EkoFaktura z tepsy

Data: 2010-12-29 17:18:02
Autor: PioPio
EkoFaktura z tepsy

Co prawda formularz z rezygnacj� z ekofaktury jest, ale czy ktos wie czy tepsa przypadkiem nie wymyslila, ze papierowa fakutra bedzie platna np. 150 zl. za sztuke i czy dalej ustawa zmusza ich do wyslania tego za darmo w formie papierowej. Jakies zmiany wchodza od 1 stycznia, ale nie mam czasu ich czytac.

Ja podobne pisemko dostałem od Ery i po prostu ścięło mnie. Pismo na całą
stronę jak to oni dbają o drzewa i jak im zależy, żeby jak najmniej papieru
zużywać i takie tam i dostałem to w 8 (słownie ośmiu) egzemplarzach. Pewnie
się jakaś maszyna zacięła i poszło ale tak dosyć komicznie ta ich troska o
drzewa wypadła. --

EkoFaktura z tepsy