Ekipa Tuska wyniszcza polski naród

Data: 2012-03-22 22:56:30
Autor: boukun
Ekipa Tuska wyniszcza polski naród
Polska się wali, a wokoło tylko ruiny i dziury, a co najgorsze, chcą nas zniewolić na całego i wykończyć przed 67 rokiem życia. Większość Polaków jest sprowadzona do tego, że tuła się za chlebem po świecie i tendencja ta będzie wzrastać. Tusk mówi, że dla państwa najlepiej by było, gdyby rodzina nie miała dzieci i ci co chcą nas do śmierci trzymać bez emerytury, najgłośni9ej o tym krzyczą, sami najczęściej są już starcami na emeryturze od przynajmniej 60 roku życia...

Zamiast robić wszystko, żeby w kraju ludziom poprawiać życie i tworzyć jak w PRLu godziwe warunki pracy, tym samych zachęcać młodych Polaków do powrotu do kraju i pracy utaj, płodzenia dzieci, żeby można było jeszcze obniżać wiek emerytalny i poprawiać standardy życia, to się robi wszystko, żeby naród wyniszczyć..., zgnoić, za mordę brać...

Co mi po tym, że ja sobie radzę, jak środowisko wokoło nie współgra, na dłuższą metę żyć się odechciewa i nie ma perspektyw na poprawę, tylko stałe zaciskanie pasa...

boukun

Data: 2012-03-22 23:19:24
Autor: Lorn
Ekipa Tuska wyniszcza polski naród
W dniu 2012-03-22 22:56, boukun pisze:
Polska się wali

Żeby ci się kurwa na łeb nie zwaliła. Buduj schron.

Data: 2012-03-22 15:36:07
Autor: J-23
On 22 Mar, 23:19, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-03-22 22:56, boukun pisze:

> Polska się wali

Żeby ci się kurwa na łeb nie zwaliła. Buduj schron.

na poddaszu

Data: 2012-03-22 23:43:14
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkg8he$s3b$3usenet.news.interia.pl...
W dniu 2012-03-22 22:56, boukun pisze:
Polska się wali

Żeby ci się kurwa na łeb nie zwaliła. Buduj schron.

Już wam nic nie pomoże, niedługo zacznie się wszysko walić...

boukun

Data: 2012-03-22 23:45:50
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-22 23:43, boukun pisze:

[...]

Buduj schron i nie pierdol...

Data: 2012-03-22 23:48:55
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkga30$t09$5usenet.news.interia.pl...
[...]

Schrony to sobie możecie wybudować, na Madagaskarze...

boukun

Data: 2012-03-23 00:04:18
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-22 23:48, boukun pisze:

[...]

Buduj i nie pierdol... Ponoć wali się Polska, nie chce by ci się na głupi łeb zwaliła. hehe

Data: 2012-03-23 00:15:21
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgb5k$lq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Wy się walicie, wy walicie Polskę, a przy okazji przyśpieszacie waszą klęskę...

boukun

Data: 2012-03-23 00:19:43
Autor: Lorn
Ekipa Tuska wyniszcza polski naród
W dniu 2012-03-23 00:15, boukun pisze:
Wy się walicie

Ty się wal nierobie skończony... Znalazł się obrońca narodu z żoną na wygnaniu, który pierdoli, że rząd wygania młodych za granicę... Puknij się w ten skończony durny łeb i zacznij zmiany od siebie zamiast pouczać innych.

Data: 2012-03-23 00:20:49
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgc2h$1o6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Pocałuj mnie w dupę, szmato szprzedajna...

boukun

Data: 2012-03-23 00:24:07
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:20, boukun pisze:

[...]

Hehe narodowy debil pokazał na co go stać... :> Prawda w oczy kole śmierdzielu? :>

Data: 2012-03-23 00:29:13
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgcap$1o6$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Śmierdzisz, śmierdzisz i swój smród chesz innym przypisać dla odwrócenia uwagi Elana...

boukun

Data: 2012-03-23 00:33:49
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:29, boukun pisze:

[...]

Oj kole w gały kole... Prawda cię wyzwoli narodowy nierobie... Im mniej takich idiotów jak ty i symulantów, kombinatorów tym Polska silniejsza... :)

Data: 2012-03-23 00:37:04
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgcsv$39k$1usenet.news.interia.pl...
[...]

He, he, he...

Najtansza rodzina,
....to taka, ktora nie ma dzieci...mowi Pospieszalski - cytujac
Tuska...

Najważniejsze, eby się brukselska jaczejka rozrastała... Ale kto będzie na was robił?

Wasz koniec jest już bliski...

Kurwa, 23 lata ciągle ci sami pasożyci na wikcie narodu i psuciciele życia narodowi polskiemu... Jak długo jeszcze będą udawać niezastąpionych?

boukun

Data: 2012-03-23 00:42:19
Autor: Lorn
[...]

I to jak hehehe...

Najtansza rodzina,
...to taka, ktora nie ma dzieci...mowi Pospieszalski - cytujac
Tuska...

Pisałem o tym pojebańskim niżej zapoznaj się przestań pajacować. :>

Data: 2012-03-23 00:22:13
Autor: boukun
[...]

Miliony zakładów pracy żeście zaorali, mój rodzimy też, a wysługujecie się tylko obcym...

To nie jest nieudacznictwo, to jest sprzedajność i służalczość...

boukun

boukun

Data: 2012-03-23 00:24:45
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:22, boukun pisze:
Miliony zakładów pracy żeście zaorali

Tak, ja zaorałem i podpaliłem :> Teraz mnie cmoknij.

Data: 2012-03-23 00:30:04
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgcbv$1o6$3usenet.news.interia.pl...
W dniu 2012-03-23 00:22, boukun pisze:
Miliony zakładów pracy żeście zaorali

Tak, ja zaorałem i podpaliłem :> Teraz mnie cmoknij.

Te twoje panicze, których tak zawzięcie tu bronisz jak jaki UBek......

boukun

Data: 2012-03-23 00:35:03
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:30, boukun pisze:

[...]

Bronię? Cos ci się już na łeb rzuciło... To pewnie ta rozpadająca się Polska :) Pisałem kop kurwa schron hehe

Data: 2012-03-23 00:39:25
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgcv9$39k$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie długo będzie cie wszystkim Polakom zarzucać, że im się na łeb rzuciło... Już to zresztą stale i wszędzie robicie. Wariatów z Polaków robicie, o zdanie nie pytacie, jaśniepaństwo dorwało sie do koryta i ma w dupie swoich żywicieli...

boukun

Data: 2012-03-23 00:42:53
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:39, boukun pisze:

Nie długo będzie cie wszystkim Polakom zarzucać, że im się na łeb rzuciło...

Tylko tobie...

Data: 2012-03-23 06:02:24
Autor: stevep
Dnia 22-03-2012 o 23:19:24 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

W dniu 2012-03-22 22:56, boukun pisze:
Polska się wali

Żeby ci się kurwa na łeb nie zwaliła. Buduj schron.

Ale taki, żeby pomieścił wszystkich podobnych mu idiotów.

--
stevep

Ekipa Tuska wyniszcza polski naród