Eisenstein w Meksyku / Eisenstein_in_Guanajuato (2015)

Data: 2016-02-16 02:19:49
Autor: Titus Atomicus
Eisenstein w Meksyku / Eisenstein_in_Guanajuato (2015)
Witam,
https://www.youtube.com/watch?v=PlTrqT5565k
https://en.wikipedia.org/wiki/Eisenstein_in_Guanajuato

Ja wiem ze Greenaway jest dosc specyficzny... Sam zwiastun ciekawy, a nawet zabawny. Ale wlasnie pewna osoba wrocila z seansu, mocno zniesmaczona - twierdzi ze to mocne kino gejowskie, raczej tylko dla gejowskiej publicznosci.
Ktos moze to widzial?
--
TA

Eisenstein w Meksyku / Eisenstein_in_Guanajuato (2015)