Data: 2011-01-31 02:48:12 | |
Autor: muto2100 | |
Ekipa z Samary pracowała w Warszawie przy bloku sterowania Tu-154M | |
Data: 2011-01-31 07:30:44 | |
Autor: robertbig | |
Ekipa z Samary pracowała w Warszawie przy bloku sterowania Tu-154M | |
On 31 Sty, 11:48, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100819&typ=po&id=po01.txt Co za bzdury ! Chrysteee ! |
|
Data: 2011-01-31 18:44:27 | |
Autor: cyc | |
Ekipa z Samary pracowala w Warszawie przy bloku sterowania Tu-154M | |
Uzytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisal w wiadomosci news:f49d7838-d42d-4360-97ff-74c595a807e4d12g2000vbz.googlegroups.com... On 31 Sty, 11:48, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote: To juz nie sztuczna mgla ?, juz nie bron magnetyczna , rakieta lub zamach wewnatrz samolotu przez uzbrojonych rosyjskich sluzb specnazu ? i conajmniej kilka innych wersji ?. Ciekawy jestem dokad wyeewoluuja teorie sekciarza i jego koltunskich sluchaczy !. Juz tyle bylo propozycji zamachu , ze i bajkopisarz nie stwozylby wiecej watkow . cyc |
|
Data: 2011-01-31 20:02:30 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Ekipa z Samary pracowala w Warszawie przy bloku sterowania Tu-154M | |
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ii6se1$q4f$1news.onet.pl...
To są starocie. Czytać ze zrozumieniem nie potraficie? -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-02-01 08:46:53 | |
Autor: cyc | |
Ekipa z Samary pracowala w Warszawie przy bloku sterowania Tu-154M | |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d470748$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi ? o jakich starociach piszesz ? . To , ze art. napisano w sierpniu niczego nie zmienia bo komentujemy przeciez post z ostatnich dni w ktorym autor odwoluje sie do ND . cyc |
|
Data: 2011-02-01 12:29:18 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Ekipa z Samary pracowala w Warszawie przy bloku sterowania Tu-154M | |
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ii8dpk$vpd$1news.onet.pl... Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi ? o jakich starociach piszesz ? .http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100819&typ=po&id=po01.txt Od sierpnia zmieniło się wiele. Już od sztucznej mgły odszedł cały PiS oprócz kilku spóźnialskich. Z tymi wyznawcami zamachu jest jak z stygmatami. Początkowo stygmaty pokazywały się pośrodku dłoni. Gdy jacyś naukowcy udowodnili, że gwoździe przebijały przeguby - natychmiast stygmaty zmieniły swoje miejsca. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-01-31 12:09:53 | |
Autor: A. Filip | |
muto2100/ND: Ekipa z Samary pracowaĹa w Warszawie przy bloku sterowania Tu-154M | |
muto2100 <maniekxxx@gazeta.pl> pisze:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100819&typ=po&id=po01.txt Skoro mĂłwi siÄ *dopiero teraz* o moĹźliwoĹci nie usuniÄtej usterki autopilota to osĹabia to powagÄ zarzutu przed "*dalszym* silnym uprawdopodobnieniem". *Kiedy* siÄ zaczyna coĹ sugerowaÄ/dopuszczaÄ ma teĹź duĹźe znaczenie dla wiarygodnoĹci "przed sprawdzeniowej". Sugerowane zaĹ trzymanie zaĹ jedynej kopii dokumentacji napraw technicznych w samym naprawianym samolocie "VIP Air Taxi" to dla mnie sugestia kryminalnej indolencji za ktĂłrÄ wiÄkszoĹÄ dowĂłdztwa puĹku i parÄ osĂłb wyĹźej powinno wylecieÄ z *duĹźÄ * degradacjÄ . -- A. Filip : Ĺwiat jaki jest kaĹźdy widzi (inaczej). KaĹźde niepowodzenie jest pewnÄ wskazĂłwkÄ ; nie koĹczÄ siÄ niepowodzenia i nie koĹczy siÄ rada. -- PrzysĹowie armeĹskie (pl.wikiquote.org) |
|
Data: 2011-02-01 16:33:31 | |
Autor: u2 | |
Ekipa z Samary pracowała w Warszawie przy bloku sterowania Tu-154M | |
W dniu 2011-01-31 11:48, muto2100 pisze:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100819&typ=po&id=po01.txt Zadziwiające, że obecnych czasach rozwiniętej techniki elektronicznej nikt nie zeskanował tej książki. "Przed lotem do Smoleńska Tu-154M był sprawdzany przez ekipę ściągniętą z zakładu w rosyjskiej Samarze - ustalił "Nasz Dziennik". Naprawa miała miejsce w Warszawie. Mechanicy usuwali awarię bloku sterowania w układzie autopilota. Chodzi o kanał poprzeczny, odpowiedzialny za regulację przechyłu skrzydeł. Wszelkie usterki tupolewa powinny być odnotowane w tzw. książce pokładowej. Sęk w tym, że książka była 10 kwietnia na pokładzie tupolewa i jeśli przetrwała, jest w rękach Rosjan." |