Ekoexport: nabywanie praw poboru i notowania PP

Data: 2010-05-31 14:54:14
Autor: kroovka
Ekoexport: nabywanie praw poboru i notowania PP
Spolka wrocila do punktu wyjscia kierowana zleceniami spekulacyjnymi przez paru graczy wiedzacych (a moze cos wiecej) o rozgrywace amerykanie - emiraty i ropa a Omya od weglanu wapnia, chcaca rozdawac karty na swiecie teraz przejmujac europejski rynek ( w tym juz przejela skandynawie a'le  boi sie amerykanow i ich potencjalu.

Kilkumilionowe zyski spolki EEX najlatwiej ocenic w skali poltora roku, w tym polowe juz na gieldzie warszawskiej po NC przedszkolu. Zyski nie moga byc mniejsze niz okolo 5 mln zlotych -niezaleznie od smiechu jaki to moze wywolywac, jesli ktos widzi tylko miesiac czy dwa miesiace do przodu.

Zatem Ekoexport bedzie w portfelach liczonych na koniec 2010 roku ale tez juz wiadomo mi , ze w 2011 roku.

Czy warto tak planowac - dla mnie tak! wycofujac forse z funduszy, ktore tak marnie dbaja o nasze srodki na rozne cele i tzw:

 "ZYCIE po kasie z Funduszy" za jakies nascie lat czy inaczej... Jak pojda do kasy zbiorcej to zjedza juz do zera ja obecni emeryci....

Jesli ktos chce miec dobnra lokate, ale nie na dziesiatki milionow-bo cala spolka trudno by byla wiecej nwarta niz ponad 100 mln zl, z dzisiajszej perspektywy, to powaznie polecam. Kiedys taka okazja byly akcje i PP Alchemii-
teraz bedzie powtorka. Ona wlasnie sie zaczyna od momentu jak pojawia sie PrawaPoboru (a  mialo juz nie byc pobotu do wojska-a'propo:-) Eko Exportu

kroovka   $

Data: 2010-05-31 14:55:49
Autor: kroovka
Ekoexport: nabywanie praw poboru i notowania PP
Przepraszam, ze o tym pisze na tym forum, wiem, ze zmienil sie jego profil, ale czynie to z przyzwycajenia.

kroovka z pola

--

Ekoexport: nabywanie praw poboru i notowania PP