczę, 12 i 13 kulek.
Kłerwa.

Trzeba bylo sobie kupic na maszynach a nie jakies w lidlu :>

CeZ__134

Data: 2009-09-27 12:18:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ehhh ci chinole

[...]