Ekipa Tuska wyniszcza polski naród

Data: 2012-03-22 23:19:24
Autor: Lorn
Ekipa Tuska wyniszcza polski naród
W dniu 2012-03-22 22:56, boukun pisze:
Polska się wali

Żeby ci się kurwa na łeb nie zwaliła. Buduj schron.

Data: 2012-03-22 15:36:07
Autor: J-23
On 22 Mar, 23:19, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-03-22 22:56, boukun pisze:

> Polska się wali

Żeby ci się kurwa na łeb nie zwaliła. Buduj schron.

na poddaszu

Data: 2012-03-22 23:43:14
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkg8he$s3b$3usenet.news.interia.pl...
W dniu 2012-03-22 22:56, boukun pisze:
Polska się wali

Żeby ci się kurwa na łeb nie zwaliła. Buduj schron.

Już wam nic nie pomoże, niedługo zacznie się wszysko walić...

boukun

Data: 2012-03-22 23:45:50
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-22 23:43, boukun pisze:

[...]

Buduj schron i nie pierdol...

Data: 2012-03-22 23:48:55
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkga30$t09$5usenet.news.interia.pl...
[...]

Schrony to sobie możecie wybudować, na Madagaskarze...

boukun

Data: 2012-03-23 00:04:18
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-22 23:48, boukun pisze:

[...]

Buduj i nie pierdol... Ponoć wali się Polska, nie chce by ci się na głupi łeb zwaliła. hehe

Data: 2012-03-23 00:15:21
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgb5k$lq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Wy się walicie, wy walicie Polskę, a przy okazji przyśpieszacie waszą klęskę...

boukun

Data: 2012-03-23 00:19:43
Autor: Lorn
Ekipa Tuska wyniszcza polski naród
W dniu 2012-03-23 00:15, boukun pisze:
Wy się walicie

Ty się wal nierobie skończony... Znalazł się obrońca narodu z żoną na wygnaniu, który pierdoli, że rząd wygania młodych za granicę... Puknij się w ten skończony durny łeb i zacznij zmiany od siebie zamiast pouczać innych.

Data: 2012-03-23 00:20:49
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgc2h$1o6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Pocałuj mnie w dupę, szmato szprzedajna...

boukun

Data: 2012-03-23 00:24:07
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:20, boukun pisze:

[...]

Hehe narodowy debil pokazał na co go stać... :> Prawda w oczy kole śmierdzielu? :>

Data: 2012-03-23 00:29:13
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgcap$1o6$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Śmierdzisz, śmierdzisz i swój smród chesz innym przypisać dla odwrócenia uwagi Elana...

boukun

Data: 2012-03-23 00:33:49
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:29, boukun pisze:

[...]

Oj kole w gały kole... Prawda cię wyzwoli narodowy nierobie... Im mniej takich idiotów jak ty i symulantów, kombinatorów tym Polska silniejsza... :)

Data: 2012-03-23 00:37:04
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgcsv$39k$1usenet.news.interia.pl...
[...]

He, he, he...

Najtansza rodzina,
....to taka, ktora nie ma dzieci...mowi Pospieszalski - cytujac
Tuska...

Najważniejsze, eby się brukselska jaczejka rozrastała... Ale kto będzie na was robił?

Wasz koniec jest już bliski...

Kurwa, 23 lata ciągle ci sami pasożyci na wikcie narodu i psuciciele życia narodowi polskiemu... Jak długo jeszcze będą udawać niezastąpionych?

boukun

Data: 2012-03-23 00:42:19
Autor: Lorn
[...]

I to jak hehehe...

Najtansza rodzina,
...to taka, ktora nie ma dzieci...mowi Pospieszalski - cytujac
Tuska...

Pisałem o tym pojebańskim niżej zapoznaj się przestań pajacować. :>

Data: 2012-03-23 00:22:13
Autor: boukun
[...]

Miliony zakładów pracy żeście zaorali, mój rodzimy też, a wysługujecie się tylko obcym...

To nie jest nieudacznictwo, to jest sprzedajność i służalczość...

boukun

boukun

Data: 2012-03-23 00:24:45
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:22, boukun pisze:
Miliony zakładów pracy żeście zaorali

Tak, ja zaorałem i podpaliłem :> Teraz mnie cmoknij.

Data: 2012-03-23 00:30:04
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgcbv$1o6$3usenet.news.interia.pl...
W dniu 2012-03-23 00:22, boukun pisze:
Miliony zakładów pracy żeście zaorali

Tak, ja zaorałem i podpaliłem :> Teraz mnie cmoknij.

Te twoje panicze, których tak zawzięcie tu bronisz jak jaki UBek......

boukun

Data: 2012-03-23 00:35:03
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:30, boukun pisze:

[...]

Bronię? Cos ci się już na łeb rzuciło... To pewnie ta rozpadająca się Polska :) Pisałem kop kurwa schron hehe

Data: 2012-03-23 00:39:25
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jkgcv9$39k$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie długo będzie cie wszystkim Polakom zarzucać, że im się na łeb rzuciło... Już to zresztą stale i wszędzie robicie. Wariatów z Polaków robicie, o zdanie nie pytacie, jaśniepaństwo dorwało sie do koryta i ma w dupie swoich żywicieli...

boukun

Data: 2012-03-23 00:42:53
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-23 00:39, boukun pisze:

Nie długo będzie cie wszystkim Polakom zarzucać, że im się na łeb rzuciło...

Tylko tobie...

Data: 2012-03-23 06:02:24
Autor: stevep
Dnia 22-03-2012 o 23:19:24 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

W dniu 2012-03-22 22:56, boukun pisze:
Polska się wali

Żeby ci się kurwa na łeb nie zwaliła. Buduj schron.

Ale taki, żeby pomieścił wszystkich podobnych mu idiotów.

--
stevep

Ekipa Tuska wyniszcza polski naród