Eko driving

Data: 2011-04-17 13:49:30
Autor: marjan
Eko driving
W dniu 2011-04-17 12:45, lukz pisze:
Heh, na pewno to zauwazyliscie. Odkad ceny paliw ostro poszly w gore,
ludzie zaczeli sporo wolniej i oszczedniej jezdzic ;)

No ja też jakoś, podobnie jak inne osoby udzielające się w wątku, nie zauważyłem :)
Sam tym bardziej stylu jazdy nie zmieniałem, bo LPG nie dość, że ostatnio nie podrożało, to jeszcze zdarzyło mu się potanieć :)

Wydaje mi się natomiast, że trochę zmniejszył się ruch, korki trochę mniejsze. Ale to tylko moje subiektywne, niczym nie poparte wrażanie.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-04-17 16:04:11
Autor: rafal000
Eko driving
W dniu 17.04.2011 13:49, marjan pisze:

Wydaje mi się natomiast, że trochę zmniejszył się ruch, korki trochę
mniejsze. Ale to tylko moje subiektywne, niczym nie poparte wrażanie.

U mnie te same odczucia.

Data: 2011-04-17 16:07:45
Autor: Przembo
Eko driving
*rafal000* w wiadomości news:ioes0r$8ea$1news.onet.pl napisał(a):
W dniu 17.04.2011 13:49, marjan pisze:
Wydaje mi się natomiast, że trochę zmniejszył się ruch, korki trochę
mniejsze. Ale to tylko moje subiektywne, niczym nie poparte wrażanie.
U mnie te same odczucia.

A czas przejazdu przy mniejszych korakch się skrócił? Ja niestety zauważyłem że płynnośc ruchu zanika bo każdy chce jeździć bez dotykanai gazu... Korki mniejsze a jeździ się gorzej, ot źle pojety ecodriving :-/

Pozdr

Eko driving