Ekoidiotom na dobranoc.

Data: 2009-12-20 22:24:10
Autor: matador
Ekoidiotom na dobranoc.
Data: 2009-12-20 13:29:26
Autor: Antenka
Ekoidiotom na dobranoc.
On 20 Gru, 22:24, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
http://www.rp.pl/galeria/9158,1,409004.html

matador.

Dobre! Prawdziwi ekoidioten :D. Nawet gdyby się ziścił ( amerykańska
bajka) film "2012" , to jeszcze będą ujadać, że klimat się ociepla :).

Antenka

Data: 2009-12-20 22:42:05
Autor: matador
Ekoidiotom na dobranoc.
Antenka pisze:

Dobre! Prawdziwi ekoidioten :D. Nawet gdyby się ziścił ( amerykańska
bajka) film "2012" , to jeszcze będą ujadać, że klimat się ociepla :).

Ale "raz ukradzionych dolarów nie oddadzą nigdy" !

matador.

Data: 2009-12-20 13:50:13
Autor: Hans Kloss
Ekoidiotom na dobranoc.
matador napisał(a):
http://www.rp.pl/galeria/9158,1,409004.html

A ja czekam z niecierpliwością kiedy się jakiś matoł wyrwie całkiem na
serio z tezą że tegoroczna wczesna i ostra zima jest spowodowana
globalnym ocipieniem...
J-23

Data: 2009-12-20 23:01:18
Autor: matador
Ekoidiotom na dobranoc.
Hans Kloss pisze:

A ja czekam z niecierpliwością kiedy się jakiś matoł wyrwie całkiem na
serio z tezą że tegoroczna wczesna i ostra zima jest spowodowana
globalnym ocipieniem...

....i do KASY, do KASY!!!
Ten ONZ należałoby $%#N Ć !

matador.

Data: 2009-12-20 23:30:13
Autor: pluton
Ekoidiotom na dobranoc.
A ja czekam z niecierpliwością kiedy się jakiś matoł wyrwie całkiem na
serio z tezą że tegoroczna wczesna i ostra zima jest spowodowana
globalnym ocipieniem...
J-23

A ja czekalem, az jakis matol wyrwie sie calkiem serio, ze w tym roku mamy
wczesna i ostra zime. No i doczekalem sie...

Nullification

Data: 2009-12-20 14:34:16
Autor: Hans Kloss
Ekoidiotom na dobranoc.
pluton napisał(a):
. No i doczekalem sie...

Jeszcze żeś się nawet zimy nie doczekał- jesień (kalendarzową) wciąż
mamy nieszczęsny matołku ;).
J-23

Data: 2009-12-21 19:40:38
Autor: cirrus
Ekoidiotom na dobranoc.
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgm8e9$qb9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pewnie dlatego to pisze, że jutro odwilż i koniec zimy. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-21 19:49:21
Autor: pluton
Ekoidiotom na dobranoc.
> [...]
mamy
> wczesna i ostra zime. No i doczekalem sie...

Pewnie dlatego to pisze, że jutro odwilż i koniec zimy. ;)

Czyli co ? Zima sie skonczyla, zanim sie zaczela ? Nie bedzie zimy ?
Globalne... eee... niemozliwe.

Nullification

Ekoidiotom na dobranoc.