EkoBarany

Data: 2009-04-01 08:31:42
Autor: WW
EkoBarany
call-in <he庐sk> pisze:
Ekobarany wymyslily kolejna rewelacyjna metode na ograniczanie
przegrzania ziemi. wnioskuja by wprowadzic zakaz produkcji
samochodow w ciemnych kolorach (a czarnym w szczegolnosci!).
ich zdaniem taki samochod szybciej sie nagrzewa w srodku,
a kierowca otwierajac drzwi uwalnia szkodliwa energie do atmosfery.

By艂bym ostro偶niejszy w formu艂owaniu wniosk贸w.
Wiesz ile kasy znowu zgarn膮 od koncern贸w samochodowych za zaniechanie protest贸w.
To zadziwiaj膮ce, ale oni zawsze protestuj膮 tam, gdzie da si臋 dobrze zarobi膰.
Oczywi艣cie nie mam tu na my艣li m艂odych, g艂upich i naiwnych ludzi, kt贸rzy uwierzyli w te brednie i protestowali w lasach na na drogach.
To bardzo dochodowy biznes dla grupki cwaniak贸w stoj膮cych za tym "ruchem".

Przyk艂ad z w艂asnego podw贸rka:
Buduj膮 hipermarket.
Grupka "ekolog贸w " protestuje.
Inwestor zaprasza na rozmow臋 szefa, daje "na ekologiczny"  i zlecenie na zaprojektowanie zieleni na parkingu.
Grupka protestuj膮cych znika.
Koniec bajki.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznaj膮 si臋 za ofiary II Wojny 艢wiatowej,
  ich s膮siedzi powinni zacz膮膰 si臋 ba膰. "

p.s.

Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-04-01 18:25:52
Autor: bigus call-in
EkoBarany
On Wed, 01 Apr 2009 08:31:42 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
> ich zdaniem taki samochod szybciej sie nagrzewa w srodku,
> a kierowca otwierajac drzwi uwalnia szkodliwa energie do atmosfery.

By砨ym ostro縩iejszy w formu硂waniu wniosk體.
Wiesz ile kasy znowu zgarn od koncern體 samochodowych za zaniechanie protest體.

 w tej calej "ekologii" tylko o to chodzi.

To zadziwiaj眂e, ale oni zawsze protestuj tam, gdzie da si dobrze zarobi.

 u nas "ekolodzy" robili "papier srodowiskowy" dla znanej  galerii handlowej. nie bylo zadnych problemow w wywaleniu  "unikalnych roslin i zyjatek" z okolicznego stawu.

Oczywi禼ie nie mam tu na my秎i m硂dych, g硊pich i naiwnych ludzi, kt髍zy uwierzyli w te brednie i protestowali w lasach na na drogach.
  rospuda to przyklad cwanictwa i oszustwa.

To bardzo dochodowy biznes dla grupki cwaniak體 stoj眂ych za tym "ruchem".

 o tak. jeden z lokalnych szefow tych ekobaranow
 mial nawet proces o "czerpanie korzysci" ale nie
 dalo sie zebrac swiadkow. to swego rodzaju mafia.
  [...]

Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

 qrde, mam tego "agenta" i nie mam zamiaru zmieniac
 na jakies tam msie ;o)

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-01 18:40:14
Autor: jadrys
EkoBarany
bigus call-in <he庐sk> pisze:

Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

 qrde, mam tego "agenta" i nie mam zamiaru zmieniac
 na jakies tam msie ;o)

To tak wygl膮da jakby艣 mia艂 darmowego Merca, ale nim nie je藕dzisz poniewa偶 chcesz je藕dzi膰 kupionym polonezem..

--
Linuks to system dla my艣l膮cych u偶ytkownik贸w..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   R贸wnie偶 ja

Data: 2009-04-01 18:56:56
Autor: bigus call-in
EkoBarany
On Wed, 01 Apr 2009 18:40:14 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>  qrde, mam tego "agenta" i nie mam zamiaru zmieniac
>  na jakies tam msie ;o)

To tak wygl筪a jakby mia darmowego Merca, ale nim nie je焏zisz poniewa chcesz je焏zi kupionym polonezem..

 agenta i eudore kupilem za zarobione dolary i jakos  ten zakup
 szanuje ;o). jaki program do newsow nazywasz "mercem" ?

 sprawdzielem wiele programow newsowych i agent (wersja ang)  uwazam za najbardziej "przyjazny srodowisku".

 np twoja pisanine mam normalnie czytelna. innych uzywajacych
 MS-podobnych prograczytam jako "arabskie znaczki".

Data: 2009-04-01 19:15:13
Autor: jadrys
EkoBarany
bigus call-in <he庐sk> pisze:
On Wed, 01 Apr 2009 18:40:14 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 qrde, mam tego "agenta" i nie mam zamiaru zmieniac
 na jakies tam msie ;o)

To tak wygl鹿da jakby艙 mia鲁 darmowego Merca, ale nim nie je鸥dzisz poniewa驴 chcesz je鸥dzi忙 kupionym polonezem..

[...]

Kiedy艣 mai艂em zainstalowanego trial agenta i musz臋 powiedzie膰 偶e z perspektywy czasu i wypr贸bowaniu wielu czytnik贸w- nie trafi艂em na co艣 "s艂abszego" od agenta..

Data: 2009-04-02 06:20:52
Autor: bigus call-in
EkoBarany
On Wed, 01 Apr 2009 19:15:13 +0200, jadrys <ilicz@wp.pl> wrote:

 [...]

Kiedy? mai?em zainstalowanego trial agenta i musz? powiedzie? ?e z perspektywy czasu i wypr骲owaniu wielu czytnik體- nie trafi?em na co? "s?abszego" od agenta..

mam wersje "pro". jakos nie trafilem na nic bardziej "friendly" niz agent. ;o)

Data: 2009-04-02 08:14:22
Autor: jadrys
EkoBarany
bigus call-in <he庐sk> pisze:
On Wed, 01 Apr 2009 19:15:13 +0200, jadrys <ilicz@wp.pl> wrote:

 [...]

Kiedy? mai?em zainstalowanego trial agenta i musz? powiedzie? ?e z perspektywy czasu i wypr贸bowaniu wielu czytnik贸w- nie trafi?em na co? "s?abszego" od agenta..

mam wersje "pro". jakos nie trafilem na nic bardziej "friendly" niz agent. ;o)

Ale co艣 musisz dogra膰.. Np. Tzva te偶 u偶ywa agenta a jego teksty nie "krzacz膮" , wi臋c mo偶e problem w tkwi w prawid艂owej konfiguracji..

--
Linuks to system dla my艣l膮cych u偶ytkownik贸w..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   R贸wnie偶 ja

Linux 啶曕 啶忇 啶啶班い啶苦き啶距ざ啶距げ啷 啶灌

啶啶 啶啷

EkoBarany