Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer

Data: 2010-06-17 07:58:35
Autor: cytryna
Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer
"Ein Volk, ein Reich, ein Führer", czyli jeden Lud, jedna Rzesza, jeden Wódz - to główne założenia Wspólnoty Europejskiej. Polityka PO i kolejna obietnica zakończenia wojny polsko-polskiej (PO - kontra uczciwi obywatele), całkowite oddanie sie we władanie Rosji i Niemcom to ideał spokojnej grabieży resztek dobytku polskiego ( w stylu KLD i UW) pod ochroną możnych protektorów. Od 20 lat, a szególnie w ostatnich trzech latach widać jawną faszyzację życia w Polsce. Przyszłość Kraju zależy od obywateli, oddanie całej władzy w ręce aferzystów z PO to koniec Polski. Obywatele 20 czerwca br.zdecydują o swoim losie, na co stać protektorów i samą PO pokazał "okrągły stół", "nocna zmiana" i mord smoleński (śmierć prezydenta Kaczyńskiego), w których to wydarzeniach czynnie uczestniczył Fuhrer PO.

Data: 2010-06-17 08:26:04
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-17 07:58, cytryna pisze:
  całkowite
oddanie sie we władanie Rosji

Możesz mi wyjaśnić co przez to rozumiesz?? Na czym niby miałaby polegać ta zwierzchność Rosji nad nami?

Data: 2010-06-17 09:22:34
Autor: cytryna
> [...]
> oddanie sie we władanie Rosji

Możesz mi wyjaśnić co przez to rozumiesz?? Na czym niby miałaby polegać ta zwierzchność Rosji nad nami?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tu masz odpowiedz i nie graj więcej głupa:
Kacapski szwindel ze stenogramami:

 http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Stenogramy-Tu-154-sa-pelne-
bledow,wid,12379542,wiadomosc_prasa.html

Teraz już wiemy co im zajęło tak dużo  czasu, - manipulacja i fałszerstwo zapisów.

Autor: jadrys <andrzej203@op.pl>   Data: 17 czerwca 2010 08:22:31 Tak jest od 1917 roku i za taka postawę Herr Tusk sciska grażdanina Putina
głosząc ocieplenie stosunków wzajemnych na grobie śp.prezydenta Kaczyńskiego.
Brak słów na nazwanie takiego łajdactwa moralnego, toż to pakt Bibbentrop - Mołotow i takież będą jego skutki bo.." Polska to nienormalnośc..

Autor: jadrys<andrzej203@op.pl>
Data: 17 czerwca 2010 08:22:31

Tak jest od 1917 roku i za taka postawę Herr Tusk sciska grażdanina Putina
[...]

Nie chodzi mi o tą katastrofę pod Smoleńskiem.. W tej sprawie Rosja coś kręci.

Mi chodzi korzyści Rosji z "panowania" nad nami.. Przecież na tym ich panowaniu nad Białorusią ponoszą tylko straty, a korzyści praktycznie żadnych. Łukaszenka nawet nie uznał Abchazji i Osetii. A za gaz płaci 1/3 tego co reszta świata.  Chyba sobie nie wyobrażasz że Rosja zażąda od nas uczestnictwa w wojnie po swojej stronie przecię czaczeńcom czy Gruzji?

Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer