EkoExport-pora zbierac sie na parkiet

Data: 2010-08-05 14:42:53
Autor: kroovka
EkoExport-pora zbierac sie na parkiet
Juz nawet 7 mln zl z emisji na dzisiaj nie wystarcza na zakupy biezace surowca-
po przerobieniu i uzyskaniu z rego wartosci dodanej plus koszty wytwarzania i tak daje to okolo 50% zysku netto-po to przeciez uszlachetnia ten wyrob specjalistycznej mikrosfery.

Stąd obecny, miesieczny, dodatkowy kredyt.

Rosnie groźny kandydat na mistera NC. Juz za rok bedzie na parkiecie w ttamtej konkurencji.
Nadal rośnie od debiutu od 3 zl. juz do 4 zl...Postęp byl na budowanie poczwarki i obecne rozbijanie kokonu...Motyl po 3 kwartale.

Pora już bo moj portfel ma dać 100% rocznie......

kroovka

Tu jest potencjal jeszcze malo komu znany

Data: 2010-08-05 06:54:39
Autor: RTJ
On 5 Sie, 14:42, kroo...@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Cos na razie kurs nie wygląda zbyt różowo. Poza tym zarząd
wyprzedaje jak ktoś juz napisal.
Na czym opierasz swoje rewelacje? Podaj jakies teksty / linki
zrodlowe.

Pozdrawiam
Romek

Data: 2010-08-05 16:03:48
Autor: kroovka
EkoExport-pora zbierac sie na parkiet

Pozdrawiam
Romek
Ty jestes z Tych Tomkow Romkow i Atonkow?

\zdrowie Wasze - kasa nasza

kroovki

Data: 2010-08-05 07:07:34
Autor: RTJ
On 5 Sie, 16:03, kroo...@poczta.onet.pl wrote:
> Pozdrawiam
> Romek

Ty jestes z Tych Tomkow Romkow i Atonkow?

\zdrowie Wasze - kasa nasza

Bardzo dziekuje za rzeczową i fachową odpowiedź :)

Pozdrawiam
Romek

Data: 2010-08-06 02:54:38
Autor: Mindek
EkoExport-pora zbierac sie na parkiet
Dzisiaj weszło do obrotu 1mln akcji objętych po 3PLN. Niezły zarobek,
30% na akcjach plus dodatkowe minimum 10gr na PP. Chyba oni kasują
zyski.

Data: 2010-08-06 02:59:16
Autor: Mindek
EkoExport-pora zbierac sie na parkiet
dodam, że wszystko pięknie rozplanowane. Akcje wchodzą do obrotu
dopiero jak znikają PP, tylko po to aby zarząd mógł coś skasować za
PP. Jakby ten 1mln wszedł w dzień debiutu PP to zjazd na PP byłby
znacznie większy.

Data: 2010-08-06 17:28:14
Autor: kroovka
[...]

     Mile kolejne slowa pochwał dla Zarzadu Spólki Ekoexport.

Dzisiaj Rubikon pewnie "rozliczył" swoje akcje tak aby opłacić otrzymane "w prezencie" PP. To dobry ruch z Ich strony. Byli nie przygotowani by rozumiec ten skomplikowany biznes. Byli tylko finansowym dawca kapitalu. Honorowo nie chca zarobić, podobnie jak WDM, ten ostatni juz tu sie nie pokazuje i klepie swoje kłopoty.

Zatem po tej akcji, do południa,może np Inne biuro maklerskie się zorientowało, ze cos tu nie gra.  Taka EEX na NC i zaraz na giełdzie a Oni nie maja akcji.

Zechcieli 130-150 tys ?? akcji, ale po 4 zlote , nic nic...potem po 4,01...nic.  nic........w pon-wt skupią sobie spokojnie po 4,30 lub za wiecej, to jest uczciwe.

Chca uprzedzić zali idącą  informację o wieloletniej umowie z Norwegami??/ moze Emiratami/?? czy Chinami/??, o surowiec na następne lata??? W wymianę za postawienie tam analogicznej wytworni/?? -zysk za to dzieło pewnie kolo 4 mln zl - to moze byc niezłe a i przychody od procentów od przychodów liczone to druga NOGA działki Grupy EEX..

kroovka

Warunek przekroczenia 10 mln Euro, tak w tym pakiety po 140 tys akcji maja pomóc szybko!

Data: 2010-08-08 13:00:31
Autor: kroovka
POlecam EkoExport, PISnijcie po 100% wzroście
POlecam EEX
POczytajcie czemu pracuja teraz na 3 zmiany, przed ustaleniami w centrum swiatowego Rynku Mikrosfery w Bielsku-Białej.

PISałem o tym na poczatku roku.

PISzę nadal i POlecam,  bo na koniec roku przekroczymy cene 9 złotych, czego SOBIE i WAM Zycze.

PIS Ci w oko jesli na tym nie zarobisz.
POżal sie Boże inwestor teraz bez EEX.

kroovka

                    "F O R S A   Ł A G O D Z I   O B Y CZ A J E"

Data: 2010-08-08 13:30:17
Autor: Jan Werbiński
POlecam EkoExport, PISnijcie po 100% wzroście
Przedstaw całą historię swoich rekomendacji i ich rezultaty.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-10 04:55:53
Autor: Mindek
POlecam EkoExport, PISnijcie po 100% wzroście
Kroovka, widzisz jak sypią akcjami?

Siedzą z prawej ukryci klienci co to dostali po 3pln i kasują. Co
jakiś czas jeden pęknie i rzuci na lewą stronę.

Wliczając obecną emisję to cała spółka będzie warta rynkowo ok 36mln.
Sporo jak na 15mln przychodów i 1.5mln zysku netto w tym roku.

Marzenia czas urealnić.

Data: 2010-08-11 07:09:30
Autor: kroovka
Sorry, ale mam coś poza polityką:
Kroovka, widzisz jak sypią akcjami?

WIDZĘ, a raczej widziałem.

Wliczając obecną emisję to cała spółka będzie warta rynkowo ok 36mln.
Sporo jak na 15mln przychodów i 1.5mln zysku netto w tym roku.

Marzenia czas urealnić.
Nie 15 mln ale 23 ml przychodów

Nie 1,5 mln ale 4,5 mln zysku netto

Zaliczyliśmy lokalne dno wczoraj i mamy dosyć spadków kursu. Zaczynamy, wbrew
całemu rynkowi, silne wzrosty, az do końca roku.

Jesli napiszesz że to bzdura to raczej poczekaj chociaz do końca tego miesiaca.
Inaczejkrytyka bedzie niepoważna

Tego Wam też życze, tzn. byście, podobnie jak ja, z tego wzrostu korzystali.

kroovka

Data: 2010-08-12 11:54:58
Autor: kroovka
Sorry, ale mam coś poza polityką:
EEX uklepuje poziom 3,90-4,00 aż do czasu wyników rozmów i tworzenia silnej Grupy Innowacyjnego Przetwarzania Mikrosfery. Dzisiajszy kurs czy to 3,85 czy 3,90 czy 4,10 (jesli za chwile bedzie?) nie ma znaczenia na wynik jaki bedzie 2 czy 3 wrzesnia 2010, po podaniu wyników za sierpień.

Zatem juz po emocjach i pora na plaże i na wode bo znowu ida upały.

Udanego lata!

kroovka --

Data: 2010-08-12 12:17:42
Autor: kroovka
Sorry, ale mam coś poza polityką:
Juz mi sie skończyła luźna kasa-szkoda jesli jeszcze coś ktoś dorzuci...

kroovka

Data: 2010-08-12 03:32:57
Autor: Mindek
Sorry, ale mam coś poza polityką:
Twoje zaklinanie na nic się zdaje, kolejny worek z akcjami dostarczono
na rynek do wysypania.

Cel 3pln i tam kurs będzie się kisił do końca roku.

Data: 2010-08-12 21:08:27
Autor: Endriu
POlecam EkoExport, PISnijcie po 100% wzroście
PIS Ci w oko jesli na tym nie zarobisz.
POżal sie Boże inwestor teraz bez EEX.

No Kroovka, dzisiaj dosyć nerwowy dzień za nami ....
http://hyy.pl/images/27bez_tytu_u.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-13 13:11:56
Autor: kroovka
POlecam EkoExport, PISnijcie po 100% wzroście
> PIS Ci w oko jesli na tym nie zarobisz.
> POżal sie Boże inwestor teraz bez EEX.

No Kroovka, dzisiaj dosyć nerwowy dzień za nami ....
http://hyy.pl/images/27bez_tytu_u.jpg

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Teraz w pon takie sobie wyniki za II kwartał..Bedzie plaża, ale do wyników za sierpien coraz blizej i po lipcu bedzie szok moralny ze to tylko NC.

Pozdrawiam Endriu-bo Ty wiesz O CZYM ja piszĘ.

kroovka

Juz nie martwie sie o innych, nie chca miec wyników na koniec III i IV kwartalu to iCH BIZNES.

Data: 2010-08-05 13:11:52
Autor:
EkoExport-pora zbierac sie na parkiet
Data: 2010-08-05 15:18:30
Autor: kroovka
EkoExport-pora zbierac sie na parkiet

zarzad tymczasem sprzedaje...

bo ja wiem?

Sprzedali cześć by mieć kase na objecie reszty PP, co w tym dziwnego??
Inni tez tak robili-musza tylko zachowac decyzyjne glosy na Walnym

Wyceniaja spolkę coraz wyżej sami.

Gdy byla emisja po 3 zlote to jej nie obejmowali a teraz objeli za prawie 4 zlote wliczajac PP.
Dla mnie oczywista oczywistość postepu w EkoEx.

kroovka

Data: 2010-08-19 22:17:50
Autor: kroovka
EkoExport-pora zbierac sie na parkiet
Już nawet 7 mln zl z emisji na dzisiaj nie wystarcza na zakupy biezace
surowca-....

[...]

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$4

EEX w powolnych wzrostach i już nie będzie korekty poniżej 3,90.

Koncern medialnej mikrosfery zaczyna swój taniec, walka o akcje sie
zaczeła-trwało to pięc miesiecy ale kto mogl zebrac gory akcji to zebrał-kto
miał stracic akcje jak np "rr", czytajac stałe spadki ze swojej kuli-ten juz
wypadł z rynku.

Powodzenia w grodzie BB, gdzie na STRAżACKIEJ więcej myśli biznesowej na glowe
mieszkańca niz w stolicy.

kroovka

Data: 2010-08-20 15:39:52
Autor: kroovka
[...]

ciag dalszy powolnych wzrostów; 3,90 nieprzekraczalne

kroovka

Data: 2010-08-23 23:45:09
Autor: kroovka
[...]
====================================================================== ciag dalszy powolnych wzrostów; 4,00 nieprzekraczalne

 kroovka  3,90
kroovka  4,00 --

Data: 2010-08-30 14:18:35
Autor: kroovka
EkoExport-pora zbierac sie na parkiet
Czesc

Szorujemy po dnie 4 zlotych bo od grudnia 2009 bylo wiele do zrobienia.
To sie udało i spolka za chwile spelni warunki wejscia na normalny rynek, profesjonalnych spółek. Zatem i kurs wej=dzie na poziom odpowiadajacy 10 mln Euro-to oczywiste.

Niedlugo 4 kwartał i wreszcie kolejny szokowy wzrost przychodów.

Najwiekszy rozwoj nastrapi juz na Gieldzie przy wycenie rynkowej rzedu 60 mln zl na poczatek

Ale to jeszcze przed nami ten powolny wzrost

pozdrawiam

Data: 2010-09-01 15:53:53
Autor: kroovka
EkoExport-pora zbierac sie na parkiet-co we wrzesniu
po obecnym raporcie mamy swietny III kwartał.

zatem nie zdziwia mnie wudly po dokladnej lekturze tych informacji.

Blisko zatem korekty prognozy zyskow bo nie wolno podawac wyników netto w miesiecznych informacjach ale nie mozna chowac pod dywan oczywistego przekaraczania prognozy juz po obecnym miesiacu i III kwartale.

Zatem w tym tygodniu mozemy przekroczyc 4,80 zl

Fundusze się "spieszą powoli" dzisiaj zbierajac na lewo i na prawo akcje-można bylo WCZESNIEJ!!!

kroovka

Data: 2010-09-01 14:11:14
Autor: Marcin
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):
[...]