EkoBarany

Data: 2009-03-31 18:16:00
Autor: call-in
EkoBarany

Ekobarany wymyslily kolejna rewelacyjna metode na ograniczanie
przegrzania ziemi. wnioskuja by wprowadzic zakaz produkcji
samochodow w ciemnych kolorach (a czarnym w szczegolnosci!).
ich zdaniem taki samochod szybciej sie nagrzewa w srodku,
a kierowca otwierajac drzwi uwalnia szkodliwa energie do atmosfery.
  --

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-31 18:38:53
Autor: jadrys
EkoBarany
call-in <he®sk> pisze:
[...]

A skąd wiesz że nie?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-31 19:05:02
Autor: call-in
EkoBarany
On Tue, 31 Mar 2009 18:38:53 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> ich zdaniem taki samochod szybciej sie nagrzewa w srodku,
> a kierowca otwierajac drzwi uwalnia szkodliwa energie do atmosfery.

A skd wiesz e nie?

 a skad wiesz, ze tak? jestes ekoterorysta ?

Data: 2009-03-31 19:27:36
Autor: jadrys
EkoBarany
call-in <he®sk> pisze:
[...]

Nie wiem, ale skoro tak mówią to musi tym coś być..
Jestem jak najbardziej za ekologią..

Data: 2009-03-31 19:56:10
Autor: Jerzy Tabortowski
EkoBarany
jadrys pisze:

Nie wiem, ale skoro tak mówią to musi tym coś być..
Jestem jak najbardziej za ekologią..

Ekologia jest dla myślących użytkowników Linuxa.
Al Gore jest pierwszym sekretarzem tej doktryny.
Ja nie.

Data: 2009-03-31 21:40:57
Autor: Jerzy Tabortowski
EkoBarany
Domyślam się..

Nie rób tego, to jest nieprzyjemne, to jest bolesne, nawet dla myślącego użytkownika, nie mówiąc już o Alu nobliście ...

Data: 2009-04-01 07:02:33
Autor: call-in
EkoBarany
On Tue, 31 Mar 2009 19:27:36 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>  a skad wiesz, ze tak? jestes ekoterorysta ?
Nie wiem, ale skoro tak mwi to musi tym co by..
Jestem jak najbardziej za ekologi..

 ja tez ale nie w stylu reprezentwoanym przez ekobarany.
 przyklad rospuda. ekobarany w obronie niedosranej pliszki
 wstrzymuja budowe drogi. w zamian ekobarany proponuja droge
 wg ich koncepcji. droga ma przecinac pola i zabudowania 7 wsi.
 dzieki ekobaranom chlopina bedzie jezdzic do sasiada z drugiej
 strony drogi "obwodnica", 5 km. "zjazdy sie pobuduje" twierdza
 ekobarany. ekobaranow nie interesuje,ze kazdy taki zjazd to  dodatkowe miliony zl. po cholere chlopu w raczkach "autostrada"  przebiegajaca przez srodek jego podworka?  http://bigowski.w.interia.pl/index.htm

Data: 2009-04-01 10:21:38
Autor: Vic
EkoBarany
jadrys wrote:
Jestem jak najbardziej za ekologią..

Kazdy moze zostac ekologiem, wystarczy uzyskac tytul magistra w tej dziedzinie. Pytanie tylko czy dla wszystkich to takie bardzo ciekawe badac powiazania ukladow biologicznych ze srodowiskiem :)

Z tym, ze ci "ekolodzy", o ktorych mowa w tym watku to raczej sozologowie-amatorzy zajmujacy sie promocja pseudonaukowych bredni.
Proponuje w odniesieniu do nich brac terminy "ekolog" i "ekologia" w cudzyslow, bo z ekologia ma to niewiele wspolnego.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-01 10:56:09
Autor: jadrys
EkoBarany
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Jak to niema? Gdyby nie walka ekologów o dolinę Rospudy to zniknęłyby z tamtego rejonu unikatowe mchy bagienne.. :-P

Data: 2009-04-01 11:43:12
Autor: Vic
EkoBarany
jadrys wrote:
Jak to niema? Gdyby nie walka ekologów o dolinę Rospudy to zniknęłyby z tamtego rejonu unikatowe mchy bagienne.. :-P

Jakos nie przypominam sobie, zeby ekologowie angazowali sie w te walke. ALe moge sie mylic. Dawaj nazwiska i macierzyste uniwersystety.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-01 11:58:04
Autor: jadrys
EkoBarany
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Ekolog to ktoś taki komu zależy na utrzymaniu równowagi w przyrodzie, dba o ochronę środowiska naturalnego.. Ekologii podobnie jak komunizmu nie można się nauczyć.. Albo się jest albo nie.. Na to nie ma certyfikatów..

Data: 2009-04-01 12:08:00
Autor: Vic
EkoBarany
jadrys > wrote:
[...]

Przeciwnie. Ekolog to naukowiec zajmujacy sie ekologia, czyli (w najwiekszym skrocie) badaniem zaleznosci miedzy srodowiskiem a organizmami zywymi. A naukowiec to pracownik naukowy jakiejs uczelni lub placowki badawczej, a wiec jak sadze przynajmniej licencjat. I na to trzeba certyfikatu - w tym przypadku dyplomu ukonczenia studiow :)

A to o czym piszesz powyzej to nie ekologia tylko amatorska sozologia. A ze prasa, radio i telewizja z uporem maniaka uzywa terminow 'ekolog' i 'ekologia' w znaczeniu z dupy wzietym, to nie czyni z "ekologa" ekologa. Odsylam do lektury "Slownika poprawnej polszczyzny", tam jest to swietnie wytlumaczone.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-01 13:11:18
Autor: jadrys
EkoBarany
Vic pisze:
jadrys > wrote:
[...]

Dla mnie ekolog to taki ktoś kto czynnie stoi na straży równowagi w naturze.. A nie teoretycy siedzący w biurach.. Niedawno dał popis jakiś idiota z tytułem profesorskim, w temacie  - czy bocian lubi żaby.. I wiesz co ten imbecyl powiedział? Ni mniej ni więcej: żaby budzą w boćku najwyższe obrzydzenie..

PS. Jak już tak Cię drażni nazwa ekolog, to będę używał nazwy - obrońca przyrody.. :-P

Data: 2009-04-01 18:25:52
Autor: bigus call-in
EkoBarany
On Wed, 01 Apr 2009 10:56:09 +0200, jadrys <ilicz@wp.pl> wrote:

Jak to niema? Gdyby nie walka ekologw o dolin Rospudy to zniknyby z tamtego rejonu unikatowe mchy bagienne.. :-P

 do drzew za 200 zl/doba przywiazywali sie okoliczni chlopi,
 ktorzy akurat nie mieli roboty w budownictwie. to zadna lipa,
 tak bylo. teraz wymyslono "ekologiczna " trase przez gmine raczki.
 "genialna w swojej prostocie trasa" przetnie 7 wsi, z czesci
 domow chlopstwo sie wyrzuci. znajac opor chlopow uzgodnienia
 potrwaja wiele lat, a obwodnicy jak nie bylo tak nie bedzie.
 wyleniale pliszki bede parzyc sie na unikalnych mchach, a  masowo oblegajacy brzegi bagien turysci beda przezywac orgazmy
 na widok pary jaskolek pijacej wode z kaluzy jaka zostanie
 po slynnej rospudzie. tak oto eu rekoma ekobaranow zepchnela
 nas do roli skansenu.

Data: 2009-04-01 18:36:35
Autor: jadrys
EkoBarany
bigus call-in <he®sk> pisze:
[...]

Myślisz że 7 wsi jest ważniejsze od ochrony ginącego gatunku?

Data: 2009-04-01 18:56:51
Autor: bigus call-in
EkoBarany
On Wed, 01 Apr 2009 18:36:35 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>  na widok pary jaskolek pijacej wode z kaluzy jaka zostanie
>  po slynnej rospudzie. tak oto eu rekoma ekobaranow zepchnela

Mylisz e 7 wsi jest waniejsze od ochrony gincego gatunku?

 alez skad. juz stalin powiedzial: "u nas ludiej mnoho!"

Data: 2009-04-01 19:06:32
Autor: jadrys
EkoBarany
bigus call-in <he®sk> pisze:
[...]

Myœlisz ¿e 7 wsi jest wa¿niejsze od ochrony gin¹cego gatunku?

 alez skad. juz stalin powiedzial: "u nas ludiej mnoho!"

Przecież nikt tych wieśniaków nie będzie zabijał..

Data: 2009-04-02 06:20:52
Autor: bigus call-in
EkoBarany
On Wed, 01 Apr 2009 19:06:32 +0200, jadrys <ilicz@wp.pl> wrote:

>  alez skad. juz stalin powiedzial: "u nas ludiej mnoho!"

Przecie? nikt tych wie?niakw nie b?dzie zabija?..

 nikt tez nie mial zamiaru urzadzac polowania na pliszki
 i "rzadkie" okazy much bagiennych...
  przed chwila w lokalnym radio podano, ze wskutek protestu
 ekobaranow miasto wozi smiecie na wysypisko odlegle o 200 km.  od poczatku roku 13 mln zl w plecy. kto za to placi? ekolodzy?
  wysypisko miejskie jest gotowe ale ekobarany kolejny raz
 skladaja protest w "imieniu mieszkancow i ginacej przyrody".
 dowcip polega na tym, ze mieszkancy sprzedali ziemie za ciezka
 kase i chetnie sprzedadza "dziadkowe hektary" pod poszerzenie
 istniejacego wysypiska. ale ekobarany skladaja kolejne protesty.

Data: 2009-04-02 08:16:46
Autor: jadrys
EkoBarany
bigus call-in <he®sk> pisze:
On Wed, 01 Apr 2009 19:06:32 +0200, jadrys <ilicz@wp.pl> wrote:

 alez skad. juz stalin powiedzial: "u nas ludiej mnoho!"

Przecie? nikt tych wie?niaków nie b?dzie zabija?..

[...]

Na pewno nie wszystkie działania obrońców przyrody zasługują na pochwałę.. :-(

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-03-31 19:58:26
Autor: bolek
EkoBarany

Uytkownik ""call-in <heRsk>"" <?brednie@interia.pl> napisa w wiadomoci news:r7g4t45np3t8ao1gm3l2d46ubos78rcda84ax.com...

[...]

Zwaszcza jak si grochwki naje.

bolek

Data: 2009-04-01 08:31:42
Autor: WW
EkoBarany
call-in <he®sk> pisze:
[...]

Byłbym ostrożniejszy w formułowaniu wniosków.
Wiesz ile kasy znowu zgarną od koncernów samochodowych za zaniechanie protestów.
To zadziwiające, ale oni zawsze protestują tam, gdzie da się dobrze zarobić.
Oczywiście nie mam tu na myśli młodych, głupich i naiwnych ludzi, którzy uwierzyli w te brednie i protestowali w lasach na na drogach.
To bardzo dochodowy biznes dla grupki cwaniaków stojących za tym "ruchem".

Przykład z własnego podwórka:
Budują hipermarket.
Grupka "ekologów " protestuje.
Inwestor zaprasza na rozmowę szefa, daje "na ekologiczny"  i zlecenie na zaprojektowanie zieleni na parkingu.
Grupka protestujących znika.
Koniec bajki.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,
  ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.

Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-04-01 18:25:52
Autor: bigus call-in
EkoBarany
On Wed, 01 Apr 2009 08:31:42 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
> ich zdaniem taki samochod szybciej sie nagrzewa w srodku,
> a kierowca otwierajac drzwi uwalnia szkodliwa energie do atmosfery.

Bybym ostroniejszy w formuowaniu wnioskw.
Wiesz ile kasy znowu zgarn od koncernw samochodowych za zaniechanie protestw.

 w tej calej "ekologii" tylko o to chodzi.

To zadziwiajce, ale oni zawsze protestuj tam, gdzie da si dobrze zarobi.

 u nas "ekolodzy" robili "papier srodowiskowy" dla znanej  galerii handlowej. nie bylo zadnych problemow w wywaleniu  "unikalnych roslin i zyjatek" z okolicznego stawu.

Oczywicie nie mam tu na myli modych, gupich i naiwnych ludzi, ktrzy uwierzyli w te brednie i protestowali w lasach na na drogach.
  rospuda to przyklad cwanictwa i oszustwa.

To bardzo dochodowy biznes dla grupki cwaniakw stojcych za tym "ruchem".

 o tak. jeden z lokalnych szefow tych ekobaranow
 mial nawet proces o "czerpanie korzysci" ale nie
 dalo sie zebrac swiadkow. to swego rodzaju mafia.
  [...]

Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

 qrde, mam tego "agenta" i nie mam zamiaru zmieniac
 na jakies tam msie ;o)

Data: 2009-04-01 18:40:14
Autor: jadrys
EkoBarany
bigus call-in <he®sk> pisze:

Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

 qrde, mam tego "agenta" i nie mam zamiaru zmieniac
 na jakies tam msie ;o)

To tak wygląda jakbyś miał darmowego Merca, ale nim nie jeździsz ponieważ chcesz jeździć kupionym polonezem..

Data: 2009-04-01 18:56:56
Autor: bigus call-in
EkoBarany
On Wed, 01 Apr 2009 18:40:14 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>  qrde, mam tego "agenta" i nie mam zamiaru zmieniac
>  na jakies tam msie ;o)

To tak wyglda jakby mia darmowego Merca, ale nim nie jedzisz poniewa chcesz jedzi kupionym polonezem..

 agenta i eudore kupilem za zarobione dolary i jakos  ten zakup
 szanuje ;o). jaki program do newsow nazywasz "mercem" ?

 sprawdzielem wiele programow newsowych i agent (wersja ang)  uwazam za najbardziej "przyjazny srodowisku".

 np twoja pisanine mam normalnie czytelna. innych uzywajacych
 MS-podobnych prograczytam jako "arabskie znaczki".

Data: 2009-04-01 19:15:13
Autor: jadrys
EkoBarany
bigus call-in <he®sk> pisze:
On Wed, 01 Apr 2009 18:40:14 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 qrde, mam tego "agenta" i nie mam zamiaru zmieniac
 na jakies tam msie ;o)

To tak wygl¹da jakbyœ mia³ darmowego Merca, ale nim nie jeŸdzisz poniewa¿ chcesz jeŸdziæ kupionym polonezem..

[...]

Kiedyś maiłem zainstalowanego trial agenta i muszę powiedzieć że z perspektywy czasu i wypróbowaniu wielu czytników- nie trafiłem na coś "słabszego" od agenta..

Data: 2009-04-02 06:20:52
Autor: bigus call-in
EkoBarany
On Wed, 01 Apr 2009 19:15:13 +0200, jadrys <ilicz@wp.pl> wrote:

 [...]

Kiedy? mai?em zainstalowanego trial agenta i musz? powiedzie? ?e z perspektywy czasu i wyprbowaniu wielu czytnikw- nie trafi?em na co? "s?abszego" od agenta..

mam wersje "pro". jakos nie trafilem na nic bardziej "friendly" niz agent. ;o)

Data: 2009-04-02 08:14:22
Autor: jadrys
EkoBarany
bigus call-in <he®sk> pisze:
On Wed, 01 Apr 2009 19:15:13 +0200, jadrys <ilicz@wp.pl> wrote:

 [...]

Kiedy? mai?em zainstalowanego trial agenta i musz? powiedzie? ?e z perspektywy czasu i wypróbowaniu wielu czytników- nie trafi?em na co? "s?abszego" od agenta..

mam wersje "pro". jakos nie trafilem na nic bardziej "friendly" niz agent. ;o)

Ale coś musisz dograć.. Np. Tzva też używa agenta a jego teksty nie "krzaczą" , więc może problem w tkwi w prawidłowej konfiguracji..