Eizo 23" LCD Foris FS2331 - opinia

Data: 2011-04-18 20:14:33
Autor: akanid
Eizo 23" LCD Foris FS2331 - opinia
Panowie co sądzicie o tym monitorze?

Eizo 23" LCD Foris FS2331
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616598#extra

Zastosowania typowo domowe: www, poczta, office no i od czasu do czasu jakaś gra. Głównie te ktĂłrych na  xklocka nie ma.

W skrĂłcie charakterystyka:
23", full HD, VA, pilot głośniki i inne duperele.  Czytałem sobie róşne testy i wychodzi mi Ĺźe starczy do moich zastosowań. i tak se myślę kupić bo akurat promo zrobili i o 43% obniĹźyli cenę.

akanid

Data: 2011-04-19 11:15:28
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Mon, 18 Apr 2011 20:14:33 +0200, akanid napisał(a):

Panowie co sądzicie o tym monitorze?

Eizo 23" LCD Foris FS2331
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616598#extra

Zastosowania typowo domowe: www, poczta, office no i od czasu do czasu jakaś gra. Głównie te których na  xklocka nie ma.

W skrócie charakterystyka:
23", full HD, VA, pilot głośniki i inne duperele.  Czytałem sobie różne testy i wychodzi mi że starczy do moich zastosowań. i tak se myślę kupić bo akurat promo zrobili i o 43% obniżyli cenę.

Przyzwoita rzecz do zastosowań, o których piszesz. :)

[ Co jak co, ale trzy życzenia dżin z butelki zawsze spełnia: dziewczyny   ]
[ są piękniejsze, kumpli jest więcej i zaczynamy umieć śpiewać...          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2011-04-19 16:38:51
Autor: akanid
W dniu 2011-04-19 11:15, Przemysław Ryk pisze:
[...]

Dzienks :-) W sumie kupiłem bez sprawdzania grupy po poscie :-) Napaliłem się. Mam nadzieje, że żałował nie będe. Na razie jest OK chociaż ustawienie fabryczne do gier to porażka. Trzeba będzie popracować nad ręcznym ustawieniem. Za to ustawienie "paper" do czytania to super sprawa!

akanid

Data: 2011-04-19 20:44:42
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Tue, 19 Apr 2011 16:38:51 +0200, akanid napisał(a):

Przyzwoita rzecz do zastosowań, o których piszesz. :)

Dzienks :-) W sumie kupiłem bez sprawdzania grupy po poscie :-) Napaliłem się.

Hihihihihihi... ;D

Mam nadzieje, że żałował nie będe.

Moim zdaniem nie powinieneś. Chyba, że od jakiegoś ściągacza z innych krajów
zanabyłeś, to wtedy możesz mieć trochę przebojów, jeżeli coś padnie.

Na razie jest OK chociaż ustawienie fabryczne do gier to porażka. Trzeba
będzie popracować nad ręcznym ustawieniem.

Z ciekawości - co konkretnie z nimi nie tak?

Za to ustawienie "paper" do czytania to super sprawa!

Takie ma być. :) Zainstaluj sobie ScreenManagera Pro i posiedź chwilę nad
poprzypisywaniem trybów pracy do aplikacji - jedwabiście wygodna rzecz, jak
przełączasz się Alt+Tab na inny program i się monitor we właściwy dla niego
(wg. Ciebie oczywiście) tryb automatycznie przełącza. :)

[ Ze wszystkich oszustów świata najlepiej sobie radzą politycy i księża,   ]
[ reszta to żałośni neofici.                            (CGC, pl.pregierz) ]

Data: 2011-04-19 23:02:06
Autor: Mateusz
Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

Na razie jest OK chociaż ustawienie fabryczne do gier to porażka. Trzeba
będzie popracować nad ręcznym ustawieniem.

Z ciekawości - co konkretnie z nimi nie tak?

Jest przyzwyczajony pewnie do oczojebnych TN-ek z przekontrastowaniem ;)

Data: 2011-04-19 23:24:42
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Tue, 19 Apr 2011 23:02:06 +0200, Mateusz napisał(a):

[...]

Akurat FS2331 z tego co kojarzę, to w trybie game włącza stosowanie
kontrastu dynamicznego i AFAIR wyostrzania krawędzi. Jasność pewnie też
podbijana - musiałbym sprawdzić. Może to właśnie te aspekty tak autora wątku
wkurzyły. :)

[ Nie dyskutuj z nikim, kto ma nad Tobą pół litra przewagi.                ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Data: 2011-04-20 20:44:46
Autor: akanid
W dniu 2011-04-19 23:24, Przemysław Ryk pisze:
Jest przyzwyczajony pewnie do oczojebnych TN-ek z przekontrastowaniem ;)

a wcale bo nie :-) Mialem wcześniej 10calowego Hyundaia i bylem zadowolony, ustawionego go miałem pod siebie i zadowolony tyz. Ale się mały zrobił i 4:3 wiec....

[...]

Wyostrza krawędzi i sztucznie podbija kontrasty czyli dokładnie jak piszesz.

akanid

Data: 2011-04-21 10:58:01
Autor: Przemysław Ryk
Eizo 23" LCD Foris FS2331 - opinia
Dnia Wed, 20 Apr 2011 20:44:46 +0200, akanid napisał(a):

(ciach...)
[...]

Regulacja tego jest (ja właśnie ślęczę nad tłumaczeniem instrukcji do
FS2331), więc sobie można poustawiać wszystko zgodnie z życzeniem. :D

[ Bras: When nobody knows nothing... somebody knows something.             ]
[                                                  ("CSI 9x23 Hog Heaven") ]

Data: 2011-04-20 20:47:36
Autor: akanid
W dniu 2011-04-19 20:44, Przemysław Ryk pisze:
Moim zdaniem nie powinieneś. Chyba, że od jakiegoś ściągacza z innych krajów
zanabyłeś, to wtedy możesz mieć trochę przebojów, jeżeli coś padnie.

Zakup z poważnego i pewnego źródła - komplett.no

[...]

Dziękuje bardzo za rade. Na pewno obadam jak tylko znajdę trochę więcej czasu.

akanid

Data: 2011-04-21 10:58:01
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Wed, 20 Apr 2011 20:47:36 +0200, akanid napisał(a):

[...]

Znaczy się - mieszkasz też poza Polskę? :)

[...]

Powodzenia. :)

[ W piwie są żeńskie hormony. Jak się za dużo wypije, to zaczyna się mówić ]
[ bezładnie i nie umie się prowadzić samochodu.              (Craig David) ]

Data: 2011-04-21 17:05:55
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Thu, 21 Apr 2011 14:13:10 +0100, Kamil napisał(a):

Zakup z poważnego i pewnego źródła - komplett.no

Znaczy się - mieszkasz też poza Polskę? :)

DOH!

Pisałem, że nie grzebałem po nagłówkach. Wolałem uprzedzić, bo są tacy,
którzy ściągają monitory z Niemiec czy UK wciskając kit, że takie same
warunki gwarancji wtedy w Polsce obowiązują, jak na urządzenia kupione
bezpośrednio przez polski kanał dystrybucji.

[ Nie jestem mądrzejszy ani lepszy, mogę być inny.                         ]
[                                 (Piotr 'Orlinos' Kozłowski, pl.pregierz) ]

Data: 2011-04-21 16:30:00
Autor: Kamil
On 21/04/2011 16:05, Przemysław Ryk wrote:
[...]

A to swoją drogą, to samo na allegro z chińszczyzną.. Płacisz, czekasz dwa tygodnie i jeszcze cło do tego dołożą, a gwarancja realizowana przez sprzedawcę w Hongkongu.

Kamil

Data: 2011-04-21 17:46:01
Autor: akanid
W dniu 2011-04-21 17:30, Kamil pisze:
A to swoją drogą, to samo na allegro z chińszczyzną.. Płacisz, czekasz
dwa tygodnie i jeszcze cło do tego dołożą, a gwarancja realizowana przez
sprzedawcę w Hongkongu.

Oj nie zazdroszczę ludziom co się tak nadziali... Szczególnie z naprawą gwarancyjną.

akanid

Data: 2011-04-22 00:02:05
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Thu, 21 Apr 2011 17:46:01 +0200, akanid napisał(a):

[...]

Nie - moment - żeby nie było nieporozumień. Polski dystrybutor EIZO naprawę
wykona. Owszem. Ale:
- dostarczenie i odbiór sprzętu na własny koszt (żadne door-to-door)
- naprawa potrwa około miesiąca spokojnie
- trzeba mieć dowód zakupu
- okres gwarancji to - AFAIR (sprawdzę jeszcze) 36 miesięcy na elektronikę i
60 miesięcy na części mechaniczne.

[ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się     ]
[ - człowiek.                                        (Friedrich Nietzsche) ]

Data: 2011-04-22 11:26:50
Autor: akanid
W dniu 2011-04-22 00:02, Przemysław Ryk pisze:
Nie - moment - żeby nie było nieporozumień. Polski dystrybutor EIZO naprawę
wykona. Owszem. Ale:h

no to nieco lepiej :-)

- okres gwarancji to - AFAIR (sprawdzę jeszcze) 36 miesięcy na elektronikę i
60 miesięcy na części mechaniczne.

hmmm. a to i ja muszę doczytać dokładniej bo w sklepie na www napisali 5 lat gwarancji. ale rzeczywiście nie doczytałem i nie sprawdzałem czy te 5 lat to na mechanikę i elektronikę czy tylko mechanikę, Swoją drogę trochę śmieszna sprawa. Ile mechaniki jest w monitorze?

akanid

Data: 2011-04-22 14:02:03
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Fri, 22 Apr 2011 11:26:50 +0200, akanid napisał(a):

W dniu 2011-04-22 00:02, Przemysław Ryk pisze:
Nie - moment - żeby nie było nieporozumień. Polski dystrybutor EIZO naprawę
wykona. Owszem. Ale:h

no to nieco lepiej :-)

:)

[...]

Obudowa, podstawka - tego typu rzeczy. Nie za dużo, ale jest. :D

Ale jak mówię - to mogę dokładniej sprawdzić dopiero i podrzucić na grupę
gdzieś tak w okolicy wtorku najwcześniej.

[ Kobiety sądzą, że dwa razy dwa jest pięć, jeżeli wystarczająco długo     ]
[ będą płakać i dąsać się.                                  (George Eliot) ]

Data: 2011-04-21 15:11:18
Autor: akanid
W dniu 2011-04-21 10:58, Przemysław Ryk pisze:
Znaczy się - mieszkasz też poza Polskę? :)

Taaaa.... w Norwegii.

akanid

Eizo 23" LCD Foris FS2331 - opinia